Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул Павла Маленка в смт Новомиколаївка Запорізької області
Очікувана вартість
1 916 250,00 UAH
UA-2019-09-10-000497-a de22c0d40ce14125a91beaa4ca1232fa
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Новомиколаївське селищне комунальне підприємство "Варта"
Код ЄДРПОУ: 32456533
Місцезнаходження замовника: 70100, Україна, Запорізька обл., Новомиколаївка, 70100 Запорізька область Новомиколаївський район вулиця Леніна, 34
Контактна особа замовника: Кірянов Євген Володимирович
+380501646116
skp.varta@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 15:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 15:14
Початок аукціону: 26 вересня 2019 15:49
Очікувана вартість: 1 916 250,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 162,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


додаток 2 ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул Павла Маленка в смт Новомиколаївка Новомиколаївського району Запорізької області) Умови виконання робіт Умови виконання робіт при систематичному русі транспорту коеф. 1,1 Об'єми робіт: № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Улаштування основ та покриттів з піщано-гравійних сумішей оптимального гранулометричного складу одношарових, товщиною 12 см м2 2555 2 На кожний 1 см зміни товщини шару основи та покриття з піщано-гравійних сумішей виключати до норм 18-22-1,(10 см) м2 -2555 3 Розливання в'яжучих матеріалів (650г/м2) т 1,65071 4 Улаштування вирiвнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальникiв асфальтобетону (1см) т 60,2 5 Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3, 5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. м2 2555 6 Укріплення узбіччя гравійною [щебеневою] сумішшю товщиною 10 см м2 266
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул Павла Маленка в смт Новомиколаївка Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70100, Україна, Запорізька область, смт Новомиколаївка, Запорізька обл.Новомиколаївський р-н.смт Новомиколаївка в Павла Маленка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капытальний ремонт дорожнього покриття по вул Павла Маленка смт Новомиколаъвка Запорізької області Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 вересня 2019 15:12
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2019 15:09
робочій проект П.Маленка.rar
10 вересня 2019 15:09
Тендерна документація П.Мален.zip

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-07-000023 ● 67cf09c76c2243fbb45aaa861756166a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-07 17:38:28
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

07.10.2019 № 153

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-09-10-000497-a, ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться Новомиколаївським селищним комунальним підприємством "Варта".

