Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 038 920,00 UAH
UA-2019-09-09-001985-b ● f22a92d55d9d483bbd99dc5f286b8911
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40329345 |
Вебсайт: | http://pfu-cv.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58022, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Оренбурзька, 7А |
Контактна особа: |
Глігор Юрій Серафимович +380372516920 root.chpf@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2019 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 038 920,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
09 вересня 2019 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2019 17:11 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-09-001985-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 09 вересня 2019 17:43
Збільшення строків поставки
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.5 вказано термін поставки протягом 45 днів з дати укладання договору. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2019 17:38
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області при проведенні закупівель забезпечується дотримання норм Закону України “Про публічні закупівлі”. Тендерною документацією до закупівлі за предметом Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4, не передбачено жодних дискримінаційних вимог до учасників закупівлі. Строк поставки товару визначений виходячи з виробничої необхідності забезпечення функціонування Головного управління, тривалістю проведення процедури закупівлі та особливостями фінансування видатків, у зв’язку з чим Ваша вимога не може бути задоволена.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 943 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 715,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
41 шт
Персональний комп'ютер
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58005, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Оренбурзька, 7А
Дата доставки:
31 жовтня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:40
Дата відповіді: 10 вересня 2019 17:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1). До розгляду приймаються пропозиції товару, що становить предмет закупівлі, який відповідає вимогам технічних характеристик, які вказані в додатку 1 Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4.
2). Згідно п.6, Розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі таблиці специфікації пропонованого товару, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
3). Обмежень щодо способу оподаткування Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4, не встановлено.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
2). Згідно п.6, Розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі таблиці специфікації пропонованого товару, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
3). Обмежень щодо способу оподаткування Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4, не встановлено.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АСАП ДЕМО" |
756 450,00
UAH з ПДВ
|
756 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" |
845 748,00
UAH з ПДВ
|
845 748,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вертекс IT |
930 126,00
UAH з ПДВ
|
930 126,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСАП ДЕМО" #41362870 |
Переможець |
756 450,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 15:55
|
Звіт про виконання договору | укладений |
18 листопада 2019 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 17:33
|
Договір | укладений |
16 жовтня 2019 17:32
|