Послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги з харчування (годування), забезпечення продуктами харчування особового складу (штатних тварин) військових частин (установ) Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах у зонах відповідальності оперативних командувань за місцем постійної дислокації)
Catering services (55320000-9) (Food services (feeding), provision of foodstuffs for personnel (regular animals) of military units (institutions) of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions in the areas of responsibility of operational commands at the place of permanent disposition)
Очікувана вартість
37 343 098,08 UAH
UA-2019-09-09-001838-b 070b3ae4167c4466ac5e7b026098a725
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Олег Муха
+380444547443
ddzpmr@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547443
ddzpmr@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 15:17
Очікувана вартість: 37 343 098,08 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 373 430,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 373 430,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 09 вересня 2019 16:32
Enquiries until: 12 вересня 2019 18:00
Complaints submission until: до 13 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 вересня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 37 343 098 UAH including VAT
Minimal lowering step: 373 431 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 373 430,98 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Рівненська, Тернопільська, Чернівецька, Хмельницька обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з харчування (годування), забезпечення продуктами харчування особового складу (штатних тварин) військових частин (установ) Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах у зонах відповідальності оперативних командувань за місцем постійної дислокації (загальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Food services (feeding), provision of foodstuffs for personnel (regular animals) of military units (institutions) of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions in the areas of responsibility of operational commands at the place of permanent disposition
CPV: 55320000-9
Період постачання: з 01 жовтня 2019 по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати фактично наданих Виконавцем та прийнятих Представником Замовника Послуг, за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачених на зазначені цілі, протягом 20 банківських діб з дня надходження до Замовника наступних документів: - рахунків-фактур; - зведеного акту приймання наданих послуг із харчування та/або акту приймання послуг із забезпечення харчовими продуктами; - повідомлення-підтвердження відповідно до наказу Міністра оборони України від 31.12.2016 р. № 757. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно предмета закупівлі
Дата подання: 11 вересня 2019 10:25
Дата відповіді: 13 вересня 2019 11:21
Яким чином замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі та чи врахував при формуванні ціни наступі економічні фактори: коефіцієнт інфляції та сезонні коливання цін на продукти харчування.
Відповідь: Розділом 4 Оголошення про проведення процедури закупівель визначено очікувану вартість предмету закупівель.
При визначені очікуваної вартості враховано наступні економічні фактори:
підвищення вартості національної валюти;
суттєве зниження цін пально-мастильних матеріалів;
рівень індексу споживчих цін на деякі категорії продуктів харчування;
короткий період надання послуг з харчування – жовтень-грудень 2019 року, коли споживання води є найменшим, та здешевлення вартості овочевої та іншої сезонної продукції

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-09-001838-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ", Код ЄДРПОУ:41955471
Дата подання: 30 вересня 2019 16:24
невідповідність учасника
порушення закону
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 жовтня 2019 22:18

Документи подані скаржником

30 вересня 2019 16:24
Плата за подання.pdf

Документи подані замовником

01 жовтня 2019 15:43
286_2_6178.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДТОРГ-НГ" 37 193 046,08
UAH з ПДВ
37 193 046,08
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПУНОВА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА " 37 336 998,48
UAH з ПДВ
37 336 998,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" 37 343 009,76
UAH з ПДВ
37 343 009,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 14:53
цінова
20 вересня 2019 14:53
мвс дфі корупція
20 вересня 2019 14:53
Статут протоколи
20 вересня 2019 14:53
Антикорупційна програма
16 вересня 2019 16:43
БГ Л Д 1838.rar
16 вересня 2019 16:43
На відповідність.pdf
16 вересня 2019 16:43
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 10:27
Пропозиця відбору.pdf
17 вересня 2019 10:27
документи до пропозиції.pdf
17 вересня 2019 10:27
Гарантія.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 15:11
гарантія.rar
17 вересня 2019 12:07
Відгук 2.pdf
17 вересня 2019 12:07
Відгук 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОДТОРГ-НГ"
#40589125
Переможець 37 193 046,08
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 12:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДТОРГ-НГ"
#40589125
37 193 046,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 жовтня 2019 10:21
Договір 123.pdf укладений
17 жовтня 2019 10:18
sign.p7s зміни до договору
20 лютого 2020 11:27
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2019 15:36
ДУ 4 до договору 123.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 15:35
sign.p7s зміни до договору
31 жовтня 2019 12:04
ДУ 3 до договору 123.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 12:02
sign.p7s зміни до договору
24 жовтня 2019 11:20
ДУ 2 до договору 123.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 11:18
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 10:36
ДУ 1 до договору 123.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 286/2/19/123
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/19/123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): добавлено частину А 3730 у послуги щодо харчовими продуктами
Номер договору про закупівлю: 286/2/19/123
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/19/123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): включено в специфікацію платні хворі
Номер договору про закупівлю: 286/2/19/123
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/19/123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно постанови Кабінету Міністрів від 23.04.2014 року № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти"
Номер договору про закупівлю: 286/2/19/123
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/19/123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 271 615,29
UAH (в тому числі ПДВ 5 045 269,21 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку