Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівель Голопристанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 з прибудовою перехідної галереї по вул. 1 Травня, №38 в м. Гола Пристань Херсонської області»
Очікувана вартість
6 200 261,40 UAH
UA-2019-09-09-000853-b fb1ec4fd5f4f44deae83a2923ab4e10f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Іванович Шакула

+380553922414 zosh4gopri@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОПРИСТАНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №4 ГОЛОПРИСТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24952811
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., м. Гола Пристань, вул. 1 Травня, 38
Контактна особа: Віктор Іванович Шакула
+380553922414
zosh4gopri@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 00:00
Очікувана вартість: 6 200 261,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівель Голопристанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 з прибудовою перехідної галереї по вул. 1 Травня, №38 в м. Гола Пристань Херсонської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. 1 Травня, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 12:54
Додаток 3.pdf
09 вересня 2019 12:54
Додаток 4.pdf
09 вересня 2019 12:54
Додаток 5.pdf
09 вересня 2019 12:54
Додаток 2.pdf
09 вересня 2019 12:54
Додаток 1.pdf
09 вересня 2019 12:54
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ПМК №132" 6 145 680,00
UAH з ПДВ
6 145 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 23:55
БАНК АВАЛЬpdf.pdf
24 вересня 2019 23:55
БАНК УКДС, УКРСИБ.pdf
24 вересня 2019 23:55
6.4. ЛІЦЕНЗІЯ, ДОЗВОЛИ.pdf
24 вересня 2019 23:55
6.3.1. Паспорт директора.pdf
24 вересня 2019 23:55
6.3.1. Згода на ОПД.pdf
24 вересня 2019 23:55
6.3. СТАТУТ.pdf
24 вересня 2019 23:55
6.2.Витяг з ЄДРОПОУ.pdf
24 вересня 2019 23:55
6.1.1 Довідка статистика.pdf
24 вересня 2019 23:55
6.1 Реквізити учасника.pdf
24 вересня 2019 23:55
2.1.4.Відгук НІБУЛОН.pdf
24 вересня 2019 23:55
2.1.2. Договір НІБУЛОН.pdf
24 вересня 2019 23:55
2.1.1.ЧУЛАКІВКА відгук.jpg
24 вересня 2019 23:55
1.1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 вересня 2019 23:55
8.5.Ціни на енергоносії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ПМК №132"

Інформація про відміну

Дата відміни
25 вересня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій