Придбання комп’ютерної техніки (ноутбук в комплекті із програмним забезпеченням)
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-09-09-000854-a af1bb0accd7640638510bd392480f821
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітіна Наталія Євгенівна

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт замовника: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа замовника: Нікітіна Наталія Євгенівна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 16:00
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату поставленого товару, на підставі рахунку постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня отримання товару, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 вересня 2019 15:15
Електронний цифровий підпис
09 вересня 2019 14:55
ТД Ноутбук.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:58
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання. Всі вимоги наведено в тендерній документації до предмету закупівлі.

Інформація про відміну

Дата відміни
24 вересня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку