Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Баки для сміття пластикові на колесах з кришкою
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2019-09-09-001282-a 4d2767c98613483eb78d0e9271daf810
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гандера Лілія Михайлівна

0343653286 lilia.gulaga@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 04356461
Місцезнаходження: 77422, Україна , Івано-Франківська обл., с. Ямниця, вул.Галицька, 36 Тисменицький район Івано-Франківська область
Контактна особа: Гандера Лілія Михайлівна
0343653286
lilia.gulaga@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 14:44
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Баки для сміття пластикові на колесах з кришкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 шт
Баки для сміття пластикові на колесах з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77422, Україна, Івано-Франківська обл., Ямниця, Галицька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 10 календарних дні з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 16:50
Тендерна докуменція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення доставка
Дата подання: 10 вересня 2019 11:31
Дата відповіді: 10 вересня 2019 13:47
Доброго дня .Чи можна вам поставити товар однією партією у 100% обсязі? Якщо ні, уточніть кількість партій та розмір кожної з них.
Відповідь: Можна поставити товар однією партією у 100% обсязі
Уточнення маркуванн
Дата подання: 10 вересня 2019 11:35
Дата відповіді: 10 вересня 2019 14:15
Уточніть як має вигладати маркування на пластикових контейнерах(скло, палстик, папір)? Розмір маркування? Колір маркування? Де саме розміщене маркування?
Відповідь: Маркування формату А-4, горизонтального положення, білий фон, чорний напис з можливою голограмою видів відходів (скло, папір, пластик), по центру контейнера.
Технічні вимоги
Дата подання: 11 вересня 2019 09:48
Дата відповіді: 13 вересня 2019 10:20
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вимога замовника, яка міститься в Додатку 5 Технічні вимоги надання конкретного габариту ( розміру ) та вимог до конструкції є дискримінаційною вимогою до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Можна стверджувати, що дані дискримінаційні вимоги в документації прописані під конкретного учасника або учасників. Враховуючи викладене вважаємо, що вимоги Замовника викладені в тендерній документації, порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пропонуємо: внести зміни до документації в Додатку 5 а саме вимоги : «Висота 1050 мм, довжина 715 мм, ширина 585мм для» для контейнера на 240 л та для контейнера 1100л "Висота 1450 мм, довжина 1075 мм, ширина 1375 мм". Технічні вимоги повинні мати допуск у розмірах ( у межах євро- стандарту EN840-2 ). Прохання прибрати конкретні характеристики контейнера.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарти ДСТУ 8476:2015 та EN 840-3 містять лише загальні вимоги до контейнерів, зокрема їхніх розмірів, з метою універсалізації. Дані стандарти ні в якій мірі не забороняють Замовникам закупівель деталізувати вимоги до предмету закупівлі за винятком, звичайно, їх базових розмірів. Умовами тендерної документації передбачено, що Учасник може запропонувати еквівалент Товару, вказавши його технічні характеристики з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. При цьому, всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі.
Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Вимоги тендерної документації спрямовані на придбання контейнерів, які будуть експлуатуватися наявною у Замовника технікою.
Чи можно запропонувати контейнери замість червоного коліру-жовті?
Дата подання: 13 вересня 2019 09:55
Дата відповіді: 16 вересня 2019 13:59
Згідно методики роздільного збору побутових відходів затвердженої наказом від 01.08.2011 N133 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 р. за N 1157/19895), для зібрання полімерних відходів використовуються жовтий контейнер з написом "Полімери" , зелений контейнер з написом "Скло" - для збирання скла; синій контейнер з написом "Папір" - для збирання паперу; Щодо контейнерів червоного коліру то вони для роздільного збору не використовуються (тільки для небезпечних відходів). Враховуюче зазначене просимо дати відповідь: чи можливо запропонувати замість контейнерів червоного коліру аналогічні контейнера але жовтого коліру для збору полімерів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 4 Технічні вимоги Додатку № 5 до тендерної документації зазначено:
Баки в об'ємі 240 л. повинні бути виконані у трьох різних кольорах (порівну): червоний, синій, зелений з маркуванням: пластик, скло, папір.
Контейнери можуть бути інших наявних у Учасника кольорів за наявності маркування: пластик, скло, папір.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-001282-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:43016485
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:32
Вимога на безпідставне відхилення
Протоколом №98 від 30/09/2019 засідання тендерного комітету Ямнийцької сільської ради ОТГ було відхилено найкращу цінову пропозицію ТОВ « Сучасні контейнерні системи» у зв’язку з тим ( цитата з протоколу) – не надано підтвердження повноважень на підписання договору про закупівлю. При цьому . в протоколі наявний витяг із тендерної документації замовника ( ч.1 Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, де Замовник вимагав від Учасника , на підтвердження повноважень на підписання договору про закупівлю надати рішення загальних зборів учасників (протокол тощо) про надання згоди на укладання договору по даному тендеру з посиланням на номер ( ідентифікатор) закупівлі в електронній системі/ або про надання згоди на укладання договору на суму, яка є не меншою очікуваної вартості даної закупівлі (відповідно до ЗУ « Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 17.06.2018 р./ або лист пояснення щодо даного документа.
Враховуючи вище перелічені вимоги Замовника, Учасник мав змогу визначити самостійно, який варіант підтвердження він подасть до тендерної документації ( замовником пропонувалось 3 варіанти).
ТОВ «СКС» надало для підтвердження повноважень на підписання договору слідуючи документи ( файл Повноваження ч 1) :
1. Довідка про право підпису уповноваженої особи. (стор.1) В довідці визначено підстави ,які уповноважили директора ТОВ «СКС» Пугачову Н.В. на підписання договору. В даній довідці є посилання на протоколи засновників №№1,2.., які додаються до тендерної документації.
2. Зокрема, в цій же папці (файл Повноваження ч 1) є скандокумент протоколу засновників товариства №2 від 03 липня 2019, де директору ТОВ «СКС» Пугачовій Н.В. надано одноголосно засновниками дозвіл на вчинення правочинів в межах 3 млн. грн.. до 31 грудня 2019 р.
Враховуючи вищенаведене ТОВ «Сучасні контейнерні системи» виконало всі умови визначені тендерною документацією.
З метою дотримання чинного законодавства, ефективного використання бюджетних коштів, просимо переглянути протокол №98 від 30 вересня 2019 р. , за яким на підставі відсутності повноважень у директора ТОВ «Сучасні контейнерні системи» було визнано пропозицію такою, що не відповідаю тендерній документації та визнати нас переможцями торгів.

З повагою директор ТОВ «Сучасні контейнерні системи» Пугачова Н.В.





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2019 09:39
Розглянувши вимогу ТОВ «Сучасні контейнерні системи» інформуємо Вас про її безпідставність та неможливість задоволення, виходячи з нижченаведеного.
Рішенням Тендерного комітету Ямницької сільської ради ОТГ, оформленого протоколом від 30.09.2019 року №98, на підставі та в порядку визначеному ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, а саме п.4) ч.1 ст. 30 наведеного закону було відхилено цінову пропозицію ТОВ «Сучасні контейнерні системи» оскільки, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації через ненадання підтвердження повноважень уповноваженої особи товариства на підписання договору про закупівлю, тобто вчинення значного правочину в розумінні ч. 2 ст.44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII.
Частина 2 ст.44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року№ 2275-VIII встановлює, що «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників».
Умовами тендерної документації у частині 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції було передбачено що: «Якщо учасником процедури являється товариство з обмеженою відповідальністю чи з додатковою відповідальністю – в такому випадку на підтвердження повноважень на підписання договору про закупівлю учасником подається Рішення загальних зборів учасників (протокол тощо) про надання згоди на укладення договору по даному тендеру з посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі / або про надання згоди на укладення договору на суму, яка є не меншою очікуваної вартості даної закупівлі (Відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 17.06.2018р.) / або лист-пояснення, якщо даного документа (для юридичних осіб)».
ТОВ «Сучасні контейнерні системи» надало замовнику довідку про право підпису уповноваженої особи документів тендерної пропозиції та договорів про закупівлю від 23.09.2019 року №14-17 в якій зазначено, що відповідні повноваження підтверджуються сканкопіями протоколів засновників №№1,2, сканкопією наказу на директора та відповідним зразком підпису директора.
Протоколом загальних зборів засновників (учасників) товариства від 03.07.2019 року №2 надано директору Пугачовій Н.В. згоду засновників на вчинення правочину по контрактам вартість яких складає не більше 3 млн. грн. на термін до 31.12.2019 року.
Фактично, в наявності є «повноваження на вчинення усіх значних правочинів» без підтвердження таких повноважень по конкретному правочину пов’язаному з результатом проведення конкретної закупівлі, як того вимагав замовник.
Недотримання порядку вчинення значного правочину, обумовленого замовником зумовлює існування реальної можливості товариства на законних підставах визнати вказаний правочин недійсним через недостатність повноважень підписанта (ст. 203, 215 ЦКУ). І зробити це практично на будь-якій стадії вчинення правочину, оскільки формулювання ч. 1 ст. 46 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII не допускає можливості подальшого схвалення правочину учасниками товариства шляхом вчинення конклюдентних дій («мовчазна згода», дії направлені на реальне виконання правочину тощо).
Крім того, учасником недотримано вимоги замовника в частині відображення інформації у рішенні загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору по даному тендеру з посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі, або про надання згоди на укладення договору на суму, яка є не меншою очікуваної вартості даної закупівлі відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Номер вимоги: UA-2019-09-09-001282-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 03 жовтня 2019 18:00
Вимога
Надати інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2019 10:29
Доброго дня! Хочемо повідомити, що при скануванні документу, а саме Протоколу №99, було пропущено 2 сторінку, де прописані причини невідповідності тендерної пропозиції тендерній документації. Це технічна помилка. Додаємо Протокол №99 від 02 жовтня 2019 року

