Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Товар - код CPV 42120000-6 по ДК 021:2015 – Насоси та компресори (ЗІП до насосу)
Очікувана вартість
296 900,00 UAH
UA-2019-09-10-000523-b ● 4698a4e77eb348f083ed1b067a74bb10
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2019 10:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 10:30 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 12:04 |
Очікувана вартість: | 296 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер ВКУ УВТК Усатий Руслан Васильович, т.05136 – 4-41-33, r_usaty@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
ЗІП до насосу – 6 шт (пункт РПЗ: 9.485). Джерело фінансування закупівлі: відпуск електричної та виробництво теплової енергії АЕС, надання послуг централізованого водопостачання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство». Строк поставки товарів на протязі 45 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 30.11.2019р.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата відбувається на протязі 45 робочих днів після постачання ТМЦ | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 11:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2019 10:25 |
Додаток 4 - Картка-заявка.docx | |
10 вересня 2019 10:25 |
Додаток 3 - Істотні умови договору.doc | |
10 вересня 2019 10:25 |
Додаток 2 - Проект договору.docx | |
10 вересня 2019 10:25 |
Додаток 1- Технічна спецификація .xls | |
10 вересня 2019 10:25 |
42120000-6 Тендерна документація.DOC |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прострочки оплати за договорами постачання
Дата подання: 11 вересня 2019 09:31
Дата відповіді: 11 вересня 2019 09:50
Проясніть, будь ласка, яким чином планується вчасна оплата за договором, якщо за поточними поставками, які були здійснені ще весною 2019 року, Ваша станція (ЮУАЕС) прострочила оплати понад 60 календарних діб? Усі спроби щодо врегулювання даного питання марні. Чекаємо відповідь.
Відповідь: Згідно ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" питання не має відношення до ТД
Прострочки оплати за договорами постачання
Дата подання: 11 вересня 2019 10:42
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:53
Питання щодо оплати за договором - є питаннями, які безпосередньо прописані в умовах ТД. Якщо Ви не виконуєте головну умову Договору, та надаєте такі відписки, зрозуміло, що і надалі у Вас тривають проблеми з оплатами. Сподіваємось, що Постачальники зроблять висновки.
Відповідь: Згідно ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" питання не має відношення до положень ТД.
ВП ЮУ АЕС ДП НАЕК "Енергоатом" виконує всі свої зобовязання згідно з укладеними договорами.
ВП ЮУ АЕС ДП НАЕК "Енергоатом" виконує всі свої зобовязання згідно з укладеними договорами.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-10-000523-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОКОМПРЕСОРДЕТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:34657024
Дата подання: 13 вересня 2019 19:39
ВИМОГА
Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору на постачання товару є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 2.2 Додатка №2 Проекту договору на постачання товару бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за товар, а саме - оплата відбувається на протязі 45 робочих днів після постачання ТМЦ. Також ця інформація зазначена у розділі «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» тендера на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-10-000523-b.
Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за ТМЦ протягом 45 робочих днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення.
Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за ТМЦ протягом 45 робочих днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення.
Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 12:44
Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разі позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "АТЕН" #38871512 |
Переможець |
293 900,00
UAH
|
30 вересня 2019 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 15:15
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 15:43
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 11:37
|
Договір.pdf | укладений |
16 жовтня 2019 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа Постачальника внести зміни у Специфікацію №1 (Додаток №1) до договору позиціях 3, 4, 5 Специфікації № 1 до Договору графи «Найменування, тип» |
Номер договору про закупівлю: | 53-123-01-19-05832 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Постачання здійснюється не пізніше 20.12.2019 на умовах DDP м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство», відповідно до Правил Інкотермс-2010, з обов’язковою присутністю представника ПОСТАЧАЛЬНИКА |
Номер договору про закупівлю: | 53-123-01-19-05832 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |