Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання копіювальної техніки
Очікувана вартість
65 700,00 UAH
UA-2019-09-09-001430-a e9db7bd0557e4408a82f9d646b06cf14
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дитяча клінічна лікарня № 3 Солом"янського району м.Києва

dkl3@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993747
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ВОЛИНСЬКА, будинок 21
Контактна особа: Дитяча клінічна лікарня № 3 Солом"янського району м.Києва
dkl3@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 19:49
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 09:10
Початок аукціону: 19 вересня 2019 14:29
Початок аукціону: 19 вересня 2019 14:29
Очікувана вартість: 65 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 971,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Придбання копіювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м.Київ, м.Київ, вул.Волинська,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 50
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 19:49
Техумови прінтери і МФУ (1).doc
09 вересня 2019 19:49
ДОГОВІР товар 2019 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по кількості
Дата подання: 09 вересня 2019 20:01
Дата відповіді: 09 вересня 2019 20:04
На заявлену суму Ви плануєте купити 9 принтерів лазерних и 9 багатофункційних пристроїв лазерних?
Відповідь: так плануємо.дивіться технічні умови, які додані до даної закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:37
Дата відповіді: 11 вересня 2019 11:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В технічних вимогах до копіювальної техніки немає прив"язки до конкретного виробника або моделі.

2. Пропонуємий товар має відповідати заявленим вимогам з вказанням марки і моделі виробу.
3. До розгялду буде взято найменшу ціну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скоркіна М.В. 58 950,00
UAH з ПДВ
58 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 63 278,00
UAH з ПДВ
63 278,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 19:58
Електронний підпис
16 вересня 2019 19:56
Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2019 19:56
Технічна пропозиція.pdf
16 вересня 2019 19:56
Проект договору.pdf
16 вересня 2019 19:56
Паспорт.pdf
16 вересня 2019 19:56
Лист-згода.pdf
16 вересня 2019 19:56
Ідентифікаційний код.pdf
16 вересня 2019 19:56
Довідка щодо ліцензії.pdf
16 вересня 2019 19:56
Гарантійний лист.pdf
16 вересня 2019 19:56
Відомості про учасника.pdf
16 вересня 2019 19:56
Відомості про учасника.docx

Публічні документи

16 вересня 2019 18:53
Документи реєстраційні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Скоркіна М.В.

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скоркіна М.В.
#2332003543
Переможець 58 950,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 15:15

Документи

23 вересня 2019 15:15
протокол 85.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Скоркіна М.В.
#2332003543
58 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 15:15
протокол 85.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 2210 ФОП Скоркіна М. В..pdf укладений
30 вересня 2019 15:31