Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Товар - код CPV 42120000-6 по ДК 021:2015 – Насоси та компресори (ЗІП до насосу)
Очікувана вартість
296 900,00 UAH
UA-2019-09-10-000523-b 4698a4e77eb348f083ed1b067a74bb10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 10:30
Початок аукціону: 26 вересня 2019 12:04
Очікувана вартість: 296 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер ВКУ УВТК Усатий Руслан Васильович, т.05136 – 4-41-33, r_usaty@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
ЗІП до насосу – 6 шт (пункт РПЗ: 9.485). Джерело фінансування закупівлі: відпуск електричної та виробництво теплової енергії АЕС, надання послуг централізованого водопостачання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство». Строк поставки товарів на протязі 45 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 30.11.2019р.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата відбувається на протязі 45 робочих днів після постачання ТМЦ Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прострочки оплати за договорами постачання
Дата подання: 11 вересня 2019 09:31
Дата відповіді: 11 вересня 2019 09:50
Проясніть, будь ласка, яким чином планується вчасна оплата за договором, якщо за поточними поставками, які були здійснені ще весною 2019 року, Ваша станція (ЮУАЕС) прострочила оплати понад 60 календарних діб? Усі спроби щодо врегулювання даного питання марні. Чекаємо відповідь.
Відповідь: Згідно ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" питання не має відношення до ТД
Прострочки оплати за договорами постачання
Дата подання: 11 вересня 2019 10:42
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:53
Питання щодо оплати за договором - є питаннями, які безпосередньо прописані в умовах ТД. Якщо Ви не виконуєте головну умову Договору, та надаєте такі відписки, зрозуміло, що і надалі у Вас тривають проблеми з оплатами. Сподіваємось, що Постачальники зроблять висновки.
Відповідь: Згідно ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" питання не має відношення до положень ТД.
ВП ЮУ АЕС ДП НАЕК "Енергоатом" виконує всі свої зобовязання згідно з укладеними договорами.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-000523-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОКОМПРЕСОРДЕТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:34657024
Дата подання: 13 вересня 2019 19:39
ВИМОГА
Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору на постачання товару є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 2.2 Додатка №2 Проекту договору на постачання товару бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за товар, а саме - оплата відбувається на протязі 45 робочих днів після постачання ТМЦ. Також ця інформація зазначена у розділі «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» тендера на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-10-000523-b.
Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за ТМЦ протягом 45 робочих днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення.
Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 12:44
Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разі позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "АТЕН" 293 900,00
UAH
293 900,00
UAH
Документи
ФОП ІЛЬЧЕНКО АРТУР ХАЛІЛЬОВИЧ 296 900,00
UAH
296 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 15:53
2019-09-12 Довідка МВС.pdf.p7s
01 жовтня 2019 15:53
2019-09-12 Довідка МВС.pdf
24 вересня 2019 17:00
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:56
Сертифікат ISO 9001-2015.PDF
24 вересня 2019 16:56
Сертифікат ISO 14001-2015.PDF
24 вересня 2019 16:56
Наказ на директора.PDF
24 вересня 2019 16:56
Додаток 4 - Картка-заявка.pdf
24 вересня 2019 16:56
5. Про санкції.pdf
24 вересня 2019 16:56
4. Істотні умови.pdf
24 вересня 2019 16:56
2. Ст.17.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 23:59
Електронний підпис
24 вересня 2019 23:56
2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "АТЕН"

ФОП ІЛЬЧЕНКО АРТУР ХАЛІЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "АТЕН"
#38871512
Переможець 293 900,00
UAH
30 вересня 2019 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "АТЕН"
#38871512
293 900,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 11:37
Договір.pdf укладений
16 жовтня 2019 11:31
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 15:15
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:12
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 15:43
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Постачальника внести зміни у Специфікацію №1 (Додаток №1) до договору позиціях 3, 4, 5 Специфікації № 1 до Договору графи «Найменування, тип»
Номер договору про закупівлю: 53-123-01-19-05832
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачання здійснюється не пізніше 20.12.2019 на умовах DDP м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство», відповідно до Правил Інкотермс-2010, з обов’язковою присутністю представника ПОСТАЧАЛЬНИКА
Номер договору про закупівлю: 53-123-01-19-05832
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 352 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 780,00 UAH)