Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язанні з програмним забезпеченням(Постачання та впровадження медичної інформаційної системи) .
Очікувана вартість
569 400,00 UAH
UA-2019-09-10-000199-b 9c047b81e2054fd6b672b8b0f9a6bfe5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Лисицька

+380626468567
+380671527720
oksana2005lisa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01990795
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 14
Контактна особа: Оксана Лисицька
+380626468567,+380671527720
oksana2005lisa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:52
Очікувана вартість: 569 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 847,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання та впровадження медичної інформаційної системи . Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться Замовником у національній валюті України – гривні за фактично надану послугу, шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів з моменту підписання Акту прийому-передачі наданих послуг (надалі – Акт).Розрахунки здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання фінансування. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення термінів оплати за надані послуги . Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:51
Додаток_3 до ТД_ НОВА РЕД_2.docx
27 вересня 2019 16:51
оголошення нова редакція 2.docx
27 вересня 2019 16:51
МІС НОВА РЕДАКЦІЯ_2.docx
27 вересня 2019 16:51
Лист зі змінами МІС 2.doc
27 вересня 2019 16:51
Додаток 2 до ТД НР_2.docx
12 вересня 2019 16:13
Лист зі змінами комп.техніка.doc
12 вересня 2019 16:13
оголошення нова редакція.docx
12 вересня 2019 16:13
Додаток 2 до тД НОВА РЕД.docx
12 вересня 2019 16:13
МІС НОВА РЕДАКЦІЯ_ВЕРЕСЕЬ 2019 -09-09 нов.docx
10 вересня 2019 09:20
Додаток_2.docx
10 вересня 2019 09:20
Додаток_3.docx
10 вересня 2019 09:20
оголошення.docx
10 вересня 2019 09:20
МІС ВЕРЕСЕЬ 2019 -09-09.docx
10 вересня 2019 09:20
Додаток_1.docx
27 вересня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:51
Додаток_3 до ТД_ НОВА РЕД_2.docx
27 вересня 2019 16:51
оголошення нова редакція 2.docx
27 вересня 2019 16:51
МІС НОВА РЕДАКЦІЯ_2.docx
27 вересня 2019 16:51
Лист зі змінами МІС 2.doc
27 вересня 2019 16:51
Додаток 2 до ТД НР_2.docx
12 вересня 2019 16:13
Лист зі змінами комп.техніка.doc
12 вересня 2019 16:13
оголошення нова редакція.docx
12 вересня 2019 16:13
Додаток 2 до тД НОВА РЕД.docx
12 вересня 2019 16:13
МІС НОВА РЕДАКЦІЯ_ВЕРЕСЕЬ 2019 -09-09 нов.docx
10 вересня 2019 09:20
Додаток_2.docx
10 вересня 2019 09:20
Додаток_3.docx
10 вересня 2019 09:20
оголошення.docx
10 вересня 2019 09:20
МІС ВЕРЕСЕЬ 2019 -09-09.docx
10 вересня 2019 09:20
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 17 вересня 2019 14:51
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:00
У технічних вимогах до тендерної документації, вказано: пункт 3.6 :"-Підсистема має забезпечувати отримання і обробка даних в форматі Dicom з діагностичного обладнання;" та пункту 3.7 :-Забезпечення внесення даних до БД системи з лабораторних аналізаторів" Чи передбачено згідно даного предмету закупівлі підключення діагностичного та лабораторного обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, підкючення діагностичного обладнання буде формлятися окремими закупівлями .
Уточнення
Дата подання: 18 вересня 2019 16:18
Дата відповіді: 19 вересня 2019 08:55
У технічних вимогах до тендерної документації, вказано: пункт 3.9.Підсистема «Персональний кабінет пацієнта» Підсистема має забезпечувати функції особистого кабінету пацієнта через web-дотаток та мобільний додаток, та пункт 3.7. Підсистема «Складський облік» Чи передбачено згідно даного предмету закупівлі впровадження даних підсистем?
Відповідь: Так, передбачено .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-000199-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОКТОР ЕЛЕКС", Код ЄДРПОУ:38582529
Дата подання: 19 вересня 2019 18:55
Зауваження до договору
Текст договору складений некоректно, оскільки його зміст не зовсім відповідає предмету закупівлі (закупівля Програмного забезпечення з наданням ліцензії на таке Програмне забезпечення).

