Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
1 219 000,00 UAH
UA-2019-09-09-001381-b 7734a74ba2194d369332075b377faee1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мостепан

+380509860801 gu@ks.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 21295057
Місцезнаходження: 73005, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. 28 Армії, 6
Контактна особа: Марина Мостепан
+380509860801
gu@ks.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 12:39
Очікувана вартість: 1 219 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 095,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штука
Персональні комп'ютери (кошти Пенсійного Фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73036, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. 28 Армії, б.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019  —  21 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки провадяться Покупцем шляхом безготівкової оплати рахунка на оплату Товару після його фактичного надання Покупцю протягом 10 (десяти) банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:06
ТД_ПК_092019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання, що-до
Дата подання: 09 вересня 2019 15:47
Дата відповіді: 11 вересня 2019 08:57
Оскільки завантаженою технічною документацією передбачається що Ви бажаете отримати робоче місце яке складається з Монітору, Системного блоку (що може бути закріплений на монітор), та комплекту Миші/Клави - Прошу надати однозначну відповідь що до прописанної в тендерній документації вимоги: "Всі складові Персонального комп’ютеру повинні бути від одного виробника", а саме чи істотна ця вимога, та у разі її недотримання - чи не буде пропозиція відхилена. Ця вимога значно звужеє критерії вибору обладнання, оскільки світовим лідером виробництва мониторів є LG, Samsung та інші, а момплектуючі для виготовлення сисмного блоку вони не виготовляють (більш того згідно Вашого ТЗ виробником процессору повинен бути Intel "Не гірше, ніж Core i3 8-го покоління" - що вже суперечить вимогам про "бути від одного виробника". Прошу надати відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідь: Предметом даної закупівлі є персональний комп’ютер, до складових якого належать: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор миша.
Прописана в тендерній документації вимога: "Всі складові Персонального комп’ютеру повинні бути від одного виробника" має на увазі вищезазначені складові персонального комп’ютеру, а не комплектуючі системного блоку (такі як процесор, жорсткий диск, системна плата, тощо).
З метою уніфікації та спрощення сервісного обслуговування замовником будуть розглядатися персональні комп'ютери зі складовими (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор миша) від одного виробника.
Виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:56
Дата відповіді: 11 вересня 2019 09:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику
Щодо питання 1 зазначаємо наступне: Замовник керується нормами п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, а саме умови «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"».
Щодо питання 2  зазначаємо наступне: подаючи тендерну пропозицію учасник, зокрема, повинен надати в її складі підтвердження відповідності параметрів товару згідно п. 6 розділ 3 тендерної документації. Замовник має право звернутися за підтвердженням наданої інформації до учасника. У зв’язку з цим, вважаємо дану вимогу не доцільною.
Щодо питання 3 зазначаємо наступне: в п. 5 розділу І тендерної документації зазначено «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». В пункті 1 додатку 1 тендерної документації, зазначено що Ціна включає в себе всі витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) та транспортні витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням товару. Крім того, в примітках даного додатку зазначено «У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.» Також, в п. 1 розділу V тендерної документації зазначено «Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-001381-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 09 вересня 2019 15:13
Строки постачання
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.5 вказано термін поставки - 45 календарних днів з дати підписання Договору обома Сторонами. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 09:05
Шановний Учасник!
Тендерний комітет Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області розглянув ваш запит та повідомляє наступне.
Відповідно до частини 1 статті 3 Бюджетного кодексу України Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Згідно з тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів по предмету закупівлі Персональні комп’ютери (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), затвердженою рішенням комітету від 09.09.2019 № 67, визначено, що строк поставки Товару становить 45 календарних днів з дати підписання Договору обома Сторонами.
Зазначена вимога встановлена з врахуванням безпосередньо предмета закупівлі та максимальних строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Зокрема:
- кінцевий строк подання тендерних пропозицій про проведення торгів 25.09.2019;
- проведення аукціону та розкриття тендерних пропозицій – 26.09.2019;
- строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів (у разі такого продовження). Отже, граничний строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції 04.10.2019 (частина 4 статті 28 Закону).
А у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Тобто, до 11.10.2019 і т.д. в залежності від кількості учасників та якості підготовки ними тендерної документації.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (частина 2 статті 32 Закону). Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Враховуючи, що Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, договір не може бути укладено пізніше ніж 28.10.2019;
- граничний термін постачання товару – 12.12.2019;
- відповідно до пункту 4.1. Проекту договору Розрахунки проводяться Покупцем шляхом безготівкової оплати рахунка на оплату Товару після його фактичного надання Покупцю протягом 10 (десяти) банківських днів до 27.12.2019.
З огляду на вищенаведене, встановлення строку поставки Товару 45 календарних днів з дати підписання Договору обома Сторонами, є обґрунтованим, вимога учасника змінити цей строк на 60 календарних днів ставить під сумнів проведення закупівлі в поточному бюджетному році. А отже, висновки щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін є необґрунтованими, та такими що не відповідають фактичним обставинам закупівлі.





