Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-16700000-2 Трактори (Придбання транспортного засобу спеціального призначення (Трактор) та комплектуючих ( Щітка дорожня-1шт., Відвал для снігу-1 шт, Машина для розкидання піску-1шт, Обладнання екскаваторне-1шт, Причіп-1шт.))
Очікувана вартість
956 000,00 UAH
UA-2019-09-09-001215-a c895b86f75b345d5b5e0ccccfdc9ee40
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лесюк Іван Петрович

380987865820 s_rada.kos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОСМАЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41064139
Вебсайт: http://kosmacka.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 78640, Україна , Івано-Франківська обл., Космач, Шевченка, 4
Контактна особа: Лесюк Іван Петрович
380987865820
s_rada.kos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 00:00
Очікувана вартість: 956 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


Придбання транспортного засобу спеціального призначення (Трактор) та комплектуючих ( Щітка дорожня-1шт., Відвал для снігу-1 шт, Машина для розкидання піску-1шт, Обладнання екскаваторне-1шт, Причіп-1шт.) для КП «Карпати КПБ» за кодом CPV за ДК 021:2015-16700000-2 — Трактори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Придбання транспортного засобу спеціального призначення (Трактор) та комплектуючих ( Щітка дорожня-1шт., Відвал для снігу-1 шт, Машина для розкидання піску-1шт, Обладнання екскаваторне-1шт, Причіп-1шт.) для КП «Карпати КПБ» за кодом CPV за ДК 021:2015-16700000-2 — Трактори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78640, Україна, Івано-Франківська область, Космач, Шевченка,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:50
ЗТД Космач Трактор від 19.09.2019 .doc
19 вересня 2019 10:49
Технічні від 19.09.2019.docx
19 вересня 2019 10:47
Перелік змін до тендерної документації.doc
16 вересня 2019 16:13
ЗТД Космач Трактор .doc
09 вересня 2019 16:28
Проект договору про закупівлю.docx
19 вересня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:50
ЗТД Космач Трактор від 19.09.2019 .doc
16 вересня 2019 16:13
ЗТД Космач Трактор .doc
19 вересня 2019 10:49
Технічні від 19.09.2019.docx
16 вересня 2019 16:22
Технічні.docx
09 вересня 2019 16:28
Технічні.docx
19 вересня 2019 10:47
Перелік змін до тендерної документації.doc
16 вересня 2019 16:20
Перелік змін до тендерної документації.doc
16 вересня 2019 16:13
ЗТД Космач Трактор .doc
16 вересня 2019 16:13
ЗТД Космач Трактор .doc
09 вересня 2019 16:28
ТД Космач Трактор .doc
09 вересня 2019 16:28
Проект договору про закупівлю.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000020 ● f9f28828a7dd4007a7c6b24c4d811294
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019 12:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.09.2019 №48

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.09.2019 № 48

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-09-09-001215-a 09.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На засіданні тендерного комітету обговорено порушення, виявленні під час моніторингу закупівлі, та взято до уваги з метою унеможливлення виникнення таких порушень у майбутньому. Торги відмінено у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Відповідну інформацію оприлюднено у системі електронних закупівель.

2019-10-02 09:54:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
30 вересня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій