Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 038 920,00 UAH
UA-2019-09-09-001985-b f22a92d55d9d483bbd99dc5f286b8911
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глігор Юрій Серафимович

+380372516920 root.chpf@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40329345
Вебсайт: http://pfu-cv.gov.ua/
Місцезнаходження: 58022, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Оренбурзька, 7А
Контактна особа: Глігор Юрій Серафимович
+380372516920
root.chpf@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 038 920,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

09 вересня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 17:11
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-001985-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 09 вересня 2019 17:43
Збільшення строків поставки
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.5 вказано термін поставки протягом 45 днів з дати укладання договору. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2019 17:38
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області при проведенні закупівель забезпечується дотримання норм Закону України “Про публічні закупівлі”. Тендерною документацією до закупівлі за предметом Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4, не передбачено жодних дискримінаційних вимог до учасників закупівлі. Строк поставки товару визначений виходячи з виробничої необхідності забезпечення функціонування Головного управління, тривалістю проведення процедури закупівлі та особливостями фінансування видатків, у зв’язку з чим Ваша вимога не може бути задоволена.

Документи

10 вересня 2019 17:38
Відповідь

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 943 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 715,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 вересня 2019 15:37
Закінчення: 26 вересня 2019 16:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

41 шт
Персональний комп'ютер
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Оренбурзька, 7А
Дата доставки: 31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:40
Дата відповіді: 10 вересня 2019 17:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). До розгляду приймаються пропозиції товару, що становить предмет закупівлі, який відповідає вимогам технічних характеристик, які вказані в додатку 1 Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4.
2). Згідно п.6, Розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі таблиці специфікації пропонованого товару, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
3). Обмежень щодо способу оподаткування Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4, не встановлено.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 756 450,00
UAH з ПДВ
756 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 845 748,00
UAH з ПДВ
845 748,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вертекс IT 930 126,00
UAH з ПДВ
930 126,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 17:14
public_doc.p7s
30 вересня 2019 17:14
Довідка в.з.п.з. Чернівці.pdf
30 вересня 2019 17:14
Довідка.pdf
30 вересня 2019 17:13
Довідка несудимість.pdf
30 вересня 2019 17:13
Dovidka_19252395950390206703.pdf (2).p7s
30 вересня 2019 17:13
Dovidka_19252395950390206703 (1).pdf
26 вересня 2019 16:27
Acer_TW_ASIN Letter.pdf
26 вересня 2019 16:27
2018_Acer_AnnualReport_EN.PDF
26 вересня 2019 16:27
109 сторінка Acer_AnnualReport.pdf
24 вересня 2019 19:33
Електронний підпис
24 вересня 2019 19:31
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
24 вересня 2019 19:31
Acer Certificates_ISO_9001 копія.pdf
24 вересня 2019 19:31
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
24 вересня 2019 19:31
Acer Certificates_ISO_14001 копія.pdf
24 вересня 2019 19:31
Acer - Вывод СЭС.PDF
24 вересня 2019 19:31
інформ лист про ПЗ.pdf
24 вересня 2019 19:31
Довідка windows 10 pro.pdf
24 вересня 2019 19:31
9_-~1.PDF
24 вересня 2019 19:30
38. електричні вимоги.pdf
24 вересня 2019 19:30
37.Гарантійний лист ціна.pdf
24 вересня 2019 19:30
29. Договір ЦНАП Київ.pdf
24 вересня 2019 19:30
28. санкції.pdf
24 вересня 2019 19:30
28. Договір МОЗ.pdf
24 вересня 2019 19:30
27. Опис 2.pdf
24 вересня 2019 19:30
27. Договір КІНТЕГРО.pdf
24 вересня 2019 19:30
26 . Опис 1.pdf
24 вересня 2019 19:30
25. Наказ про призначення.pdf
24 вересня 2019 19:29
23. 90 робочих днів.pdf
24 вересня 2019 19:29
22..Витяг пдв.pdf
24 вересня 2019 19:29
22. Витяг ЄДР 19.09.2019.pdf
24 вересня 2019 19:29
21. Витяг пдв.pdf
24 вересня 2019 19:29
21. Витяг ЄДР 19.09.2019.pdf
24 вересня 2019 19:29
20.Виписка.pdf
24 вересня 2019 19:29
20. Статистика АСАП ДЕМО.pdf
24 вересня 2019 19:29
2-E78D~1.PDF
24 вересня 2019 19:29
19. паспорт код Возний.pdf
24 вересня 2019 19:29
17.Статут новий.pdf
24 вересня 2019 19:29
17. Опис 2.pdf
24 вересня 2019 19:29
16.Опис 1.pdf
24 вересня 2019 19:29
14.4.Договір ЦНАП Поділ.pdf
24 вересня 2019 19:29
14.3.Договір ЦНАП Київ.pdf
24 вересня 2019 19:29
14.2.Договір МОЗ.pdf
24 вересня 2019 19:29
14.1. Договір КІНТЕГРО.pdf
24 вересня 2019 19:29
14. Наказ про призначення.pdf
24 вересня 2019 19:29
12.Статут новий.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 17:55
Електронний підпис
24 вересня 2019 17:35
8 Виняг платника ПДВ.pdf
24 вересня 2019 17:35
7 Статут Софт Продакшн.pdf
24 вересня 2019 17:35
5 2 Договір 18062019.pdf
24 вересня 2019 17:35
5 1 Договор 01102018.pdf
24 вересня 2019 17:35
3 Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2019 17:35
2 10 Підвищені вимоги.pdf
24 вересня 2019 17:35
2 7 Сервісні центри DELL.pdf
24 вересня 2019 17:35
2 6 Dell щодо Microsoft.pdf
24 вересня 2019 17:35
2 2 DELL ISO 9001_2015 завір_копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ Вертекс IT

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 756 450,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
756 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 15:55
Звіт про виконання договору укладений
18 листопада 2019 15:52
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 17:33
Договір укладений
16 жовтня 2019 17:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 756 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 126 075,00 UAH)