Світильники та освітлювальна арматура (світлодіодні світильники для КЗО «СЗШ № 142» ДМР)
Очікувана вартість
3 722 000,00 UAH
UA-2019-09-09-001965-b e0db22684ed640b0b0abb65dfad803f6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа замовника: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 22:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 15:01
Очікувана вартість: 3 722 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1326 штука
світлодіодні світильники для КЗО «СЗШ № 142» ДМР (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49080, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бєляєва,2 (Комунальний заклад освіти «Спеціалізована середня загальноосвітня школа №142 еколого-економічного профілю» Дніпровської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару плата здійснюється відповідно до статті 23 та 49 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 вересня 2019 17:04
Електронний цифровий підпис
09 вересня 2019 17:02
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
09 вересня 2019 17:02
Додаток 6 - Проект договору.docx
09 вересня 2019 17:02
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000029 ● f7079181af3f4c9bbd394d4ad0c5d8df
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10 17:49:33
Рішення про початок моніторингу:

09.09.2019 № 163

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 09.09.2019 № 163

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

13 UA-2019-09-09-001965-b 09.09.2019
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-10 17:53:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-09-001965-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону про закупівлі оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 3 722 000,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону про закупівлі. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 09.09.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 27,662371 грн, відповідно очікувана вартість світлодіодних світильників, перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 679 095,34 грн). Як наслідок Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 21 Закону.
Чому закупівлю за номером UA-2019-09-09-001965-b було оголошено без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
Відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-10 18:51:35

відміна торгів відповідно до ч.1 ст. 31 Закону

Замовником на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( неможливість усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) торги відмінено.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-10 18:51:48

Замовником на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( неможливість усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) торги відмінено.

Замовником на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( неможливість усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) торги відмінено.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто шляхом скасування закупівлі.

2019-09-12 14:11:13

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 40506248, Україна, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
  2. Інформація про предмет закупівлі: світлодіодні світильники для КЗО «СЗШ № 142» ДМР (кошти міського бюджету), 3722000UAH, 31520000-7, ДК021, 1326, штука
  3. Інформація про оприлюднення: e0db22684ed640b0b0abb65dfad803f6, 2019-09-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 3 722 000,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та частину четверту статті 10 Закону про закупівлі. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 09.09.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 27,662371 грн, відповідно очікувана вартість світлодіодних світильників, перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 679 095,34 грн). Як наслідок Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 21 Закону. Відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення закупівлі., 12 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону про закупівлі. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що у ході моніторингу за рішенням замовника закупівля відмінена, зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель - відсутні.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Дата скасування
10 вересня 2019 18:56
Причина скасування
Замовником на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( неможливість усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) торги відмінено.
Документи
10 вересня 2019 18:56 протокол про скасування закупівлі.docx
10 вересня 2019 18:56 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку