Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (робочі станції)
Очікувана вартість
45 500,00 UAH
UA-2019-09-09-001072-a 560b3618a66f4dfcb9eed2c7b85128fb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нестерова Наталія Володимирівна

380442800467 buhcnap7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42332873
Місцезнаходження: 01010, Україна , місто Київ обл., Київ, Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15
Контактна особа: Нестерова Наталія Володимирівна
380442800467
buhcnap7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 16:30
Очікувана вартість: 45 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 455,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
(робочі станції)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
(робочі станції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, місто Київ, Київ, М.Омеляновича-Павленка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  27 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:48
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Еквівалент, або аналог товару допускається. Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагає Замовник. 2)У формі цінової пропозиції передбачено, що необхідно вказувати модель запропонованого товару. 3) Всі учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 33 660,00
UAH з ПДВ
33 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 17:35
довідки банк.pdf
13 вересня 2019 17:35
виробник комп’ютерів.pdf
13 вересня 2019 17:35
Пропозиція.pdf
13 вересня 2019 17:35
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 33 660,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 15:46

Документи

18 вересня 2019 15:45
Протокол №139.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
33 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2019 15:45
Протокол №139.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор_№52_ТОВ КОМПАКОМ.pdf укладений
23 вересня 2019 15:35