Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1’’») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул. Спаська, 18, м. Миколаїв» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
16 888 393,00 UAH
UA-2019-09-09-000976-a a302700b9a524ad9911f0d1ed48891ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бакланова Юлія

380677088313 tu.dbr.fes@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Миколаєві
Код ЄДРПОУ: 42341034
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Погранична, будинок 9
Контактна особа: Бакланова Юлія
380677088313
tu.dbr.fes@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 12:55
Очікувана вартість: 16 888 393,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84 441,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реставрація пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1’’») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул. Спаська, 18, м. Миколаїв» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Спаська,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в реставрації.) Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в ««Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 30 % залишкової вартості річного обсягу робіт. (Постанова КМУ від 27.12.2001 № 1764) Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:32
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
09 вересня 2019 15:31
Додаток до ТД Креслення.pdf
09 вересня 2019 15:31
ТД Реставрація 09.09.2019.doc
13 вересня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:32
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
09 вересня 2019 15:31
Додаток до ТД Креслення.pdf
09 вересня 2019 15:31
ТД Реставрація 09.09.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Персональні дані
Дата подання: 12 вересня 2019 14:07
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:34
Пунктом 2 таблиці "Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям", викладеної в Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасником скан-копій заповненої частини трудових книжок працівників, а також копії щомісячного звіту ЄСВ, що надається працедавцями (підприємствами тa підприємцями) зa формою згіднo Додатку 4 Порядкa №435, або Звіту 1-ДФ або Звіту із праці (форма №1-ПВ) з органа статистики до якого подається за останній звітний період. Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" документи, перелічені вище, є документами, які містять персональні дані. Відповідно до ч. 6 ст. 6 Закону України "Про захист персональних даних" не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання працівниками учасника згоди на обробку персональних даних. Та навіть якщо таку вимогу передбачити в документації, то така згода буде стосуватись лише замовника, а документи, завантажені на веб-портал Уповноваженого органу, знаходяться у відкритому доступі. Таким чином, вимоги щодо надання документів, визначених Пунктом 2 таблиці "Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям" є такими, що не відповідають чинному законодавству. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом виключення умов щодо надання документів, які порушують вимоги Закону України "Про захист персональних даних".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В зв’язку з тим, що предмет закупівлі має складний характер, Замовником визначено потребу в доскональній перевірці кваліфікації учасників, з обґрунтованим підтвердженням їх відповідності кваліфікаційним критеріям.
Згідно вимог тендерної документації наявність кваліфікованих працівників додатково підтверджується копією щомісячного звіту ЄСВ, що надається працедавцями (підприємствами тa підприємцями) зa формою згіднo Додатку 4 Порядкa №435, або Звітом 1-ДФ або Звітом із праці (форма №1-ПВ) з органа статистики до якого подається за останній звітний період.
Вищезазначену вимогу включено до тендерної документації з метою обрання надійного виконавця робіт і виключення маніпуляцій зі сторони учасників, коли в складі пропозиції подаються недостовірні дані щодо наявності кваліфікованих працівників, їх кількості і зазначення правових підстав на залучення їх до виконання робіт по об’єкту.
Оскільки звітування відповідно до вимог чинного законодавства є обов’язковим, копія щомісячного звіту ЄСВ, зa формою згіднo Додатку 4 Порядкa №435, або Звіт 1-ДФ або Звіт із праці (форма №1-ПВ) є підтвердженням фактичної наявності працівників необхідної кваліфікації і підтвердженням того, що зазначені працівники залучені на постійній основі на законних підставах.
Стосовно персональних даних що ідентифікують особу опосередковано, таких як індивідуальний податковий номер, місце проживання, серія та номер паспорта, Замовник не заперечує якщо такі дані буде приховано (закреслено або відредаговано за допомогою графічного редактора).
Антикорупційна програма
Дата подання: 12 вересня 2019 14:16
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:35
Таблицею "Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі частини 1 та 2 статті 17 Закону", викладеною в Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії антикорупційної програми та копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. Відповідно до п. 10) ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Згідно з ч. 3 цієї статті замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, документальне підтвердження наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації взагалі не передбачене ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Крім того, в нашому випадку очікувана вартість закупівлі менша за 20 млн. грн. Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства шляхом виключення положень щодо надання копії антикорупційної програми та копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.10 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Крім того, відповідно до статті 62 ЗУ «Про запобігання корупції»
1. Антикорупційною програмою юридичної особи є комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичної особи.
2. В обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:
1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень;
2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень.

Замовник не має можливості передбачити які учасники прийматимуть участь у процедурі закупівлі і чи є для них обов’язковою відповідно до вимог чинного законодавства наявність антикорупційної програми. Також замовник не може знати яку вартість за виконання зазначених робіт буде запропоновано учасниками і чи буде ними перевищено ліміт в 20 млн грн.
Виходячи з викладеного в тендерну документацію включено вимогу щодо необхідності надання копії антикорупційної програми та копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. Проте, в примітках додатків 2, 6 передбачено таке:
документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, в складі своєї пропозиції.
Тобто у випадку коли надання вищевказаних документів не є обов’язковим для учасників, вони мають надати довідку в довільній формі з аргументованим роз’ясненням відповідних причин.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 16 043 973,35
UAH з ПДВ
16 043 973,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 16 872 316,37
UAH з ПДВ
16 872 316,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 16:06
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:04
Довідка від МВС.pdf
01 жовтня 2019 15:56
кошторисні розрахунки.7z
01 жовтня 2019 15:56
36.imd
01 жовтня 2019 15:56
37.imd
01 жовтня 2019 15:56
Довідка.zip
01 жовтня 2019 15:56
Довідка(1).zip
01 жовтня 2019 15:15
довідка від ДПС.pdf
24 вересня 2019 11:17
Електронний підпис
24 вересня 2019 11:13
кошторисні розрахунки.7z
24 вересня 2019 11:13
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2019 17:02
трудові.7z
23 вересня 2019 17:02
Цінова пропозиція.doc
09 вересня 2019 15:35
статут.pdf
09 вересня 2019 15:35
відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 вересня 2019 15:35
Витяг на 30.06.19.rtf
09 вересня 2019 15:35
виписка.pdf
09 вересня 2019 15:35
антикорупция.pdf
09 вересня 2019 15:35
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 19:12
Електронний підпис
24 вересня 2019 19:11
Банківська гарантія.zip
24 вересня 2019 19:11
Смета 4.pdf
24 вересня 2019 19:11
Смета 3.pdf
24 вересня 2019 19:11
Смета 2.pdf
24 вересня 2019 19:11
Смета 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
Переможець 16 043 973,35
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
16 043 973,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 16:46
Додаткова угода №4 від 12.08.2021.pdf укладений
13 серпня 2021 16:41
Додаткова угода №1 від 12.08.2021.pdf укладений
13 серпня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:24
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:10
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:18
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:16
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:51
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:49
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:34
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:30
договір_scan.pdf укладений
18 жовтня 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсігів закупівлі у 2019 році . Вартість робіт у 2019 році становить 2462080,80 грн. у т.ч. ПДВ 410346,80
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вартість робіт на поточний 2019 рік - 2462080,80 у т.ч. ПДВ 410346,80
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 12 серпня 2021
Сума оплати за договором: 2 462 080,80
UAH (в тому числі ПДВ 410 346,80 UAH)
Причини розірвання договору: ч.1 ст. 651 Цивільного Кодексу України та п.16 Договору № 89 від 18.10.2019 року Під час проведення коригування науково - проектної документації по об’єкту: "Реставрація пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1”») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул.Спаська,18, м. Миколаїв" було визначено новий обсяг додаткових робіт, що суттєво змінює істотні умови договору та унеможливлює виконання п 3.4 Договору