Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2019 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 15:01 |
Очікувана вартість: | 3 722 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | плата здійснюється відповідно до статті 23 та 49 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2019 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2019 17:02 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx | |
09 вересня 2019 17:02 |
Додаток 6 - Проект договору.docx | |
09 вересня 2019 17:02 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-10-000029 ● f7079181af3f4c9bbd394d4ad0c5d8df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2019 17:49 |
09.09.2019 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 09.09.2019 № 163
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2019-09-09-001965-b 09.09.2019
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-10 17:53:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-09-001965-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону про закупівлі оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 3 722 000,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону про закупівлі. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 09.09.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 27,662371 грн, відповідно очікувана вартість світлодіодних світильників, перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 679 095,34 грн). Як наслідок Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 21 Закону.
Чому закупівлю за номером UA-2019-09-09-001965-b було оголошено без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
Відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-10 18:51:35
відміна торгів відповідно до ч.1 ст. 31 Закону
Замовником на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( неможливість усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) торги відмінено.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-09-10 18:51:48
Замовником на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( неможливість усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) торги відмінено.
Замовником на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( неможливість усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) торги відмінено.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто шляхом скасування закупівлі.
2019-09-12 14:11:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Інформація про відміну
Дата відміни: | 10 вересня 2019 18:56 |
Коментар щодо відміни: | Замовником на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( неможливість усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) торги відмінено. |
10 вересня 2019 18:56
|
Електронний підпис |
10 вересня 2019 18:56
|
протокол про скасування закупівлі.docx |