;
-

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 977 850,00
UAH з ПДВ
977 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 1 093 284,00
UAH з ПДВ
1 093 284,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 1 176 600,00
UAH з ПДВ
1 176 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:24
Dovidka_19252395950390206703.pdf (2).p7s
02 жовтня 2019 16:24
Dovidka_19252395950390206703 (1).pdf
02 жовтня 2019 16:24
public_doc.p7s
02 жовтня 2019 16:24
Довідка.pdf
02 жовтня 2019 16:24
Довідка несудимість.pdf
26 вересня 2019 15:04
Acer_TW_ASIN Letter.pdf
26 вересня 2019 15:04
2018_Acer_AnnualReport_EN.PDF
26 вересня 2019 15:04
109 сторінка Acer_AnnualReport.pdf
24 вересня 2019 18:10
Електронний підпис
24 вересня 2019 18:08
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
24 вересня 2019 18:08
Acer Certificates_ISO_9001 копія.pdf
24 вересня 2019 18:08
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
24 вересня 2019 18:08
Acer Certificates_ISO_14001 копія.pdf
24 вересня 2019 18:08
Acer - Вывод СЭС.PDF
24 вересня 2019 18:08
інформ лист про ПЗ.pdf
24 вересня 2019 18:08
Довідка windows 10 pro.pdf
24 вересня 2019 18:08
38. електричні вимоги.pdf
24 вересня 2019 18:08
28. санкції.pdf
24 вересня 2019 18:08
28. 90 робочих днів.pdf
24 вересня 2019 18:08
27. Опис 2.pdf
24 вересня 2019 18:08
26 . Опис 1.pdf
24 вересня 2019 18:08
25. Наказ про призначення.pdf
24 вересня 2019 18:07
22. Витяг пдв.pdf
24 вересня 2019 18:07
22. Витяг ЄДР 19.09.2019.pdf
24 вересня 2019 18:07
21. Витяг пдв.pdf
24 вересня 2019 18:07
21. Витяг ЄДР 19.09.2019.pdf
24 вересня 2019 18:07
20.Виписка.pdf
24 вересня 2019 18:07
20. Статистика АСАП ДЕМО.pdf
24 вересня 2019 18:07
2-E78D~1.PDF
24 вересня 2019 18:07
19. паспорт код Возний.pdf
24 вересня 2019 18:07
17.Статут новий.pdf
24 вересня 2019 18:07
14.4.Договір ЦНАП Поділ.pdf
24 вересня 2019 18:07
14.3.Договір ЦНАП Київ.pdf
24 вересня 2019 18:07
14.2.Договір МОЗ.pdf
24 вересня 2019 18:07
14.1. Договір КІНТЕГРО.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 19:00
Електронний підпис
24 вересня 2019 18:59
8 Виняг платника ПДВ.pdf
24 вересня 2019 18:59
7 Статут Софт Продакшн.pdf
24 вересня 2019 18:58
2 7 Сервісні центри DELL.pdf
24 вересня 2019 18:58
5 2 Договір 18062019.pdf
24 вересня 2019 18:58
5 1 Договор 01102018.pdf
24 вересня 2019 18:58
2 6 Dell щодо Microsoft.pdf
24 вересня 2019 18:58
3 Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2019 18:58
2 10 Підвищені вимоги.pdf
24 вересня 2019 18:58
2 2 DELL ISO 9001_2015 завір_копія.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 13:33
Електронний підпис
25 вересня 2019 13:32
технічна частина.pdf
25 вересня 2019 13:32
тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2019 13:32
лист сервісні центри.pdf
25 вересня 2019 13:32
лист Lenovo СЦ.pdf
25 вересня 2019 13:32
лист Lenovo авторизація.pdf
25 вересня 2019 13:32
лист Lenovo Windows.pdf
25 вересня 2019 13:32
лист Lenovo MIL-Spec 810.pdf
25 вересня 2019 13:31
копія Статут.PDF
25 вересня 2019 13:31
копія протокол.PDF
25 вересня 2019 13:31
копія наказ.PDF
25 вересня 2019 13:31
копія витяг ПДВ.PDF
25 вересня 2019 13:31
копія витяг ЄДР 1609.PDF
25 вересня 2019 13:31
копія Lenovo ISO 14001.PDF
25 вересня 2019 13:31
копія Lenovo ISO 9001.PDF
25 вересня 2019 13:31
довідка субпідрядники.pdf
25 вересня 2019 13:31
довідка санкції.pdf
25 вересня 2019 13:31
довідка працівники.pdf
25 вересня 2019 13:31
довідка матер-тех база.pdf
25 вересня 2019 13:31
довідка код Статуту.pdf
25 вересня 2019 13:31
довідка довкілля.pdf
25 вересня 2019 13:31
довідка аналог договір.pdf
25 вересня 2019 13:31
відповідність ст 17.pdf
25 вересня 2019 13:31
відгук ПФУ.pdf
25 вересня 2019 13:31
відгук МОМ.pdf
25 вересня 2019 13:31
відгук ДССЗЗІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ ДАТАСТРІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 977 850,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
977 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 08:13
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 15:15
Угода.pdf укладений
15 жовтня 2019 15:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 977 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 162 975,00 UAH)