Документи подані скаржником

03 жовтня 2019 18:00
Вимога.pdf

Документи

04 жовтня 2019 10:29
Протокол 99.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" 225 400,00
UAH з ПДВ
216 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 255 000,00
UAH з ПДВ
217 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 261 622,80
UAH з ПДВ
261 622,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКО-Львів 284 580,00
UAH з ПДВ
284 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 17:11
ВИТЯГ засвідчений.pdf
24 вересня 2019 17:10
КОД та ПАСПОРТ.pdf
24 вересня 2019 14:04
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:04
Теххарактеристики .pdf
24 вересня 2019 14:03
Повноваження ч 1).pdf
24 вересня 2019 14:03
Статут).pdf
24 вересня 2019 14:03
ст 17 .pdf
24 вересня 2019 14:03
реєстр.pdf
24 вересня 2019 14:03
ст 16).pdf
24 вересня 2019 14:03
Тендерна пропозиція0.pdf
24 вересня 2019 14:03
паспорт.zip
24 вересня 2019 14:03
фото контейнерів .zip
24 вересня 2019 14:03
Проект договору.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 15:56
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:38
Виписка.pdf
24 вересня 2019 15:38
Технічна специфікація.pdf
24 вересня 2019 15:38
Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2019 15:38
Паспортні дані.pdf
24 вересня 2019 15:38
Довідка.pdf
24 вересня 2019 15:38
Довідка про працівників.pdf
24 вересня 2019 15:38
Довідка про кредити.pdf
24 вересня 2019 15:38
Довідка про корупцію.pdf
24 вересня 2019 15:38
Довідка несудимість.pdf
24 вересня 2019 15:38
Гарантійний лист.pdf
24 вересня 2019 15:38
Відомості про учасника.pdf
24 вересня 2019 15:38
Статут.pdf
24 вересня 2019 15:38
Рішення 10.pdf
24 вересня 2019 15:38
повноваження директора.pdf
24 вересня 2019 15:38
ПДВ.pdf
24 вересня 2019 15:38
лист розяснення 240 л.pdf
24 вересня 2019 15:38
КП Комунальник.pdf
24 вересня 2019 15:38
Іверська с р.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 10:22
public_doc.pdf
10 жовтня 2019 10:22
public_doc.p7s
24 вересня 2019 11:42
САН,ВИСНОВОК.pdf
24 вересня 2019 11:42
Лист-роз'яснення.pdf
24 вересня 2019 11:42
Лист-гарантія довкілля.pdf
24 вересня 2019 11:42
Відомості про учасника.pdf
24 вересня 2019 11:42
ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ_240л.pdf
24 вересня 2019 11:42
ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ_1100.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 15:25
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКС"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ ЕКО-Львів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ"
#43016485
Відхилено 216 999,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 16:19
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Відхилено 217 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 16:27
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 261 622,80
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
261 622,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 16:42
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 16:41
1_Додаткова угода.pdf укладений
30 жовтня 2019 16:41
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 15:21
873.pdf укладений
24 жовтня 2019 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою поставки товару від заводу виробника та із затримкою розмитнення товару сторони домовилися продовжити строк поставки товару до 24 листопада 2019 року, шляхом підписання між сторонами додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 873
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 261 622,80
UAH (в тому числі ПДВ 43 603,80 UAH)