Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Скрині грошові
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2019-09-09-002211-b ● cbbbfad43bcb43d4aa3ad93cb810dfda
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Підприємство "Міська комунальна аптека" |
Код ЄДРПОУ: | 34027989 |
Місцезнаходження: | 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, бул. Морський, будинок 14 |
Контактна особа: |
Grankovsky Alexey Igorevich 380503484213 comapteka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2019 22:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2019 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2019 11:27 |
Очікувана вартість: | 28 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Скриня грошова Maken ECD-410
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, б. Морський, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44421790-1 — Касові шухляди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2019 22:50 |
Додаток 4 Договір .docx |
09 вересня 2019 22:50 |
Додаток 3 ТЗ.docx |
09 вересня 2019 22:50 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx |
09 вересня 2019 22:50 |
4442-Касові шухляди.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:36
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: згідно, діючого законодавства у всіх технічних вимогах прописано наступне: В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника, вважати наявним вираз «або еквівалент». До участі допускаються усі учасники, в т.ч. ФОП, деталі участі ФОПів прописані в тендерній документіції Очікувана вартість включає 20% ПДВ
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП ТЕРМОПРІНТ" #41694908 |
Переможець |
20 010,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ТОВ ВП Термопрінт.PDF | укладений |
01 листопада 2019 14:09
|