Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Баки для сміття пластикові на колесах з кришкою
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2019-09-09-001282-a ● 4d2767c98613483eb78d0e9271daf810
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04356461 |
Місцезнаходження: | 77422, Україна , Івано-Франківська обл., с. Ямниця, вул.Галицька, 36 Тисменицький район Івано-Франківська область |
Контактна особа: |
Гандера Лілія Михайлівна 0343653286 lilia.gulaga@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Баки для сміття пластикові на колесах з кришкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 шт
Баки для сміття пластикові на колесах з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77422, Україна, Івано-Франківська обл., Ямниця, Галицька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 10 календарних дні з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2019 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2019 16:50 |
Тендерна докуменція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення доставка
Дата подання: 10 вересня 2019 11:31
Дата відповіді: 10 вересня 2019 13:47
Доброго дня .Чи можна вам поставити товар однією партією у 100% обсязі?
Якщо ні, уточніть кількість партій та розмір кожної з них.
Відповідь: Можна поставити товар однією партією у 100% обсязі
Уточнення маркуванн
Дата подання: 10 вересня 2019 11:35
Дата відповіді: 10 вересня 2019 14:15
Уточніть як має вигладати маркування на пластикових контейнерах(скло, палстик, папір)? Розмір маркування? Колір маркування? Де саме розміщене маркування?
Відповідь: Маркування формату А-4, горизонтального положення, білий фон, чорний напис з можливою голограмою видів відходів (скло, папір, пластик), по центру контейнера.
Технічні вимоги
Дата подання: 11 вересня 2019 09:48
Дата відповіді: 13 вересня 2019 10:20
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вимога замовника, яка міститься в Додатку 5 Технічні вимоги надання конкретного габариту ( розміру ) та вимог до конструкції є дискримінаційною вимогою до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Можна стверджувати, що дані дискримінаційні вимоги в документації прописані під конкретного учасника або учасників. Враховуючи викладене вважаємо, що вимоги Замовника викладені в тендерній документації, порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пропонуємо: внести зміни до документації в Додатку 5 а саме вимоги : «Висота 1050 мм, довжина 715 мм, ширина 585мм для» для контейнера на 240 л та для контейнера 1100л "Висота 1450 мм, довжина 1075 мм, ширина 1375 мм". Технічні вимоги повинні мати допуск у розмірах ( у межах євро- стандарту EN840-2 ). Прохання прибрати конкретні характеристики контейнера.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарти ДСТУ 8476:2015 та EN 840-3 містять лише загальні вимоги до контейнерів, зокрема їхніх розмірів, з метою універсалізації. Дані стандарти ні в якій мірі не забороняють Замовникам закупівель деталізувати вимоги до предмету закупівлі за винятком, звичайно, їх базових розмірів. Умовами тендерної документації передбачено, що Учасник може запропонувати еквівалент Товару, вказавши його технічні характеристики з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. При цьому, всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі.
Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Вимоги тендерної документації спрямовані на придбання контейнерів, які будуть експлуатуватися наявною у Замовника технікою.
Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Вимоги тендерної документації спрямовані на придбання контейнерів, які будуть експлуатуватися наявною у Замовника технікою.
Чи можно запропонувати контейнери замість червоного коліру-жовті?
Дата подання: 13 вересня 2019 09:55
Дата відповіді: 16 вересня 2019 13:59
Згідно методики роздільного збору побутових відходів затвердженої наказом від
01.08.2011 N133 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 р. за N 1157/19895), для зібрання полімерних відходів використовуються
жовтий контейнер з написом "Полімери" , зелений контейнер з написом "Скло" - для збирання скла; синій контейнер з написом "Папір" - для збирання паперу;
Щодо контейнерів червоного коліру то вони для роздільного збору не використовуються (тільки для небезпечних відходів).
Враховуюче зазначене просимо дати відповідь: чи можливо запропонувати замість контейнерів червоного коліру аналогічні контейнера але жовтого коліру для збору полімерів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В пункті 4 Технічні вимоги Додатку № 5 до тендерної документації зазначено:
Баки в об'ємі 240 л. повинні бути виконані у трьох різних кольорах (порівну): червоний, синій, зелений з маркуванням: пластик, скло, папір.
Контейнери можуть бути інших наявних у Учасника кольорів за наявності маркування: пластик, скло, папір.
Баки в об'ємі 240 л. повинні бути виконані у трьох різних кольорах (порівну): червоний, синій, зелений з маркуванням: пластик, скло, папір.
Контейнери можуть бути інших наявних у Учасника кольорів за наявності маркування: пластик, скло, папір.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-09-001282-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:43016485
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:32
Вимога на безпідставне відхилення
Протоколом №98 від 30/09/2019 засідання тендерного комітету Ямнийцької сільської ради ОТГ було відхилено найкращу цінову пропозицію ТОВ « Сучасні контейнерні системи» у зв’язку з тим ( цитата з протоколу) – не надано підтвердження повноважень на підписання договору про закупівлю. При цьому . в протоколі наявний витяг із тендерної документації замовника ( ч.1 Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, де Замовник вимагав від Учасника , на підтвердження повноважень на підписання договору про закупівлю надати рішення загальних зборів учасників (протокол тощо) про надання згоди на укладання договору по даному тендеру з посиланням на номер ( ідентифікатор) закупівлі в електронній системі/ або про надання згоди на укладання договору на суму, яка є не меншою очікуваної вартості даної закупівлі (відповідно до ЗУ « Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 17.06.2018 р./ або лист пояснення щодо даного документа.
