Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
287 500,00 UAH
UA-2019-09-10-000416-b bdff1f741a1143a7a473c12b0111506f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грушецький Василь Григорович

380325541040 nachmed80200@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Радехівська центральна районна лікарня" Радехівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01998101
Місцезнаходження: 80200, Україна , Львівська обл., Радехів, Львівська,8
Контактна особа: Грушецький Василь Григорович
380325541040
nachmed80200@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 13:42
Очікувана вартість: 287 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 437,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Ноутбуки (джерело фінансування: медична субвенція, кошти Національної служби здоров'я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80200, Україна, Львівська область, Радехів, вул.Львівська , 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється у розмірі повної вартості поставленої партії Товару, що вказана у видатковій накладній шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору на протязі 30 днів з дня отримання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 11:47
Тендерна документація_ноутбуки.docx
10 вересня 2019 10:14
Тендерна документація_ноутбуки.docx
10 вересня 2019 11:44
Тендерна документація_ноутбуки.docx
10 вересня 2019 10:13
Додаток 4_Проект договору_ноутбуки.docx
10 вересня 2019 10:13
Додаток 2_Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx
10 вересня 2019 10:13
Додаток 1_Технічне завдання_ноутбуки.docx
10 вересня 2019 10:12
Додаток 5_Лист-згода_персональні дані.docx
10 вересня 2019 10:11
Додаток 3_Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 10:09
Дата відповіді: 12 вересня 2019 09:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. 1) Товар повинен відповідати технічному завданню (Додаток 1 до тендерної документації). Учасником може бути запропоновано еквівалент за своїми якісними та технічними характеристиками. Під еквівалентом буде прийнято товар, який за своїми характеристиками не гірший наведеного в Таблиці Технічного завдання. 2) В Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник в своїй пропозиції повинен навести детальні технічні специфікації запропонованого обладнання та їх відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації. Також Учасник повинен зазначити конкретні моделі обладнання, точні технічні характеристики складових запропонованої комплектації та країну походження обладнання. 3) До участі в закупівлі допускаються вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. при формуванні ціни тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі враховує відповідні пункти Податкового кодексу України (у частині застосування ПДВ) та вартості інших витрат необхідних для виконання договору, які визначені тендерною документацією. Тобто до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці. При оцінці пропозиції фізичної особи-підприємця (не платника ПДВ) розглядатиметься його ціна як остаточна. Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповіді на Ваші запитання містяться у тендерній документації даної закупівлі.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 вересня 2019 14:37
Коментар щодо відміни: у зв'язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі з даними технічними характеристиками
Документи:
19 вересня 2019 14:36
протокол 2ч.pdf
19 вересня 2019 14:36
Протокол 1ч.pdf