Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Альбоми, чашки, набір олівців
Очікувана вартість
4 874,00 UAH
UA-2019-09-10-000409-c e5e5d189b6674a548d062dc8b1777e71
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Казанцев Олексій Юрійович

+380629333499 sportkom2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління молоді та спорту Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02933345
Вебсайт: http://mariupolrada.gov.ua
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Архітектора Нільсена,б.35а
Контактна особа: Казанцев Олексій Юрійович
+380629333499
sportkom2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 16:00
Очікувана вартість: 4 874,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,82%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 шт
Альбоми, чашки, набір олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Архітектора Нільсена, 35А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 13:29
Специфікація в прозорро.docx
10 вересня 2019 13:29
проект договору .doc
10 вересня 2019 13:29
Оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:52
Дата відповіді: 11 вересня 2019 10:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за звернення!

1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Технічному завданню. Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович 4 656,00
UAH з ПДВ
4 656,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Костюченко Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович
#2484605552
Переможець 4 656,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 11:27

Документи

20 вересня 2019 11:26
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович
#2484605552
4 656,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2019 11:26
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
08 жовтня 2019 09:14