1. П.1.1 надає визначення Програмного забезпечення як послугу, які надаються з метою забезпечення інформаційної та технологічної підтримки діяльності закладу охорони здоров’я на умовах, визначених Технічним завданням шляхом впровадження визначеного програмного забезпечення з використанням загальносистемного та прикладного програмного забезпечення, з передачею знань щодо організації діяльності з використанням створеної інформаційної системи, а також інші послуги, як це передбачено Технічним завданням. Однак, вказане визначення суперечить чинному законодавству України. Програмне забезпечення (в даному випадку, це комп’ютерна програма, медична інформаційна система) відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» - це набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування комп'ютером, які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату (це поняття охоплює як операційну систему, так і прикладну програму, виражені у вихідному або об'єктному кодах). Тобто, Програмне забезпечення не є послугою, а є її предметом.

2. П.1.2. Договору дублює визначення Програмного забезпечення.

3. У п.2.1. Договору найменування послуг зазначається як «послуги з постачання/впровадження ліцензії (безстрокові) на Програмне забезпечення». Таке формулювання вважаємо некоректним, оскільки ліцензії не можуть бути впроваджені чи поставлені. В даному випадку, постачається та впроваджується Програмне забезпечення. А для можливості його використання надаються ліцензії на його використання.

4. В договорі неоднозначно вказано, що здійснюється саме постачання Програмного Забезпечення. У зв’язку з цим також можуть виникнути непорозуміння з необхідністю оподаткування операції за Договором ПДВ. Відповідно до Узагальнюючої податкової консультації, затвердженій наказом Міндоходів від 07.10.2013 р. № 536, у випадку якщо постачається примірник комп’ютерної програми з наданням (постачанням) ліцензії, яка є переліком умов щодо обмеженого використання такої комп’ютерної програми за її функціональним призначенням та одночасно є складовою постачання самої комп’ютерної програми, то така операція звільняється від оподаткування податком (ПДВ).

Відтак, з врахування вищезазначеного та з метою приведення у відповідність тексту Договору законодавству України, просимо:

1. Внести зміни у договір, а саме:

a. П.1.1. викласти у такій редакції: «Програмне забезпечення – комп’ютерна програма, медична інформаційна система «____________», виключні майнові права на яку належать _________________________.»

b. П.1.2. видалити.

c. П.1.3. викласти у такій редакції: «Ліцензія - право користування програмним забезпеченням — невиключне майнове право на обмежене використання (невиключна ліцензія) відповідної кількості примірників Програмного забезпечення, що передбачені цим Договором та є складовою постачання.»

d. П.2.1. викласти у такій редакції: «На умовах цього Договору та за результатами проведеної процедури закупівлі Замовник замовляє, а Виконавець зобов’язується здійснити постачання примірників Програмного забезпечення, у вартість якого входить впровадження Програмного забезпечення, (ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язанні з програмним забезпеченням (Постачання та впровадження медичної інформаційної системи) (надалі – МІС) у кількості, за цінами відповідно до Специфікації (Додаток № 1 до цього Договору) та технічного завдання (Додаток №2 до цього Договору).»

2. Надати роз’яснення щодо п.4.2.1. («Які саме заходи із захисту довкілля повинен вживати Учасник?»)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2019 15:50
Дякуємо за зауваження. Прийнято до роботи, вносимо зміни .

Документи

20 вересня 2019 15:50
Відповідь щодо вимоги.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 жовтня 2019 11:06
Коментар щодо відміни: Допущена помилка,але внести зміни до ТД вже не має технічної можливості у зв’язку з закінченням терміну подачі пропозицій у продовж якого дозволяється вносити зміни.Керуючись нормами абз. 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VII від 25.12.15р. прийнято рішення відмінити закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
07 жовтня 2019 11:06
Електронний підпис
07 жовтня 2019 11:05
П_231.pdf