Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини КНП «ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області», вул. Центральна, 51, с. Новобогданівка Мелітопольського району Запорізької області
Очікувана вартість
4 755 752,40 UAH
UA-2019-09-10-000518-b fcf54a3561204ed3bbf27aadc936553e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Літяга

+380684065589 novobograda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новобогданівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04352256
Місцезнаходження: 72330, Україна , Запорізька обл., с. Новобогданівка, вул. Шевченка, 90
Контактна особа: Іван Літяга
+380684065589
novobograda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 10:19
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 10:19
Початок аукціону: 30 вересня 2019 14:15
Очікувана вартість: 4 755 752,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 778,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини КНП «ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області», вул. Центральна, 51, с. Новобогданівка Мелітопольського району Запорізької області (джерело фінансування закупівлі : кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку На основі постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник перераховує Виконавцю аванс на придбання і поставку необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Оплата Виконавцю за виконані роботи проводиться при підписанні форм КБ-2в та КБ-3 у термін не більше 7 (семи) банківських діб з моменту пред'явлення, але не пізніше 31.12.2019 р. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 15:12
Перелiк_змiн_до_ТД.doc
19 вересня 2019 15:12
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc
10 вересня 2019 10:25
ДОДАТОК 4 Інформація про учасника.docx
19 вересня 2019 15:12
ДОДАТОК 2 кваліфікаційні (нова редакція).docx
10 вересня 2019 10:25
ДОДАТОК 2 кваліфікаційні.docx
19 вересня 2019 15:12
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).doc
10 вересня 2019 10:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc
19 вересня 2019 15:12
ДОДАТОК 5 Технічне завдання (нова редакція).rtf
10 вересня 2019 10:25
ДОДАТОК 5 Технічне завдання.rtf
10 вересня 2019 10:25
ДОДАТОК 6-1 Лист підтвердження.docx
10 вересня 2019 10:25
ДОДАТОК 1 тендерна пропозиція.docx
10 вересня 2019 10:25
ДОДАТОК 3 ст.17.docx
10 вересня 2019 10:25
ДОДАТОК 8 Інформація про субпідрядні організації.docx
10 вересня 2019 10:25
ДОДАТОК 7 Лист-згода.docx
10 вересня 2019 10:25
ДОДАТОК 6 Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕСКО-Запоріжжя" 4 753 133,00
UAH з ПДВ
4 753 133,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Запоріжгранітбуд 4 755 751,20
UAH з ПДВ
4 755 751,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 10:14
Довідка щодо ст.17.pdf
03 жовтня 2019 10:13
Довідка з ДФС.pdf
02 жовтня 2019 17:07
ЕСКО ДЦ оновлена.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ ОС-2-1.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ ОПРОС-2-1.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ ОПРЛС-2-1-7.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ЛС1-2-1-7.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ЛС1-2-1-6.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ЛС1-2-1-5.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ЛС1-2-1-4.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ЛС1-2-1-3.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ЛС1-2-1-2.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ЛС1_2-1-1.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ИВРОБ 2-1.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ИВРЛС-2-1-7.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ОПРЛС-2-1-4.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ОПРЛС-2-1-3.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ИВРЛС-2-1-6.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ОПРЛС-2-1-2.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ИВРЛС-2-1-5.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ОПРЛС-2-1-1.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ИВРЛС-2-1-4.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ОПР.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ИВРЛС-2-1-3.pdf
27 вересня 2019 09:26
Календарний графік.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ИВРЛС-2-1-2.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ИВРЛС-2-1-1.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ розрахунок машин.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ИВР.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ОПРЛС-2-1-6.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ-ОПРЛС-2-1-5.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ пояснювальна.pdf
27 вересня 2019 09:26
ДЦ ДЦ.pdf
27 вересня 2019 07:33
Договор 408-18 відгук.pdf
27 вересня 2019 07:33
Довідка мат-те бази.pdf
27 вересня 2019 07:33
Довідка про працівників.pdf
27 вересня 2019 07:33
Технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 07:33
пропозиія.pdf
27 вересня 2019 07:33
ДЦ без розрахунку.pdf
27 вересня 2019 07:33
Лист щодо тех вимог.pdf
27 вересня 2019 07:33
Лист щодо довкілля.pdf
27 вересня 2019 07:33
Довідка щодо товару.pdf
27 вересня 2019 07:33
Довідка щодо санкцій.pdf
27 вересня 2019 07:33
Довідка ст.17.pdf
27 вересня 2019 07:33
Довідка про довкілля.pdf
27 вересня 2019 07:33
Відомості про участника.pdf
27 вересня 2019 07:33
Статут.pdf
27 вересня 2019 07:33
свідоцтво ПДВ.PDF
27 вересня 2019 07:33
Лицензия.pdf
27 вересня 2019 07:33
дозвіл.PDF
27 вересня 2019 07:33
декларація.PDF
27 вересня 2019 07:33
банк Укргазбанк - 18.09..pdf
27 вересня 2019 07:33
банк ПУМБ - 18.09..pdf
27 вересня 2019 07:33
банк Ощадбанк - 18.09..pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 09:58
Справка_банк_2.pdf
27 вересня 2019 09:58
Справка_банк_1.pdf
27 вересня 2019 09:58
Додатки.pdf
27 вересня 2019 09:58
Аналог_договори.rar
26 вересня 2019 20:08
Витяг_НДС_2018_оригінал.pdf
26 вересня 2019 20:08
Дозвіл_підвищ_небезпеки.pdf
26 вересня 2019 20:08
Протокол_оригінал.pdf
26 вересня 2019 20:08
ОП_директор.pdf
26 вересня 2019 20:08
Наказ_оригінал.pdf
26 вересня 2019 20:08
Ліцензія_нова.pdf
26 вересня 2019 20:08
Статут_оригінал.pdf
26 вересня 2019 20:08
кошторис.rar
26 вересня 2019 19:48
кошторис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕСКО-Запоріжжя"

ТОВ Запоріжгранітбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕСКО-Запоріжжя"
#40700370
Переможець 4 753 133,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕСКО-Запоріжжя"
#40700370
4 753 133,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:26
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 15:28
Додатковий договір № 2.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:55
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 09:04
Договірна ціна.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:02
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:02
Додатковий договір № 1.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:02
IMAGE.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:02
Image020420053218.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:02
Image020420053538.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:23
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:22
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 08:45
Додаток 2.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 08:43
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 14:11
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:09
Додаток 2.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:09
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 10:13
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 11:05
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 11:03
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 10:50
Image221019053710.pdf укладений
22 жовтня 2019 10:49
Image221019054002.pdf укладений
22 жовтня 2019 10:48
Image221019054617.pdf укладений
22 жовтня 2019 10:48
Додговір з додатками.pdf укладений
22 жовтня 2019 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення умов договору в частині перерахування попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в реквізити Виконавця
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в план фінансування робіт та в п.4.5. розділу IV "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ"
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До додакової угоди 3 від 10.12.2019 помилково був завантажений не той файл (Додаток 2 "План фінансування").
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з недофінансуванням на 2019 рік сторони вирішили продовжити строк дії договору № 90 від 21.10.2019 р. на 2020 рік. Загальна вартість підрядних робіт складає 4 753 133,00 грн. (Чотири мільйона сімсот п’ятдесят три тисячі сто тридцять три грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ – 792 188,83 грн. З них кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду - складають 4 253 136,00 грн. (чотири мільйона двісті п’ятдесят три тисячі сто тридцять шість грн. 00 коп.), кошти місцевого бюджету Новобогданівської сільської ради складають 499 997,00 грн. (чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім грн. 00 коп.). У 2019 році виконання складає 4 235 272,80 грн. (чотири мільйона двісті тридцять п’ять тисяч двісті сімдесят дві грн. 80 коп.), з них кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду – складають 3 811 745,52 грн. (три мільйона вісімсот одинадцять тисяч сімсот сорок п’ять грн. 52 коп.), кошти місцевого бюджету – 423 527,28 грн. (чотириста двадцять три тисячі п’ятсот двадцять сім грн. 28 коп.).Залишок коштів на 2020 рік – 517 860, 20 грн. Пункт 4.6. викласти в наступній редакції: «Оплата Виконавцю за виконані роботи проводиться при підписанні форм КБ-2в та КБ-3 у термін не більше 7 (семи) банківських діб з моменту пред'явлення, але не пізніше 31.12.2020 р.».Пункт 17.1. викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020 р. або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому». У зв’язку з внесенням змін у календарний графік виконання робіт додатки № 2 та № 3 до договору № 90 від 21.10.2019 р. викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в договір № 90 від 21.10.2019 року, у звязку із продовженням строку дії договору та зобов'язань щодо виконання робіт за ним.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю проведення додаткових видів робіт з реконструкції по об'єкту: «Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини КНП "ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області ", вул. Центральна, 51, с. Новобогданівка Мелітопольського району Запорізької області» та враховуючи додаткову угоду № 5 02.04.2020 року до договору № 90 від 21.10.2019 року (далі Договір), Сторони домовились: 1. Внести зміни в пункт 3.1 розділу III «Ціна договору» Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1 Ціна цього Договору становить: 4 753 088,40 грн. (Чотири мільйона сімсот п’ятдесят три тисячі вісімдесят вісім грн. 40 коп.) в т.ч. ПДВ 792 181,40 грн.; у тому числі: - на 2019 рік - 4 235 272, 80 грн. ( Чотири мільйона двісті тридцять п’ять тисяч двісті сімдесят дві грн. 80 коп.), в т.ч. ПДВ 705 878,80 грн.; - на 2020 рік – 369 988,80 грн. (Триста шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім грн. 80 коп.) в т.ч. ПДВ – 61 664,80 грн.; - на 2021 рік - 147 826,80 грн. (Сто сорок сім тисяч вісімсот двадцять шість грн. 80 коп.) в т.ч. ПДВ – 24 637,80 грн. 2. Внести зміни в пункт 4.3 розділу IV «Порядок здійснення оплати» Договору та викласти його в наступній редакції: «4.3. Джерело фінансування робіт: - 2019 рік - кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду – складають 3 811 745,52 грн. (три мільйона вісімсот одинадцять тисяч сімсот сорок п’ять грн. 52 коп.), кошти місцевого бюджету – 423 527,28 грн. (чотириста двадцять три тисячі п’ятсот двадцять сім грн. 28 коп.). - 2020 рік - кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду – складають 332 989,92 грн. (Триста тридцять дві тисячі дев’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 92 коп.), кошти місцевого бюджету – 36 998,88 грн. (Тридцять шість тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 88 коп.). - 2021 рік - кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду – складають 133 044,12 грн. (Сто тридцять три тисячі сорок чотири грн. 12 коп.), кошти місцевого бюджету – 14 782,68 грн. (Чотирнадцять тисяч сімсот вісімдесят дві тисячі грн. 68 коп.). 3. Відповідно до пунктів 5.3. 5.4 та 17.4 Договору, внести зміни в додатки які є невід'ємною частиною договору № 90 від 21.10.2019 року, а саме: - календарний графік виконання робіт та план фінансування. Викласти дані додатки в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в договір № 90 від 21.10.2019 року, у звязку із продовженням строку дії договору та зобов'язань щодо виконання робіт за ним.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 605 261,60
UAH (в тому числі ПДВ 767 543,60 UAH)