Враховуючи вище перелічені вимоги Замовника, Учасник мав змогу визначити самостійно, який варіант підтвердження він подасть до тендерної документації ( замовником пропонувалось 3 варіанти).
ТОВ «СКС» надало для підтвердження повноважень на підписання договору слідуючи документи ( файл Повноваження ч 1) :
1. Довідка про право підпису уповноваженої особи. (стор.1) В довідці визначено підстави ,які уповноважили директора ТОВ «СКС» Пугачову Н.В. на підписання договору. В даній довідці є посилання на протоколи засновників №№1,2.., які додаються до тендерної документації.
2. Зокрема, в цій же папці (файл Повноваження ч 1) є скандокумент протоколу засновників товариства №2 від 03 липня 2019, де директору ТОВ «СКС» Пугачовій Н.В. надано одноголосно засновниками дозвіл на вчинення правочинів в межах 3 млн. грн.. до 31 грудня 2019 р.
Враховуючи вищенаведене ТОВ «Сучасні контейнерні системи» виконало всі умови визначені тендерною документацією.
З метою дотримання чинного законодавства, ефективного використання бюджетних коштів, просимо переглянути протокол №98 від 30 вересня 2019 р. , за яким на підставі відсутності повноважень у директора ТОВ «Сучасні контейнерні системи» було визнано пропозицію такою, що не відповідаю тендерній документації та визнати нас переможцями торгів.
З повагою директор ТОВ «Сучасні контейнерні системи» Пугачова Н.В.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вище перелічені вимоги Замовника, Учасник мав змогу визначити самостійно, який варіант підтвердження він подасть до тендерної документації ( замовником пропонувалось 3 варіанти).
ТОВ «СКС» надало для підтвердження повноважень на підписання договору слідуючи документи ( файл Повноваження ч 1) :
1. Довідка про право підпису уповноваженої особи. (стор.1) В довідці визначено підстави ,які уповноважили директора ТОВ «СКС» Пугачову Н.В. на підписання договору. В даній довідці є посилання на протоколи засновників №№1,2.., які додаються до тендерної документації.
2. Зокрема, в цій же папці (файл Повноваження ч 1) є скандокумент протоколу засновників товариства №2 від 03 липня 2019, де директору ТОВ «СКС» Пугачовій Н.В. надано одноголосно засновниками дозвіл на вчинення правочинів в межах 3 млн. грн.. до 31 грудня 2019 р.
Враховуючи вищенаведене ТОВ «Сучасні контейнерні системи» виконало всі умови визначені тендерною документацією.
З метою дотримання чинного законодавства, ефективного використання бюджетних коштів, просимо переглянути протокол №98 від 30 вересня 2019 р. , за яким на підставі відсутності повноважень у директора ТОВ «Сучасні контейнерні системи» було визнано пропозицію такою, що не відповідаю тендерній документації та визнати нас переможцями торгів.
З повагою директор ТОВ «Сучасні контейнерні системи» Пугачова Н.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2019 09:39
Розглянувши вимогу ТОВ «Сучасні контейнерні системи» інформуємо Вас про її безпідставність та неможливість задоволення, виходячи з нижченаведеного.
Рішенням Тендерного комітету Ямницької сільської ради ОТГ, оформленого протоколом від 30.09.2019 року №98, на підставі та в порядку визначеному ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, а саме п.4) ч.1 ст. 30 наведеного закону було відхилено цінову пропозицію ТОВ «Сучасні контейнерні системи» оскільки, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації через ненадання підтвердження повноважень уповноваженої особи товариства на підписання договору про закупівлю, тобто вчинення значного правочину в розумінні ч. 2 ст.44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII.
Частина 2 ст.44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року№ 2275-VIII встановлює, що «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників».
Умовами тендерної документації у частині 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції було передбачено що: «Якщо учасником процедури являється товариство з обмеженою відповідальністю чи з додатковою відповідальністю – в такому випадку на підтвердження повноважень на підписання договору про закупівлю учасником подається Рішення загальних зборів учасників (протокол тощо) про надання згоди на укладення договору по даному тендеру з посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі / або про надання згоди на укладення договору на суму, яка є не меншою очікуваної вартості даної закупівлі (Відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 17.06.2018р.) / або лист-пояснення, якщо даного документа (для юридичних осіб)».
ТОВ «Сучасні контейнерні системи» надало замовнику довідку про право підпису уповноваженої особи документів тендерної пропозиції та договорів про закупівлю від 23.09.2019 року №14-17 в якій зазначено, що відповідні повноваження підтверджуються сканкопіями протоколів засновників №№1,2, сканкопією наказу на директора та відповідним зразком підпису директора.
