Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-09-09-001480-b ● cece623458dd41898f85fd71a42b3cb3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20204696 |
Місцезнаходження: | 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А |
Контактна особа: |
Любов Павлівна Ісматуллаєва +380564620199 schoolinternat8@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2019 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2019 15:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2019 15:25 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2019 12:21 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 вересня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2019 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2019 15:25 |
Оголошення.doc | |
09 вересня 2019 15:25 |
Проект договору.doc | |
09 вересня 2019 15:25 |
Документація закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:54
Дата відповіді: 10 вересня 2019 15:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Так, але запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або мати кращі характеристики) усім наведеним у додатку 1 вимогам та характеристикам
2) Згідно документації закупівлі п.7.2 "Кваліфікаційні критерії та спосіб їх підтвердження", Учасник разом зі своєю пропозицією надає довідку у довільній формі, яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатка 1 документації, згідно яких ми можемо визначити відповідність нашим технічним вимогам. Також Учасником надається документація, яка підтверджує якість товару (сертифікат якості, декларації виробника тощо) в яких прописується торгова марка предмета закупівлі.
Таким чином наданої інформації достатньо для ідентифікації товару вимогам Замовника, а для визначення переможця єдиним критерієм є ціна, а торгова марка чи модель на рішення про визначення переможця не впливає.
3)Учасником може бути — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з « Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Наказ ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10. Відповідно до Інструкції п.4.4. Критерії оцінки «Єдиним критерієм оцінки є ціна пропозиції учасника…. .Ціна пропозиції повинна включати усі податки, збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі, вартість товару, доставки (в т.ч. всі необхідні транспортні витрати), навантаження-розвантаження, тари (упакування), а також всі інші витрати, пов’язані з виконанням договору про закупівлю.»
2) Згідно документації закупівлі п.7.2 "Кваліфікаційні критерії та спосіб їх підтвердження", Учасник разом зі своєю пропозицією надає довідку у довільній формі, яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатка 1 документації, згідно яких ми можемо визначити відповідність нашим технічним вимогам. Також Учасником надається документація, яка підтверджує якість товару (сертифікат якості, декларації виробника тощо) в яких прописується торгова марка предмета закупівлі.
Таким чином наданої інформації достатньо для ідентифікації товару вимогам Замовника, а для визначення переможця єдиним критерієм є ціна, а торгова марка чи модель на рішення про визначення переможця не впливає.
3)Учасником може бути — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з « Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Наказ ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10. Відповідно до Інструкції п.4.4. Критерії оцінки «Єдиним критерієм оцінки є ціна пропозиції учасника…. .Ціна пропозиції повинна включати усі податки, збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі, вартість товару, доставки (в т.ч. всі необхідні транспортні витрати), навантаження-розвантаження, тари (упакування), а також всі інші витрати, пов’язані з виконанням договору про закупівлю.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
10 148,00
UAH з ПДВ
|
10 028,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
10 087,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
11 574,00
UAH з ПДВ
|
11 574,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" #2374106008 |
Переможець |
10 028,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 15:43
|
Договор №001480-b.pdf | укладений |
03 жовтня 2019 15:24
|