Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (30190000-7 папір офісний А4, А3)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000461-a a7478fff209947f3a8dce72b5fbf9f68
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6
Код ЄДРПОУ: 25680355
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 15:39
Початок аукціону: 13 вересня 2019 15:39
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний А4 500 листів, 80г/м2, клас В+ Maestro Standart+ (Словенія) пачок 300 Папір офісний А3 500 листів, 80г/м2, клас В+ Maestro Standart+ (Словенія) пачок 5

Папір офісний А4 500 листів, 80г/м2, клас В+ Maestro Standart+ (Словенія) пачок 300
Папір офісний А3 500 листів, 80г/м2, клас В+ Maestro Standart+ (Словенія) пачок 5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
305 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (30190000-7 папір офісний А4, А3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється замовником на поточний рахунок Постачальника після підписання видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом двох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 14:59
Оголошення Папір А4, А3.docx
10 вересня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 14:59
Оголошення Папір А4, А3.docx
10 вересня 2019 14:51
Оголошення Папір А4, А3.docx
10 вересня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:45
Дата відповіді: 11 вересня 2019 09:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
1) В оголошенні чітко написано, що "аналоги" або "еквіваленти" не пропонувати;
2) В оголошенні це зазначено;
3) До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 21 929,40
UAH з ПДВ
21 296,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 22 149,00
UAH з ПДВ
21 297,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 24 142,80
UAH з ПДВ
24 142,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 16:45
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:45
Пропозиція оновлена.pdf
13 вересня 2019 16:45
Пропозиція оновлена.pdf
12 вересня 2019 17:58
Електронний підпис
12 вересня 2019 17:58
doc3.pdf
12 вересня 2019 17:58
doc3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "ДІСІ Лінк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 21 296,70
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 10:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 21 297,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 10:30

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

17 вересня 2019 10:25
Протокол 047.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
21 297,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 09:41
Договір 126.pdf укладений
27 вересня 2019 09:41