Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей (код НК 024:2019-13735-Разове опаковання для стерилізації, 35362-Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації)
Очікувана вартість
41 600,00 UAH
UA-2019-09-10-000202-a 8e17fdbe45d943b2a0f2ebf83207e86e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломанчук, Мельник

kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук, Мельник
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 15:12
Початок аукціону: 18 вересня 2019 15:12
Очікувана вартість: 41 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 208,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 лот
22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей (код НК 024:2019-13735-Разове опаковання для стерилізації, 35362-Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання акту наданих послуг з обох Сторін. Розрахунки за надані послуги здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно підписаного акту наданого Постачальником протягом 30-ти днів з моменту підписання акту з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок;; Періодична Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:57
Дата відповіді: 11 вересня 2019 12:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні. Не допускаємо.
В своїй ціновій пропозиції учасник повинен зазначити назву товару у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних відповідно до декларації відповідності на товар (копії яких додаються у складі пропозиції). Закон "Про публічні закупівлі" не стосується допорогових закупівель.
ФОП допускаються до участі в процедурі. Ціна рахується як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОЛОМІЄЦЬ АЛЛА МИКОЛАЇВНА" 40 076,13
UAH з ПДВ
39 868,12
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕПТ ЛД" 40 488,80
UAH з ПДВ
40 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 14:18
IMG_00017.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0016.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0015.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0014.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0013.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0012.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0011.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0010.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0009.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0008.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0007.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0006.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0005.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0004.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0003.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0002.jpg
16 вересня 2019 14:18
IMG_0001.jpg

Публічні документи

17 вересня 2019 10:04
пропозиція.pdf
17 вересня 2019 10:04
выписка2.jpg
17 вересня 2019 10:03
виписка.jpg
17 вересня 2019 10:01
1 витяг з ЄДР.pdf
17 вересня 2019 09:42
копія статуту.pdf
17 вересня 2019 09:40
лист щодо доставки.pdf
17 вересня 2019 09:39
копія свідоцтва ПДВ.pdf
17 вересня 2019 09:37
лист щодо ціни МОЗ.pdf
17 вересня 2019 09:37
мтв.pdf
17 вересня 2019 09:35
гарант.лист-медиком.pdf
16 вересня 2019 16:14
гарант.лист-норма.pdf
16 вересня 2019 16:12
_відпов СТЕРИЛАН 2018.pdf
16 вересня 2019 16:02
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОЛОМІЄЦЬ АЛЛА МИКОЛАЇВНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕПТ ЛД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОЛОМІЄЦЬ АЛЛА МИКОЛАЇВНА"
#2077720323
Відхилено 39 868,12
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 15:25
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕПТ ЛД"
#38506076
Переможець 40 050,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 15:27

Документи

20 вересня 2019 15:25
протокол 135.pdf

Документи

20 вересня 2019 15:27
протокол 136.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКЦЕПТ ЛД"
#38506076
40 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2019 15:27
протокол 136.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 15:08
договір 365.pdf укладений
26 вересня 2019 15:07