Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярські товари)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-09-09-001844-b ca4a6e33d2f84906a628e952d9324621
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Леннгрен

+380672828392 internat12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціальна школа І -ІІ ступенів №12 Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 16462352
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київ обл., м. Київ, Харківське шосе 121/3
Контактна особа: Татьяна Леннгрен
+380672828392
internat12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 17:40
Початок аукціону: 12 вересня 2019 15:49
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Швидкошивач пластмасовий з перфорациею (синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 упаковка
Крейда біла шкільна, кругла (1 кор*100 шт, )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 набір
Стикери-закладки ( пластикові, 12*45мм, неонові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Біндер №19 ( 1 кор*12 шт )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Біндер №25 ( 1 кор*12 шт )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Біндер №32 ( 1 кор*12 шт )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Біндер №41 ( 1 кор*12 шт )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Біндер №51 ( 1 кор*12 шт )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Калькулятор Brilliant BS-5522
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Папка пластикова з 40 файлами , різнокольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 16:33
Оголошення 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:45
Дата відповіді: 10 вересня 2019 15:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо у найменуванні товару в технічних вимогах (додаток 3) є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент».
В разі відмінності запропонованого Учасником товару від того, що вказаний в технічних вимогах (додаток 3), рішення про допустимість такого відхилення приймається тендерним комітетом за погодженням із навчальним закладом (закладами), для потреб якого (яких) замовлявся даний товар. Визнання відхилення від технічних вимог, зазначеній в тендерній документації, недопустимим є підставою для відхилення Замовником такої пропозиції Учасника.
У нас приймають участь у закуплях як платники податку так і ФОП.
Розглядатимемо його ціну як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 1 891,26
UAH з ПДВ
1 891,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" 2 321,92
UAH з ПДВ
2 321,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 2 396,64
UAH з ПДВ
2 396,64
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 2 802,00
UAH з ПДВ
2 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 16:14
Електронний підпис
11 вересня 2019 16:13
Лист про неліцензування.pdf
11 вересня 2019 16:13
Згода з договором.pdf
11 вересня 2019 16:13
Відомості про учасника.pdf
11 вересня 2019 16:13
Паспорт.pdf
11 вересня 2019 16:13
ЕКО3854_Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2019 16:13
ЕКО3854_Проект Договору.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 10:12
Щодо ліцензуваня.pdf
11 вересня 2019 10:12
Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2019 10:12
Документ_ЄДР_1005620055.zip
11 вересня 2019 10:12
Довідка.pdf
11 вересня 2019 10:12
Витяг копія.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 14:53
Изображение0003.JPG
11 вересня 2019 14:53
Изображение0002.JPG
11 вересня 2019 14:53
Изображение0001.JPG
11 вересня 2019 14:53
Изображение.JPG
11 вересня 2019 14:53
Сертифікати, дилерство.rar
11 вересня 2019 14:53
Изображение.JPG
11 вересня 2019 14:53
Изображение0006.JPG
11 вересня 2019 14:53
Паспорт керівника.rar
11 вересня 2019 14:53
Призначення керівника.rar
11 вересня 2019 14:53
Изображение.JPG
11 вересня 2019 14:53
Довідки.rar
11 вересня 2019 14:53
Статут.rar

Публічні документи

11 вересня 2019 16:34
Електронний підпис
11 вересня 2019 16:16
Скан_СЭС.pdf
11 вересня 2019 16:16
Калькулятор3.jpg
11 вересня 2019 16:16
Калькулятор2.jpg
11 вересня 2019 16:16
Калькулятор1.jpg
11 вересня 2019 16:16
висновок Buromax,3926,22962.pdf
11 вересня 2019 16:16
Скоби до зшивачів.pdf
11 вересня 2019 16:16
ЦП і тех.вимоги.pdf
11 вересня 2019 16:16
Паспорт і код згідно.pdf
11 вересня 2019 16:16
Лист -згода.pdf
11 вересня 2019 16:16
Інформація про учасника.pdf
11 вересня 2019 16:16
Довідка на підписання.pdf
11 вересня 2019 16:16
Довідка ліцензіі.jpeg
11 вересня 2019 16:16
Довідка захист довкілля.pdf
11 вересня 2019 16:16
Довідка з банку.pdf
11 вересня 2019 16:16
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП"

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 1 891,26
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 12:20

Документи

13 вересня 2019 12:20
Електронний підпис
13 вересня 2019 12:20
Протокол № 49.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
1 891,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2019 12:20
Електронний підпис
13 вересня 2019 12:20
Протокол № 49.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 14:50
1309д.pdf укладений
17 вересня 2019 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 891,26
UAH (в тому числі ПДВ 315,21 UAH)