Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Т-18-06 Рівне-Млинів-Берестечко-Буськ-Перемишляни, км 151+150 - км 179+680, км 179+890 - км 189+610; Т-14-25 Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка, км 44+747 - км 60+585, км 63+398 - км 95+830, км 97+863 - км 125+620, км 130+590 - км 190+160; Т-14-17 Куровичі-Рогатин, км 0+000- км 29+605, Львівської області
Operational maintenance public roads of national importance T-18-06 Rivne - Mlyniv-Berestechko-Busk-Peremyshlyany, km 151 + 150 - km 179 + 680, km 179 + 890 - km 189 + 610; T-14-25 Mykolaiv - Horodok - Zhovkva - Kamyanka - Buzka - Bibrka km 44+747 - km 60+585, km 63+398 - km 95+830, km 97 + 863 - km 125 + 620, km 130 + 590 - km 190 + 160, T-14-17 Kurovychi - Rohatyn km 0+000 - km 29+605, Lviv region
Очікувана вартість
164 352 887,00 UAH
UA-2019-09-09-001402-a cc8e211bc3a842828ba21159a4715f2c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт замовника: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа замовника: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 09:30
Початок аукціону: 05 грудня 2019 13:51
Очікувана вартість: 164 352 887,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 821 764,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 821 764,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 09 вересня 2019 17:53
Enquiries until: 20 жовтня 2019 10:30
Complaints submission until: до 26 жовтня 2019 01:00
Time limit for receipt of tenders: 30 жовтня 2019 09:30

