Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000513-b f7c0726d57764cc4b8210223d4a90fdf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рудік Олена Вікторівна

380577123204 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Рудік Олена Вікторівна
380577123204
okt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 11:45
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Інтерактивна панель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61157, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Богомольця,15 Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 153 Харківської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 (тридцяти) календарних днів після поставки товарів за адресами Замовника і згідно наданих Постачальником видаткових накладних за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 10:07
Дата відповіді: 11 вересня 2019 11:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерним комітетом розглянуто Ваші питання.
Стосовно першого питання звертаємо Вашу увагу, що в інформації Замовника немає посилання на торгову марку та модель товару. В Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» вказані характеристики та вимоги конкретного обладнання, що в свою чергу говорить про те, що Замовник прагне придбати товар звертаючи свою увагу, на сам перед, на технічні характеристики предмету закупівлі.
На друге питання, вимоги щодо товару в Додатку 3 «Цінова пропозиція» чітко вказано, що Учасник повинен вказати виробника та модель Інтерактивної панелі для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Даючи відповідь на третє питання акцентуємо Вашу увагу, що Учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлі, оголошеної Замовником. Пропозиція Учасників повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Замовник не порівнює ціни Учасників. Оцінка цінової пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в Інформації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозиції є ціна, питома вага якого 100%. Ціна на запропонований Учасником товар повинна бути визначена ним з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо Учасник є платником ПДВ), витрат на транспортування, страхування, завантаження/розвантаження, монтажу, налаштування та усіх інших витрат, пов’язаних з поставкою товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. 87 000,00
UAH з ПДВ
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 117 000,00
UAH з ПДВ
117 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС" 148 800,00
UAH з ПДВ
148 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2019 19:03
Цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2019 19:03
Таблиця відповідності.pdf
22 вересня 2019 19:03
Сертифікати.pdf
22 вересня 2019 19:03
Проект договору.pdf
22 вересня 2019 19:03
Лист-згода.pdf
22 вересня 2019 19:03
Лист л_цензування.pdf
22 вересня 2019 19:03
Коп_я паспорта.pdf
22 вересня 2019 19:03
Коп_я _НН.pdf
22 вересня 2019 19:03
Дов_дка право на п_дпис.pdf
22 вересня 2019 19:03
Дов_дка довк_лля.pdf
22 вересня 2019 19:03
Гарантійний ціна.pdf
22 вересня 2019 19:03
Гарантійний власність.pdf
22 вересня 2019 19:03
Відомості про учасника.pdf
22 вересня 2019 19:03
Витяг _ДРПОУ зав_рений.pdf
22 вересня 2019 19:03
Витяг _динщик.pdf
22 вересня 2019 19:03
Виписка.pdf
22 вересня 2019 19:03
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 12:37
18. Статут.pdf
23 вересня 2019 12:37
17. Довідка стаття 17.pdf
23 вересня 2019 12:37
13. Згода з умовами.pdf
23 вересня 2019 12:37
11. Проект договору.pdf
23 вересня 2019 12:37
10. Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2019 12:37
9. Гарантійний лист.pdf
23 вересня 2019 12:37
7. ГРИФ.pdf
23 вересня 2019 12:37
5. AEPCertificate.pdf
23 вересня 2019 12:37
2. Порівняльна таблиця.pdf
23 вересня 2019 12:37
1. Умови постачання.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 16:11
Електронний підпис
23 вересня 2019 13:37
teh_chastuna.pdf
23 вересня 2019 13:37
vutyg.pdf
23 вересня 2019 13:37
vusnovok_ses_2.jpg
23 вересня 2019 13:37
vusnovok_ses_1.jpg
23 вересня 2019 13:37
vupuska.pdf
23 вересня 2019 13:37
vidgyk.pdf
23 вересня 2019 13:37
svidoctvo_pdv.pdf
23 вересня 2019 13:37
statut.pdf
23 вересня 2019 13:37
st_17.pdf
23 вересня 2019 13:37
Smart_Learning_MON_list.pdf
23 вересня 2019 13:37
riseny_director.pdf
23 вересня 2019 13:37
opus_2.pdf
23 вересня 2019 13:37
opus_1.pdf
23 вересня 2019 13:37
nakaz_dіrector.pdf
23 вересня 2019 13:37
lust_zgoda.pdf
23 вересня 2019 13:37
lust_zgoda_dog.pdf
23 вересня 2019 13:37
lust_z.pdf
23 вересня 2019 13:37
lust_t.pdf
23 вересня 2019 13:37
lust_avtoruz.jpg
23 вересня 2019 13:37
dovidka_dog.pdf
23 вересня 2019 13:37
declaracia.jpg
23 вересня 2019 13:37
analog_dog.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д.
#2378611811
Відхилено 87 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 17:00
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 117 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 16:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС"
#37191975
Переможець 148 800,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 11:09

Документи

27 вересня 2019 17:00
рішення.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

30 вересня 2019 16:23
Рішення.pdf

Документи

02 жовтня 2019 11:09
Рішення.pdf
02 жовтня 2019 11:00
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС"
#37191975
148 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2019 11:09
Рішення.pdf
02 жовтня 2019 11:00
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 31д.pdf укладений
08 жовтня 2019 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 148 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 800,00 UAH)