Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штори, портьєри, кухонні штори та тканинні жалюзі (Жалюзі)
Очікувана вартість
433 800,00 UAH
UA-2019-09-09-001657-b fbf2e7bcbb7a42918b43a478bcfc57e8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


згідно Додатку №1 до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176 штука
Жалюзі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39515000-5 — Штори, портьєри, кухонні штори та тканинні жалюзі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата в розмірі 30% (тридцять відсотків) вартості відповідної Заявки здійснюється Покупцем на підставі оригіналу рахунку-фактури наданого Продавцем Покупцю протягом 10 (десяти) банківських днів з дати його (рахунку-фактури) отримання. Рахунок-фактура надається Продавцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Заявки від Покупця. Аванс 10 Банківські 30
Поставка товару Остаточна оплата в розмірі 70% (сімдесят відсотків) вартості відповідної Заявки, здійснюється Покупцем, з урахуванням раніше здійсненого платежу відповідно до п.п 4.1.1 цього Договору, на підставі оригіналу рахунку-фактури протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання – передачі Товару, форма якого «Форма Акту (ів) приймання-передачі Товару» є Додатком № 2 до цього Договору (надалі по тексту - Акт/Акти). Рахунок-фактура надається Продавцем протягом 2 (двох) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВП ГЕЛІОС"
#34902426
Переможець 433 800,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 15:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 409.pdf укладений
09 вересня 2019 15:58