Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Планшетні комп’ютери
Очікувана вартість
468 000,00 UAH
UA-2019-09-09-001696-b a76e835d46e54bcca2ceaeae4d4a9e5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієнко Юрій Георгійович

+380512373279 statist@nikgor.mk.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056612
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20
Контактна особа: Андрієнко Юрій Георгійович
+380512373279
statist@nikgor.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 16:07
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 16:07
Початок аукціону: 26 вересня 2019 11:11
Очікувана вартість: 468 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Планшетні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата наданого товару проводиться ПОКУПЦЕМ після підписання сторонами видаткової накладної, протягом 10-и (десяти) банківських днів з моменту виставляння ПРОДАВЦЕМ відповідного рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 вересня 2019 16:34
Електронний цифровий підпис
09 вересня 2019 16:03
Тендерна документація.pdf
09 вересня 2019 16:03
Додаток 6.docx
09 вересня 2019 16:03
Додаток 5.pdf
09 вересня 2019 16:03
Додаток 4.doc
09 вересня 2019 16:03
Додаток 3.docx
09 вересня 2019 16:03
Додаток 2.pdf
09 вересня 2019 16:03
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:48
Дата відповіді: 11 вересня 2019 09:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: “Шановний учасник. Ми допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних нами в тендерній документації. Саме на це вказано у технічному завданні словами “або еквівалент” та зноскою із наступним змістом “У разі надання у пропозиції еквіваленту зазначати його торгову марку з параметрами, які пропонуються”. Так, ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Його пропозиція буде розглядатись як остаточна. Пропозиції всіх учасників будуть порівнюватись не нами, а системою Прозорро, та саме вона визначає переможця торгів.”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЕЛЕС ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА" 462 000,00
UAH з ПДВ
462 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" 468 000,00
UAH з ПДВ
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 13:16
sign.p7s
26 вересня 2019 13:30
sign.p7s
24 вересня 2019 14:20
03. ФОП Лелес Лист.PDF

Публічні документи

10 жовтня 2019 13:51
public_doc.pdf
10 жовтня 2019 13:50
public_doc.p7s
10 жовтня 2019 13:50
Dovidka_19252689000460268830.pdf.p7s
10 жовтня 2019 13:50
Dovidka_19252689000460268830.pdf
25 вересня 2019 13:12
sign.p7s
25 вересня 2019 13:12
Технічна частина.pdf
25 вересня 2019 13:12
Тендерна пропозиция.pdf
25 вересня 2019 13:12
9. Приказ.pdf
25 вересня 2019 13:12
8. Витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2019 13:12
11. Статут.pdf
25 вересня 2019 13:12
10. Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЕЛЕС ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА"
#2172708306
Відхилено 462 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 14:10
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД"
#22473609
Переможець 468 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД"
#22473609
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 жовтня 2019 11:51
Договір укладений
28 жовтня 2019 11:29
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 13:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 468 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку