Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі Білогородського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубенської районної ради за вул. Центральна, 25 с. Софіївка Перша, Дубенського району Рівненської області
Очікувана вартість
2 650 000,00 UAH
UA-2019-09-09-000840-b 02420166c13f4ca3879073c24a1ab7bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Савчук

+380365642279 dubn_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145814
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., м. Дубно, вул. Тараса Бульби, буд. 6 А
Контактна особа: Олег Савчук
+380365642279
dubn_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 14:22
Очікувана вартість: 2 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


фінансування : 2019 рік - 1757696 грн
2020 рік - 892304 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі Білогородського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубенської районної ради за вул. Центральна, 25 с. Софіївка Перша, Дубенського району Рівненської області (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35650, Україна, Рівненська область, с. Софіївка Перша, Центральна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 12:50
ТД кап. ремонт будівлі Білогородка.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-000840-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41215310
Дата подання: 01 жовтня 2019 17:57
Вимога
ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Тараса Бульби, буд. 6 А
Код ЄДРПОУ – 02145814
UA-2019-09-09-000840-b

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ УКРАЇНА»
Код ЄДРПОУ - 41215310

Вимога
про усунення порушення

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ УКРАЇНА» як учасник закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Білогородського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубенської районної ради за вул. Центральна, 25 с. Софіївка Перша, Дубенського району Рівненської області», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ УКРАЇНА», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі Приватне підприємство «Модена» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником процедури закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника викладене у протоколі засідання тендерного комітету №67 від 27.09.2019р. є неправомірним, оскільки пропозиція учасника Приватне підприємство «Модена» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та Додатків до неї, оскільки:

1. Відповідно до Додатку №7 до тендерної документації, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «гарантійного листа щодо якості запропонованих матеріалів та засобів, які будуть використовуватися при здійсненні ремонту предмету закупівлі», однак учасником – ПП «Модена» не було надано у складі пропозиції даного гарантійного листа, що свідчить про те, що пропозиція учасника не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена на підставі п.4 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до таблиці №3 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону», від учасників вимагалося надання «Інформація (довідка/лист) у довільній формі про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, а саме: 1) Інформація про те чи було внесено відомості про юридичну особу, яка є Учасником до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення», однак учасником ПП «Модена» не було зазначено таку інформацію у довідці що була надана у складі їхньої пропозиції, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника, тому пропозиція даного учасника мала бути відхилена Замовником на підставі п.4 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вважаємо, такі порушення грубими та неприпустимими, пропозиція такого Учасника не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі», а також вимогам Замовника викладених у Тендерній документації, щодо проведення даної закупівлі.
На підставі вищевикладеного просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2019 16:11
Учасником ПП «Модена» в складі своєї тендерної пропозиції була подана довідка, яка підтверджує якість матеріалів (файл «якість матеріалів.jpg»), також ПП «Модена» подано інформаційний лист про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (файл «Інформаційний лист ст.17.jpg»), в пункті 1 якого зазначається, що Підприємство «Модена», в особі директора Хочая Андрія Богдановича, не має підстав для внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Номер вимоги: UA-2019-09-09-000840-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР", Код ЄДРПОУ:33353494
Дата подання: 01 жовтня 2019 19:59
Вимога про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурне бюро «Янкор», взяло участь у відкритих торгах на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт покрівлі Білогородського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубенської районної ради за вул. Центральна, 25 с. Софіївка Перша, Дубенського району Рівненської області (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45260000- 7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) » згідно оголошення № UA-2019-09-09-000840-b від 09.09.2019р.
Згідно із протоколом розкриття тендерної пропозиції № 67 від 27.09.2019р. було визнано переможцем даних відкритих торгів Приватне підприємство «Модена» (код ЄДРПОУ 31541926) (далі - Переможець) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем згідно ч. 6. ст. 28 та ч. 1. ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон).
Однак, Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурне бюро «Янкор» ознайомившись із тендерною пропозицією переможця вбачає невідповідність їх документів вимогам тендерної документації з огляду на наступне.
Згідно Додатку 3 тендерної документації учасники повинні були надати довідку про нявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також копії технічних паспортів та копії договорів оренди.
Переможцем даних відкритих торгів в складі своєї тендерної пропозиції була долучена довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 606 від 18.09.2019р. в якій зазначено перелік, як власного так і орендованого обладання та матеріально-технічної бази, проте надано копії технічних паспортів лише на орендовану техніку, а на власне обладнання та матеріально-технічну базу відсутні, що в свою чергу дає всі підстави для його відхилення.
У відповідності до вимог тендерної документації переможцем також були надані копії договорів оренди приміщення, а саме: договір суборенди приміщення №15/11-18 від 15.11.2016р. та договір оренди приміщення № 25/07-19-1 від 25.07.2019р., проте акти прийому-передачі до даних договорів відсутні.
Відповідно до п. 2 Додатку 1 Таблиці 2 тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам Замовника учасники повинні були долучити в складі своїх пропозицій Відомості з ЄДРПОУ, які отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату.
Однак, переможцем даної процедури закупівлі було надано завірену копію Відомостей з ЄДРПОУ в той час, як Замовником вимагався оригінал даного документа.
Згідно п.2 Розділу V тендерної документації ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва».
Згідно п.1.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
П.4.7. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва зазначає, що прямі витрати у вартості будівництва визначаютьсяза ДСТУ-Н Б Д 1.1 – 2.
Відповідно до п.6.2.6. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правил визначення вартості будівництва, загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д 1.1 – 3, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Проаналізувавши кошторисну документацію переможця торгів, в т.ч. локальні кошториси (зокрема графи 10,11 та 12 ЛКК 2-1-1, 2-1-2 та 2-1-3) а також підсумкові розрахункові значення прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат, можна зробити однозначний висновок про те, що ПП «Модена» виконала розрахунок ЗВВ, адміністративних витрат та прибутку з порушенням п. 6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва, не виключивши трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельної техніки з вищевказаних розрахунків.
З усього вищезазначеного випливає, що ціна пропозиції ПП «Модена» у розмірі 2 100 000 грн не відповідає наданим розрахункам договірної ціни через наявні численні помилки у розрахунках відносно діючих стандартів та правил визначення вартості будівництва з порушенням норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» ( п.1.2.,п.4.7.,п.6.2.6.), ДСТУ-Н Б Д 1.1 -3:2013 Настанови загальновиробничих і адмінстративних витрат та прибутку у вартості будівництва (п.4.3.1.,п.4.3.2.,п.5.3.2.,п.5.3.3.), а також норми ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва (п.6.2.1.3.).
Згідно п.2 Розділу V тендерної пропозиції учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій на виконання робіт згідно з договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій та будь яких інших документів дозвільного характеру.
Варто зазначити, що переможцем на відповідність даних вимог було надано лише копію ліцензії, а в довідці про субпідрядну організацію № 615 від 18.09.2019р. зазначено, що субпідрядником на виконання робіт з монтажу блискавкозахисту та вогнезахисної обробки буде виступати Рівненське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт, а також надано копію ліцензії субпідрядної організації на виконання вищевказаних робіт.
Однак, переможцем не було надано жодного дозволу чи декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки, що передбачені в Додатку 8 тендерної документації Замовника, а також не було залучено до виконання таких робіт інших субпідрядних організацій, які б мали відповідні дозвільні документи на виконання таких робіт.
Звертаємо увагу Замовника на те, що ч.3 ст. 21 Закону України «Про охорону праці» регламентує обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Згідно п.6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 N 1107 (далі – Порядок) дозвіл видається роботодавцеві на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 2 даного Порядку.
Враховуючи те, що згідно Додатку 8 тендерної документації будуть здійснюватися верхолазні роботи та роботи на висоті, які потребують відповідних дозвільних документів, переможцем на відповідність даних вимог не було долучено в складі тендерної пропозиції підтверджуючих документів, що суперечить чинному законодавству та вимогам Замовника ,а також в свою чергу, ставить під сумнів його можливості щодо виконання наведених вище робіт по даному об'єкту.
В силу імперативних приписів ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами як:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Трактуючи дану норму важливо виокремити один із таких принципів, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що безумовно має значення при визначенні переможця.
Деталізація дотримання принципу об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій означає, що Замовник повинен утримуватися від надання неправомірних переваг певним учасникам, що загрожують конкуренції.

З огляду на вищевикладене, Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурне бюро «Янкор» звертається до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме розглянути наведені вище зауваження та вжити необхідних заходів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим, залишаємо за собою право на оскарження прийнятих рішень Замовником в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2019 16:42
В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу №606 від 18.09.2019 року наданій учасником ПП «Модена» крім орендованої техніки зазначаються лише інструменти, на які не передбачаються технічні паспорти.
У договорах суборенди приміщення №15/11-18 від 15.11.2016р. та оренди приміщення № 25/07-19-1 від 25.07.2019р. не зазначається, що акти прийому-передачі є невід’ємною частиною договору, а окремо подання актів-прийому-передачі тендерною документацією не вимагалося.
Відповідно до п. 2 Додатку 1 Таблиці 2 тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам учасники повинні були долучити в складі своїх пропозицій Відомості з ЄДРПОУ, які отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату. Однак, в даному пункті не зазначається, що це повинен бути оригінал.
Відповідно до п.9 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації від учасників закупівлі вимагається подання копії ліцензії на впровадження певного виду господарчої діяльності, а подання дозволів та декларацій, в тому числі і від супідрядної організації, не вимагається.
В Договірній ціні, поданій учасником ПП «Модена», зазначається, що визначена згідно з ДСТУ Б.Д.1. 1-1-2013, розроблена на програмному комплексі АВК -5(3.4.1.1.) укр. і, крім того, вона нижча від інших учасників закупівлі (крім учасника ТОВ «Мегаполіс», якого було дискваліфіковано) незважаючи на урахування трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів.

Документи

04 жовтня 2019 16:11
Протокол №68.pdf

Документи подані скаржником

Документи

04 жовтня 2019 16:42
протокол 69.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-09-000840-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС", Код ЄДРПОУ:41745695
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:24
Скарга про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Дубенської районної державної адміністрації за №66 від 27.09.2019 року, яким було ухвалено відхилити пропозицію учасників процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі : Капітальний ремонт покрівлі Білогородського навчально- виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад" Дубенської районної ради за вул. Центральна,25 с. Софіївка Перша, Дубенського району Рівненської області Товариством з обмеженою відповідальністю "Мегаполіс". Непогоджуючись зцим протоколом ТОВ "Мегаполіс" подає скаргу.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 12:20
рішення від 04.10.2019 № 14229 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 12:20
рішення від 22.10.2019 № 15197.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2019 00:31
Номер скарги: UA-2019-09-09-000840-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР", Код ЄДРПОУ:33353494
Дата подання: 01 жовтня 2019 19:35
Вимога про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурне бюро «Янкор», взяло участь у відкритих торгах на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт покрівлі Білогородського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубенської районної ради за вул. Центральна, 25 с. Софіївка Перша, Дубенського району Рівненської області (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45260000- 7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) » згідно оголошення № UA-2019-09-09-000840-b від 09.09.2019р. Згідно із протоколом розкриття тендерної пропозиції № 67 від 27.09.2019р. було визнано переможцем даних відкритих торгів Приватне підприємство «Модена» (код ЄДРПОУ 31541926) (далі - Переможець) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем згідно ч. 6. ст. 28 та ч. 1. ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон). Однак, Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурне бюро «Янкор» ознайомившись із тендерною пропозицією переможця вбачає невідповідність їх документів вимогам тендерної документації з огляду на наступне. Згідно Додатку 3 тендерної документації учасники повинні були надати довідку про нявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також копії технічних паспортів та копії договорів оренди. Переможцем даних відкритих торгів в складі своєї тендерної пропозиції була долучена довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 606 від 18.09.2019р. в якій зазначено перелік, як власного так і орендованого обладання та матеріально-технічної бази, проте надано копії технічних паспортів лише на орендовану техніку, а на власне обладнання та матеріально-технічну базу відсутні, що в свою чергу дає всі підстави для його відхилення. У відповідності до вимог тендерної документації переможцем також були надані копії договорів оренди приміщення, а саме: договір суборенди приміщення №15/11-18 від 15.11.2016р. та договір оренди приміщення № 25/07-19-1 від 25.07.2019р., проте акти прийому-передачі до даних договорів відсутні. Відповідно до п. 2 Додатку 1 Таблиці 2 тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам Замовника учасники повинні були долучити в складі своїх пропозицій Відомості з ЄДРПОУ, які отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату. Однак, переможцем даної процедури закупівлі було надано завірену копію Відомостей з ЄДРПОУ в той час, як Замовником вимагався оригінал даного документа. Згідно п.2 Розділу V тендерної документації ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». Згідно п.1.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. П.4.7. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва зазначає, що прямі витрати у вартості будівництва визначаютьсяза ДСТУ-Н Б Д 1.1 – 2. Відповідно до п.6.2.6. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правил визначення вартості будівництва, загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д 1.1 – 3, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Проаналізувавши кошторисну документацію переможця торгів, в т.ч. локальні кошториси (зокрема графи 10,11 та 12 ЛКК 2-1-1, 2-1-2 та 2-1-3) а також підсумкові розрахункові значення прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат, можна зробити однозначний висновок про те, що ПП «Модена» виконала розрахунок ЗВВ, адміністративних витрат та прибутку з порушенням п. 6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва, не виключивши трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельної техніки з вищевказаних розрахунків. З усього вищезазначеного випливає, що ціна пропозиції ПП «Модена» у розмірі 2 100 000 грн не відповідає наданим розрахункам договірної ціни через наявні численні помилки у розрахунках відносно діючих стандартів та правил визначення вартості будівництва з порушенням норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» ( п.1.2.,п.4.7.,п.6.2.6.), ДСТУ-Н Б Д 1.1 -3:2013 Настанови загальновиробничих і адмінстративних витрат та прибутку у вартості будівництва (п.4.3.1.,п.4.3.2.,п.5.3.2.,п.5.3.3.), а також норми ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва (п.6.2.1.3.). Згідно п.2 Розділу V тендерної пропозиції учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій на виконання робіт згідно з договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій та будь яких інших документів дозвільного характеру. Варто зазначити, що переможцем на відповідність даних вимог було надано лише копію ліцензії, а в довідці про субпідрядну організацію № 615 від 18.09.2019р. зазначено, що субпідрядником на виконання робіт з монтажу блискавкозахисту та вогнезахисної обробки буде виступати Рівненське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт, а також надано копію ліцензії субпідрядної організації на виконання вищевказаних робіт. Однак, переможцем не було надано жодного дозволу чи декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки, що передбачені в Додатку 8 тендерної документації Замовника, а також не було залучено до виконання таких робіт інших субпідрядних організацій, які б мали відповідні дозвільні документи на виконання таких робіт. Звертаємо увагу Замовника на те, що ч.3 ст. 21 Закону України «Про охорону праці» регламентує обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Згідно п.6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 N 1107 (далі – Порядок) дозвіл видається роботодавцеві на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 2 даного Порядку. Враховуючи те, що згідно Додатку 8 тендерної документації будуть здійснюватися верхолазні роботи та роботи на висоті, які потребують відповідних дозвільних документів, переможцем на відповідність даних вимог не було долучено в складі тендерної пропозиції підтверджуючих документів, що суперечить чинному законодавству та вимогам Замовника ,а також в свою чергу, ставить під сумнів його можливості щодо виконання наведених вище робіт по даному об'єкту. В силу імперативних приписів ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами як: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Трактуючи дану норму важливо виокремити один із таких принципів, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що безумовно має значення при визначенні переможця. Деталізація дотримання принципу об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій означає, що Замовник повинен утримуватися від надання неправомірних переваг певним учасникам, що загрожують конкуренції. З огляду на вищевикладене, Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурне бюро «Янкор» звертається до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме розглянути наведені вище зауваження та вжити необхідних заходів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з цим, залишаємо за собою право на оскарження прийнятих рішень Замовником в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: технічна помилка
Дата: 01 жовтня 2019 19:52
рішення від 04.10.2019 № 14251.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 21:06

Документи подані скаржником

02 жовтня 2019 11:24
скарга про порушення.rar
02 жовтня 2019 11:26
Електронний підпис
02 жовтня 2019 11:26
Електронний підпис

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-16-000028 ● 500168dc4de14028a5f0bea4196a72ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2019 № 50

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.09.2019 № 50.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-09-09-000840-b 09.09.2019 "Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель "


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлене порушення усунути неможливо, оскільки період оскарження умов тендерної документації закінчився 20 вересня 2019 року о 00.00 годин. В Таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації вимагається від учасника-переможця натати лише інформацію щодо внесення відомостей про юридичну особу-переможця до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, а не документальне її підтвердження.

2019-09-25 10:15:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС" 1 700 466,00
UAH з ПДВ
1 692 516,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Модена 2 393 643,60
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ УКРАЇНА" 2 385 000,00
UAH з ПДВ
2 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" 2 455 925,29
UAH з ПДВ
2 299 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 16:56
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:54
довідка про згоду.pdf
24 вересня 2019 16:54
локальний кошторис 2 ст.pdf
24 вересня 2019 16:54
статут 19 ст.pdf
24 вересня 2019 16:54
календарний план.pdf
24 вересня 2019 16:54
об'єми робіт ст 2.pdf
24 вересня 2019 16:54
договір ст4.pdf
24 вересня 2019 16:54
статут 20 ст.pdf
24 вересня 2019 16:54
договір 7 ст.pdf
24 вересня 2019 16:54
статут 15 ст.pdf
24 вересня 2019 16:54
договір №4 5 ст.pdf
24 вересня 2019 16:54
статут 17 ст.pdf
24 вересня 2019 16:54
довідка про субпідряд.pdf
24 вересня 2019 16:53
ліцензія 1 ст.pdf
24 вересня 2019 16:53
тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2019 16:53
договір №4 3 ст.pdf
24 вересня 2019 16:53
протокол 1 ст.pdf
24 вересня 2019 16:53
витяг 2 ст.pdf
24 вересня 2019 16:53
статут 16 ст.pdf
24 вересня 2019 16:53
об'єми робіт 1 ст.pdf
24 вересня 2019 16:53
статут 7 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
Виписка з ЄДР1 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
протокол.pdf
24 вересня 2019 16:52
статут 18 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
статут 2 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
договір 6 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
локальний кошторис 3 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
статут 11 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
статут 5 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
договір ст 3.pdf
24 вересня 2019 16:52
договір ст 2.pdf
24 вересня 2019 16:52
об'єми робіт 3 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
договірна ціна 2 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
витяг 2 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
статут 3 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
статут 6 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
витяг 1 ст.pdf
24 вересня 2019 16:52
договір №4 4 ст.pdf
24 вересня 2019 16:51
витяг 3 ст.pdf
24 вересня 2019 16:51
гарантійний лист.pdf
24 вересня 2019 16:51
статут 1 ст.pdf
24 вересня 2019 16:51
статут 13 ст.pdf
24 вересня 2019 16:51
інформаційна довідка.pdf
24 вересня 2019 16:51
договір ст1.pdf
24 вересня 2019 16:51
статут 9 ст.pdf
24 вересня 2019 16:51
статут 4 ст.pdf
24 вересня 2019 16:51
статут 14.pdf
24 вересня 2019 16:51
лист.pdf
24 вересня 2019 16:51
статут 12 ст.pdf
24 вересня 2019 16:51
витяг 5 ст.pdf
24 вересня 2019 16:51
інформаційна довідка.pdf
24 вересня 2019 16:51
договірна ціна 1 ст.pdf
24 вересня 2019 16:51
довідка про субпідряд.pdf
24 вересня 2019 16:50
витяг 4 ст.pdf
24 вересня 2019 16:50
протокол 2 ст.pdf
24 вересня 2019 16:50
статут 8 ст.pdf
24 вересня 2019 16:50
договір оренди Камаза.pdf
24 вересня 2019 16:50
план фінансування.pdf
24 вересня 2019 16:50
договір ст 5.pdf
24 вересня 2019 16:50
локальний кошторис 1 ст.pdf
24 вересня 2019 16:50
виписка з ЄДР 2 ст.pdf
24 вересня 2019 16:50
статут 10 ст.pdf
24 вересня 2019 16:50
Довідка про працівників.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 17:27
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:19
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:16
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис
01 жовтня 2019 18:19
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:44
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:43
Відомості ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2019 16:43
Документ_ЄДР_1005765379.zip
24 вересня 2019 16:43
якість_матеріалів.jpg
24 вересня 2019 16:43
Лист ст9.jpg
24 вересня 2019 16:43
Інформаційний лист ст17.jpg
24 вересня 2019 16:43
субпідрядник ліцензія.jpg
24 вересня 2019 16:43
Аналогчний договір 1.pdf
24 вересня 2019 16:43
Аналогічний договір 2.pdf
24 вересня 2019 16:43
10. Оренда приміщень.pdf
24 вересня 2019 16:43
Дог50014.PDF
24 вересня 2019 16:43
Тендерна пропозиція.jpg
24 вересня 2019 16:43
право підпису_0001.jpg
24 вересня 2019 16:42
код.jpg
24 вересня 2019 16:42
приписка.jpg
24 вересня 2019 16:42
ID 2.jpg
24 вересня 2019 16:42
ID 1.jpg
24 вересня 2019 16:42
Накази_0020.jpg
24 вересня 2019 16:42
Витяг_20181105_0001.jpg
24 вересня 2019 16:42
2019_Статут Модена.PDF
24 вересня 2019 16:42
Проект договору_.pdf
24 вересня 2019 16:42
Кошторис.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 10:47
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:31
Статут.PDF
20 вересня 2019 10:31
Повноваження директора.PDF
20 вересня 2019 10:31
Довідки і ліцензія.PDF
20 вересня 2019 10:31
Відомості.PDF
20 вересня 2019 10:31
Витяг ЄП.PDF
20 вересня 2019 10:31
183.rar

Публічні документи

24 вересня 2019 16:10
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:00
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:50
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:47
Тендерна пропоз.pdf
24 вересня 2019 15:47
інф.модель.rar
24 вересня 2019 15:47
Кошторисна частина.pdf
24 вересня 2019 15:47
Копія ліц.та дозволів.pdf
24 вересня 2019 15:47
Копія статуту.pdf
24 вересня 2019 15:47
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2019 15:47
Субпідряд.pdf
24 вересня 2019 15:47
Довідка про прац..pdf
24 вересня 2019 15:47
Дов про наяв МТБ.pdf
24 вересня 2019 15:47
Гар лист на м-ли.PDF

Публічні документи

24 вересня 2019 13:36
Електронний підпис
24 вересня 2019 13:34
Установчі документи.pdf
24 вересня 2019 13:34
Кошториси.pdf
24 вересня 2019 13:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Мегаполіс"

Приватне підприємство Модена

ТОВ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ УКРАЇНА"

ТОВ"ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС"
#41745695
Відхилено 1 692 516,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 16:12
Приватне підприємство Модена
#31541926
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство Модена
#31541926
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 15:41
Договір №630 від 04.11.2019 р..pdf укладений
04 листопада 2019 15:39