Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул Павла Маленка в смт Новомиколаївка Запорізької області
Очікувана вартість
1 916 250,00 UAH
UA-2019-09-10-000497-a de22c0d40ce14125a91beaa4ca1232fa
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірянов Євген Володимирович

+380501646116 skp.varta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новомиколаївське селищне комунальне підприємство "Варта"
Код ЄДРПОУ: 32456533
Місцезнаходження: 70100, Україна , Запорізька обл., Новомиколаївка, 70100 Запорізька область Новомиколаївський район вулиця Леніна, 34
Контактна особа: Кірянов Євген Володимирович
+380501646116
skp.varta@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 15:14
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 15:14
Початок аукціону: 26 вересня 2019 15:49
Очікувана вартість: 1 916 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 162,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


додаток 2 ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул Павла Маленка в смт Новомиколаївка Новомиколаївського району Запорізької області) Умови виконання робіт Умови виконання робіт при систематичному русі транспорту коеф. 1,1 Об'єми робіт: № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Улаштування основ та покриттів з піщано-гравійних сумішей оптимального гранулометричного складу одношарових, товщиною 12 см м2 2555 2 На кожний 1 см зміни товщини шару основи та покриття з піщано-гравійних сумішей виключати до норм 18-22-1,(10 см) м2 -2555 3 Розливання в'яжучих матеріалів (650г/м2) т 1,65071 4 Улаштування вирiвнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальникiв асфальтобетону (1см) т 60,2 5 Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3, 5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. м2 2555 6 Укріплення узбіччя гравійною [щебеневою] сумішшю товщиною 10 см м2 266
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул Павла Маленка в смт Новомиколаївка Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70100, Україна, Запорізька область, смт Новомиколаївка, Запорізька обл.Новомиколаївський р-н.смт Новомиколаївка в Павла Маленка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капытальний ремонт дорожнього покриття по вул Павла Маленка смт Новомиколаъвка Запорізької області Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 15:09
робочій проект П.Маленка.rar
10 вересня 2019 15:09
Тендерна документація П.Мален.zip

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-07-000023 ● 67cf09c76c2243fbb45aaa861756166a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019 17:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

07.10.2019 № 153

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-09-10-000497-a, ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться Новомиколаївським селищним комунальним підприємством "Варта".

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОПАЛЬЯНСБУД" 1 816 485,60
UAH з ПДВ
1 816 485,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ" 1 899 125,37
UAH з ПДВ
1 899 125,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 19:23
Електронний підпис
01 жовтня 2019 19:22
МВС.pdf
01 жовтня 2019 19:21
Електронний підпис
01 жовтня 2019 19:16
Щодо судимості.pdf
01 жовтня 2019 19:16
п 4 ст 17.pdf
01 жовтня 2019 19:16
ДПС.pdf
01 жовтня 2019 19:16
ДПС.p7s
25 вересня 2019 11:57
Електронний підпис
25 вересня 2019 11:55
ЦПД.pdf
25 вересня 2019 11:55
ТП.pdf
25 вересня 2019 11:55
ТЗ.pdf
25 вересня 2019 11:55
Статут.pdf
25 вересня 2019 11:55
Ст 17.pdf
25 вересня 2019 11:55
Сертификат 2.pdf
25 вересня 2019 11:55
розрахунки.pdf
25 вересня 2019 11:55
Реквізити.pdf
25 вересня 2019 11:55
Реєстр.pdf
25 вересня 2019 11:55
Протокол.pdf
25 вересня 2019 11:55
Проект договору.pdf
25 вересня 2019 11:55
Паспорт.pdf
25 вересня 2019 11:55
п 4 ст 17.pdf
25 вересня 2019 11:55
оренда склада.pdf
25 вересня 2019 11:55
Наказ_на_директора.pdf
25 вересня 2019 11:55
Ліцензія.pdf
25 вересня 2019 11:55
Листи згоди.pdf
25 вересня 2019 11:55
ЛИСТ ВІДГУК.PDF
25 вересня 2019 11:55
код_i_приписка.pdf
25 вересня 2019 11:55
Інвентарні картки 2.pdf
25 вересня 2019 11:55
Інвентарні картки 1.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір техніки.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір по утилізації.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір оренди ТЗ.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір лабораторія.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір асфальт.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір аналогічний.pdf
25 вересня 2019 11:55
Довкілля.pdf
25 вересня 2019 11:55
довідки та інші док.pdf
25 вересня 2019 11:55
довідки листи.pdf
25 вересня 2019 11:55
довідка ст 17.pdf
25 вересня 2019 11:55
Довідка склад офіс.pdf
25 вересня 2019 11:55
довідка санкції.pdf
25 вересня 2019 11:55
Довідка печатка.pdf
25 вересня 2019 11:55
довідка довкілля.pdf
25 вересня 2019 11:55
Витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2019 11:55
Виписка.pdf
25 вересня 2019 11:55
Бенефіціар.pdf
25 вересня 2019 11:55
атестат.pdf
25 вересня 2019 11:55
Анкета.pdf
25 вересня 2019 11:55
Сертифікат 1.jpg

Публічні документи

25 вересня 2019 13:45
Статут .pdf
25 вересня 2019 13:45
ст.17.zip
25 вересня 2019 13:45
Пропозиція.rar
25 вересня 2019 13:45
про затв. статуту.pdf
25 вересня 2019 13:45
підстави.rar
25 вересня 2019 13:45
Наказ.pdf
25 вересня 2019 13:45
МТБ1.rar
25 вересня 2019 13:45
Ліцензія.pdf
25 вересня 2019 13:45
Кошторис.rar
25 вересня 2019 13:45
довідки.rar
25 вересня 2019 13:45
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОПАЛЬЯНСБУД"

ТОВ "ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОПАЛЬЯНСБУД"
#42715132
1 816 485,60
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 жовтня 2019 10:03
Коментар щодо відміни: Порушення у сфері закупівель
Документи:
10 жовтня 2019 10:01
Протокольне рішення