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Новомиколаївське селищне комунальне підприємство "Варта", 32456533, Україна, Новомиколаївка, 70100 Запорізька область Новомиколаївський район вулиця Леніна, 34
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул Павла Маленка в смт Новомиколаївка Запорізької області, 1916250UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: de22c0d40ce14125a91beaa4ca1232fa, 2019-09-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 07 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію на проведення даної процедури закупівлі (далі - тендерна документація, ТД), тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Топальянсбуд" (далі - ТОВ "Топальянсбуд"), протокольне рішення уповноваженої особи Новомиколаївського селищного комунального підприємства "Варта" (далі - Замовник). За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію, передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Відповідно до вимог п.5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД визначені кваліфікаційні критерії до учасників торгів, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено, про надання учасником довідки, в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, а також скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування (договір оренди, тощо). ТОВ "Топальянсбуд" в складі тендерної пропозиції надана довідка в довільній формі від 09.09.2019 №23, де вказано на наявність у власності учасника офісного приміщення, проте не надано сканованої копії документу, який посвідчує таке право, що не відповідає вимогам п.5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД та не підтверджує наявність такого кваліфікаційного критерії визначеного статтею 16 Закону, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Крім того, п.5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачена обов’язкова наявність в учасників торгів виконроба – не менше 1 осіб та спеціаліста кошторисника – не менше 1 осіб зі стажем роботи за відповідною кваліфікацією не менше двох років. На підтвердження наявності досвіду роботи працівників, які будуть залученні до надання послуг надати: витяги трудових книжок або наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правових договорів, які підтверджують наявність працівника, професію та стаж роботи такого працівника. В складі тендерної пропозиції ТОВ "Топальянсбуд" надана довідка в довільній формі про наявність працівників, де вказано на наявність у учасника торгів виконроба із загальним стажем роботи 10 років та спеціаліста - кошторисника із загальним стажем роботи 6 років, проте не надано документів які підтверджують стаж роботи такого працівника, чим недотримані вимоги , п.5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД та не підтверджує наявність такого кваліфікаційного критерію, визначеного статтею 16 Закону, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Топальянсбуд", як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Топальянсбуд", встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОПАЛЬЯНСБУД" 1 816 485,60
UAH з ПДВ
1 816 485,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ" 1 899 125,37
UAH з ПДВ
1 899 125,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 19:23
sign.p7s
01 жовтня 2019 19:22
МВС.pdf
01 жовтня 2019 19:21
sign.p7s
01 жовтня 2019 19:16
Щодо судимості.pdf
01 жовтня 2019 19:16
п 4 ст 17.pdf
01 жовтня 2019 19:16
ДПС.pdf
01 жовтня 2019 19:16
ДПС.p7s
25 вересня 2019 11:57
sign.p7s
25 вересня 2019 11:55
ЦПД.pdf
25 вересня 2019 11:55
ТП.pdf
25 вересня 2019 11:55
ТЗ.pdf
25 вересня 2019 11:55
Статут.pdf
25 вересня 2019 11:55
Ст 17.pdf
25 вересня 2019 11:55
Сертификат 2.pdf
25 вересня 2019 11:55
розрахунки.pdf
25 вересня 2019 11:55
Реквізити.pdf
25 вересня 2019 11:55
Реєстр.pdf
25 вересня 2019 11:55
Протокол.pdf
25 вересня 2019 11:55
Проект договору.pdf
25 вересня 2019 11:55
Паспорт.pdf
25 вересня 2019 11:55
п 4 ст 17.pdf
25 вересня 2019 11:55
оренда склада.pdf
25 вересня 2019 11:55
Наказ_на_директора.pdf
25 вересня 2019 11:55
Ліцензія.pdf
25 вересня 2019 11:55
Листи згоди.pdf
25 вересня 2019 11:55
ЛИСТ ВІДГУК.PDF
25 вересня 2019 11:55
код_i_приписка.pdf
25 вересня 2019 11:55
Інвентарні картки 2.pdf
25 вересня 2019 11:55
Інвентарні картки 1.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір техніки.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір по утилізації.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір оренди ТЗ.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір лабораторія.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір асфальт.pdf
25 вересня 2019 11:55
Договір аналогічний.pdf
25 вересня 2019 11:55
Довкілля.pdf
25 вересня 2019 11:55
довідки та інші док.pdf
25 вересня 2019 11:55
довідки листи.pdf
25 вересня 2019 11:55
довідка ст 17.pdf
25 вересня 2019 11:55
Довідка склад офіс.pdf
25 вересня 2019 11:55
довідка санкції.pdf
25 вересня 2019 11:55
Довідка печатка.pdf
25 вересня 2019 11:55
довідка довкілля.pdf
25 вересня 2019 11:55
Витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2019 11:55
Виписка.pdf
25 вересня 2019 11:55
Бенефіціар.pdf
25 вересня 2019 11:55
атестат.pdf
25 вересня 2019 11:55
Анкета.pdf
25 вересня 2019 11:55
Сертифікат 1.jpg

Публічні документи

25 вересня 2019 13:45
Статут .pdf
25 вересня 2019 13:45
ст.17.zip
25 вересня 2019 13:45
Пропозиція.rar
25 вересня 2019 13:45
про затв. статуту.pdf
25 вересня 2019 13:45
підстави.rar
25 вересня 2019 13:45
Наказ.pdf
25 вересня 2019 13:45
МТБ1.rar
25 вересня 2019 13:45
Ліцензія.pdf
25 вересня 2019 13:45
Кошторис.rar
25 вересня 2019 13:45
довідки.rar
25 вересня 2019 13:45
Виписка.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОПАЛЬЯНСБУД"
#42715132
1 816 485,60
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
10 жовтня 2019 10:03
Причина скасування
Порушення у сфері закупівель
Документи
10 жовтня 2019 10:01 Протокольне рішення

Актуальні тендери

До пошуку