Information

Estimated total value: 164 352 887 UAH including VAT
Minimal lowering step: 821 764 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 821 764,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Т-18-06 Рівне-Млинів-Берестечко-Буськ-Перемишляни, км 151+150 - км 179+680, км 179+890 - км 189+610; Т-14-25 Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка, км 44+747 - км 60+585, км 63+398 - км 95+830, км 97+863 - км 125+620, км 130+590 - км 190+160; Т-14-17 Куровичі-Рогатин, км 0+000- км 29+605, Львівської області
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Operational maintenance public roads of national importance T-18-06 Rivne - Mlyniv-Berestechko-Busk-Peremyshlyany, km 151 + 150 - km 179 + 680, km 179 + 890 - km 189 + 610; T-14-25 Mykolaiv - Horodok - Zhovkva - Kamyanka - Buzka - Bibrka km 44+747 - km 60+585, km 63+398 - km 95+830, km 97 + 863 - km 125 + 620, km 130 + 590 - km 190 + 160, T-14-17 Kurovychi - Rohatyn km 0+000 - km 29+605, Lviv region
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані/виконані об’єми та види послуг/робіт у відповідності до Планів-Завдань, які доведені Замовником, згідно Ф.КБ-2в та Ф.КБ-3. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше одного місяця. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 жовтня 2019 16:56
Електронний цифровий підпис
16 жовтня 2019 16:54
ЗМІНИ ДО ТД 3.pdf
16 жовтня 2019 16:53
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 3.pdf
16 жовтня 2019 16:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ІЗ ЗМІНАМИ.pdf
16 жовтня 2019 16:50
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 3.pdf
08 жовтня 2019 16:36
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД2.pdf
08 жовтня 2019 16:35
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ2.pdf
08 жовтня 2019 16:35
ЗМІНИ ДО ТД2.pdf
30 вересня 2019 18:30
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf
30 вересня 2019 18:30
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf
30 вересня 2019 18:30
ЗМІНИ ДО ТД.pdf
09 вересня 2019 17:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 вересня 2019 17:55
ТД.pdf
16 жовтня 2019 16:56
Електронний цифровий підпис
08 жовтня 2019 16:36
Електронний цифровий підпис
30 вересня 2019 18:31
Електронний цифровий підпис
09 вересня 2019 17:56
Електронний цифровий підпис
16 жовтня 2019 16:54
ЗМІНИ ДО ТД 3.pdf
16 жовтня 2019 16:53
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 3.pdf
16 жовтня 2019 16:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ІЗ ЗМІНАМИ.pdf
16 жовтня 2019 16:50
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 3.pdf
08 жовтня 2019 16:36
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД2.pdf
08 жовтня 2019 16:35
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ2.pdf
08 жовтня 2019 16:35
ЗМІНИ ДО ТД2.pdf
30 вересня 2019 18:30
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf
30 вересня 2019 18:30
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf
30 вересня 2019 18:30
ЗМІНИ ДО ТД.pdf
09 вересня 2019 17:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 вересня 2019 17:55
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 19 вересня 2019 18:00
Дата відповіді: 23 вересня 2019 18:43
Тендерною документацією на закупівлю послуг частині додатку №1 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ визначається потреба надання учасником процедури закупівлі ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) по формі визначенній таблицею №1 цього додатку. Учасники повинні обов’язково включати в Довідку інформацію про аналогічний (аналогічні) договір (договори), надання послуг (виконання робіт) по якому (яких) здійснювалось протягом 2016 -2019 років. Наданими (виконаними) вважаються лише ті послуги (роботи), які прийняті та відповідно підписані контрагентом (замовником). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується учасниками в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) договору (ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів); - оригіналом (ами) підписаної (их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ - 3) за Договором(ами) інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів); -оригіналами підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за Договором(ами) інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів); Вищезазначені документи які підписані замовником і підрядником і скріплені печатками в повній мірі відповідають вимогам п 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині потреби документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Подання таких документів не залежить від Замовника закупівлі, оскільки Замовник не може перешкоджати учаснику закупівлі надати ці документи та прийняти участь в торгах. Проте крім документального підтвердження досвіду закупівлі, Замовник вимагає від учасника додатково надати оригінал (ли) позитивного(их) листа -відгуку (листів - відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів , від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), і нформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці . Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства (за наявності), організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи,та повинен містити наступну інформацію -реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), -предмет договору; -суму (вартість) наданих послуг/виконаних робіт; -дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт; - відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт; -відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору; - контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). Лист - відгук, який буде сформований іншим чином та не буде містити вищезазначеної інформації, призведе до невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції. Надання чи ненадання учасником процедури закупівлі такого листа відгуку в повній мірі залежить від суб’єктивного бажання Замовника допустити до участі в закупівлі того чи іншого учасника і створює можливості для дискримінації учасників, шляхом ненадання відгуку по виконаних та прийнятих Замовником роботах. Дана вимога тендерної документації створює можливості для маніпуляцій Замовника та повністю нівелює головні принципи закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо усунути порушення статей 3, 5, 16, 22 Закону внести зміни в тендерну документацію, зокрема: з п3.1 додатку № 1тендерної документації виключити в повному обсязі вимоги, що стосуються надання позитивного листа відгуку Замовника .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність.
Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів оригіналом (ами) позитивного(их) листа-відгуку (листів-відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт;в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Державне агентство автомобільних доріг України своїм листом від 15.04.2019 року № 935/1/9.3-5, з метою забезпечення залучення підрядних організацій з відповідним досвідом, підтримує позицію служб автомобільних доріг в областях щодо необхідності надання учасниками у складі тендерної пропозиції відгуків від замовників та рекомендує вимагати від учасника подання листа-відгуку. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою.
Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Т-18-06 Рівне-Млинів-Берестечко-Буськ-Перемишляни, км 151+150 - км 179+680, км 179+890 - км 189+610; Т-14-25 Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка, км 44+747 - км 60+585, км 63+398 - км 95+830, км 97+863 - км 125+620, км 130+590 - км 190+160; Т-14-17 Куровичі-Рогатин, км 0+000- км 29+605, Львівської області» розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.

Інформація про відміну

Дата скасування
29 жовтня 2019 19:16
Причина скасування
у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг з тими технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, які були визначені Додатком № 3 до тендерної документації.
Документи
29 жовтня 2019 19:16 Протокол 611.PDF

Актуальні тендери

До пошуку