Протоколом загальних зборів засновників (учасників) товариства від 03.07.2019 року №2 надано директору Пугачовій Н.В. згоду засновників на вчинення правочину по контрактам вартість яких складає не більше 3 млн. грн. на термін до 31.12.2019 року.
Фактично, в наявності є «повноваження на вчинення усіх значних правочинів» без підтвердження таких повноважень по конкретному правочину пов’язаному з результатом проведення конкретної закупівлі, як того вимагав замовник.
Недотримання порядку вчинення значного правочину, обумовленого замовником зумовлює існування реальної можливості товариства на законних підставах визнати вказаний правочин недійсним через недостатність повноважень підписанта (ст. 203, 215 ЦКУ). І зробити це практично на будь-якій стадії вчинення правочину, оскільки формулювання ч. 1 ст. 46 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII не допускає можливості подальшого схвалення правочину учасниками товариства шляхом вчинення конклюдентних дій («мовчазна згода», дії направлені на реальне виконання правочину тощо).
Крім того, учасником недотримано вимоги замовника в частині відображення інформації у рішенні загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору по даному тендеру з посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі, або про надання згоди на укладення договору на суму, яка є не меншою очікуваної вартості даної закупівлі відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Рішенням Тендерного комітету Ямницької сільської ради ОТГ, оформленого протоколом від 30.09.2019 року №98, на підставі та в порядку визначеному ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, а саме п.4) ч.1 ст. 30 наведеного закону було відхилено цінову пропозицію ТОВ «Сучасні контейнерні системи» оскільки, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації через ненадання підтвердження повноважень уповноваженої особи товариства на підписання договору про закупівлю, тобто вчинення значного правочину в розумінні ч. 2 ст.44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII.
Частина 2 ст.44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року№ 2275-VIII встановлює, що «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників».
Умовами тендерної документації у частині 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції було передбачено що: «Якщо учасником процедури являється товариство з обмеженою відповідальністю чи з додатковою відповідальністю – в такому випадку на підтвердження повноважень на підписання договору про закупівлю учасником подається Рішення загальних зборів учасників (протокол тощо) про надання згоди на укладення договору по даному тендеру з посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі / або про надання згоди на укладення договору на суму, яка є не меншою очікуваної вартості даної закупівлі (Відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 17.06.2018р.) / або лист-пояснення, якщо даного документа (для юридичних осіб)».
ТОВ «Сучасні контейнерні системи» надало замовнику довідку про право підпису уповноваженої особи документів тендерної пропозиції та договорів про закупівлю від 23.09.2019 року №14-17 в якій зазначено, що відповідні повноваження підтверджуються сканкопіями протоколів засновників №№1,2, сканкопією наказу на директора та відповідним зразком підпису директора.
Протоколом загальних зборів засновників (учасників) товариства від 03.07.2019 року №2 надано директору Пугачовій Н.В. згоду засновників на вчинення правочину по контрактам вартість яких складає не більше 3 млн. грн. на термін до 31.12.2019 року.
Фактично, в наявності є «повноваження на вчинення усіх значних правочинів» без підтвердження таких повноважень по конкретному правочину пов’язаному з результатом проведення конкретної закупівлі, як того вимагав замовник.
Недотримання порядку вчинення значного правочину, обумовленого замовником зумовлює існування реальної можливості товариства на законних підставах визнати вказаний правочин недійсним через недостатність повноважень підписанта (ст. 203, 215 ЦКУ). І зробити це практично на будь-якій стадії вчинення правочину, оскільки формулювання ч. 1 ст. 46 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII не допускає можливості подальшого схвалення правочину учасниками товариства шляхом вчинення конклюдентних дій («мовчазна згода», дії направлені на реальне виконання правочину тощо).
Крім того, учасником недотримано вимоги замовника в частині відображення інформації у рішенні загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору по даному тендеру з посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі, або про надання згоди на укладення договору на суму, яка є не меншою очікуваної вартості даної закупівлі відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Номер вимоги: UA-2019-09-09-001282-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 03 жовтня 2019 18:00
Вимога
Надати інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2019 10:29
Доброго дня! Хочемо повідомити, що при скануванні документу, а саме Протоколу №99, було пропущено 2 сторінку, де прописані причини невідповідності тендерної пропозиції тендерній документації. Це технічна помилка. Додаємо Протокол №99 від 02 жовтня 2019 року
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" |
225 400,00
UAH з ПДВ
|
216 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
217 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
261 622,80
UAH з ПДВ
|
261 622,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКО-Львів |
284 580,00
UAH з ПДВ
|
284 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" #43016485 |
Відхилено |
216 999,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 16:19
|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Відхилено |
217 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 16:27
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
261 622,80
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2019 16:42
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 16:41
|
1_Додаткова угода.pdf | укладений |
30 жовтня 2019 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 15:21
|
873.pdf | укладений |
24 жовтня 2019 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з затримкою поставки товару від заводу виробника та із затримкою розмитнення товару сторони домовилися продовжити строк поставки товару до 24 листопада 2019 року, шляхом підписання між сторонами додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 873 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |