Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивна панель
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000513-b ● f7c0726d57764cc4b8210223d4a90fdf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146311 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21 |
Контактна особа: |
Рудік Олена Вікторівна 380577123204 okt_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 11:45 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Інтерактивна панель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61157, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Богомольця,15 Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 153 Харківської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 (тридцяти) календарних днів після поставки товарів за адресами Замовника і згідно наданих Постачальником видаткових накладних за наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 10:25 |
Інформація Інтерактивна панель.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 10:07
Дата відповіді: 11 вересня 2019 11:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерним комітетом розглянуто Ваші питання.
Стосовно першого питання звертаємо Вашу увагу, що в інформації Замовника немає посилання на торгову марку та модель товару. В Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» вказані характеристики та вимоги конкретного обладнання, що в свою чергу говорить про те, що Замовник прагне придбати товар звертаючи свою увагу, на сам перед, на технічні характеристики предмету закупівлі.
На друге питання, вимоги щодо товару в Додатку 3 «Цінова пропозиція» чітко вказано, що Учасник повинен вказати виробника та модель Інтерактивної панелі для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Даючи відповідь на третє питання акцентуємо Вашу увагу, що Учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлі, оголошеної Замовником. Пропозиція Учасників повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Замовник не порівнює ціни Учасників. Оцінка цінової пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в Інформації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозиції є ціна, питома вага якого 100%. Ціна на запропонований Учасником товар повинна бути визначена ним з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо Учасник є платником ПДВ), витрат на транспортування, страхування, завантаження/розвантаження, монтажу, налаштування та усіх інших витрат, пов’язаних з поставкою товару.
Тендерним комітетом розглянуто Ваші питання.
Стосовно першого питання звертаємо Вашу увагу, що в інформації Замовника немає посилання на торгову марку та модель товару. В Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» вказані характеристики та вимоги конкретного обладнання, що в свою чергу говорить про те, що Замовник прагне придбати товар звертаючи свою увагу, на сам перед, на технічні характеристики предмету закупівлі.
На друге питання, вимоги щодо товару в Додатку 3 «Цінова пропозиція» чітко вказано, що Учасник повинен вказати виробника та модель Інтерактивної панелі для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Даючи відповідь на третє питання акцентуємо Вашу увагу, що Учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлі, оголошеної Замовником. Пропозиція Учасників повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Замовник не порівнює ціни Учасників. Оцінка цінової пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в Інформації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозиції є ціна, питома вага якого 100%. Ціна на запропонований Учасником товар повинна бути визначена ним з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо Учасник є платником ПДВ), витрат на транспортування, страхування, завантаження/розвантаження, монтажу, налаштування та усіх інших витрат, пов’язаних з поставкою товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. |
87 000,00
UAH з ПДВ
|
87 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
117 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС" |
148 800,00
UAH з ПДВ
|
148 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. #2378611811 |
Відхилено |
87 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 17:00
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 16:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС" #37191975 |
Переможець |
148 800,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 31д.pdf | укладений |
08 жовтня 2019 11:20
|