Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція
Очікувана вартість
54 500,00 UAH
UA-2019-09-09-000752-a 67e2a0f67b39401aa9089659680a0596
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Саєнко Галина Христофорівна

380629386362
380629472860
gb5marproz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Міська лікарня №5 м. Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 01990631
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Академіка Амосова,54
Контактна особа: Саєнко Галина Христофорівна
380629386362,380629472860,
gb5marproz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 13:24
Очікувана вартість: 54 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96 Одиниця
Деззсредства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87535, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Академіка Амосова,54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 10:59
оголошення (1).doc
10 вересня 2019 10:59
оголошення (1).doc
09 вересня 2019 14:27
оголошення (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-000752-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 10 вересня 2019 16:28
Вимога щодо внесення змін в документацію
Шановний Замовнику!
Комунальним закладом "Міська лікарня №5 м. Маріуполя" було оголошено 09.09.2019р. закупівлю та опубліковано документацію на закупівлю: «Дезинфікаційні засоби ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція» (UA-2019-09-09-000752-a), згідно якої встановлено: «Аналоги та еквіваленти в даній закупівлі розглядатись не будуть, у випадку надання учасником закупівлі пропозиції з наданням еквівалента або аналога, така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в даній закупівлі».
Вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства України. В документації сформовані дискримінаційні вимоги до продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання аналогів/еквівалентів інших виробників є неможливим. Зазначення найменування дезінфікуючого засобу з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Інформуємо Замовника, що відповідно до статей 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до документації та її змісту. Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

На підставі вищенаведеного, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Вимагаємо внести зміни в документацію, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Технічній характеристиці предмету закупівлі на закупівлю «Дезинфікаційні засоби ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція» (UA-2019-09-09-000752-a) або передбачити в технічних вимогах лише основні діючі речовини та видалити абзац «Аналоги та еквіваленти в даній закупівлі розглядатись не будуть, у випадку надання учасником закупівлі пропозиції з наданням еквівалента або аналога, така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в даній закупівлі».

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.

У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 11:53
Нами було розглянути вашу вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації. З даного приводу, повторно, зазначаємо наступне:
Відповідно до Ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
А, оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в Ч.1 ст.2 Закону, дія вказаного Закону не розповсюджується на дану закупівлю.
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Усі препарати які потрібні закладу зарекомендували себе як високоякісні, що неодноразово було підтверджено проведенням бакдосліджень в закладі, та не мають нарікань від персоналу.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті в тендерній документації, не є завищеними та дискримінаційними а ваша незаконна та необґрунтована вимога не може бути задоволена.
Підсумовуючи вищесказане, змушені відмовити у задоволенні вашої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-09-000752-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 29 вересня 2019 17:40
оскарження рішення замовника
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, прописані специфічні тільки для зазначених в документації торгових марок режими використання. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам допорогових закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. В період уточнення до Вас звертались з вимогою усунути дискримінаційні вимоги і Ви відмовили бо з самого початку вже знали результат, адже це договірна та корупційна закупівля. Результати аукціону тому підтвердження , жодного кроку до зниження.Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ дешевші ( і це не тому ,що гірші) .Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направимо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку, адже всі відхилення зводяться до невідповідності за складом. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2019 13:43
Стосовно вашої вимоги повідомляємо наступне.
Повне обґрунтування на всі ваші зауваження були зазначені у Протоколітендерного комітету №9 від 26.09.2019р.
Нагадуємо вам, що відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією.
Всі Учасники що бажали взяти участь в даній закупівлі мали вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Більше того, в Медико-технічних вимогах вказано «Аналоги та еквіваленти в даній закупівлі розглядатись не будуть, у випадку надання учасником закупівлі пропозиції з наданням еквівалента або аналога, така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в даній закупівлі.».
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
ТОВ «ІМЕД» подало пропозицію з аналогами, що не відповідають умовам тендерної документації, а отже пропозиція ТОВ «ІМЕД» підлягає відхиленню на законних підставах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 27 183,60
UAH з ПДВ
27 183,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕЗ-2018" 54 260,00
UAH з ПДВ
54 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕР-САН" 54 496,00
UAH з ПДВ
54 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2019 10:39
КЗ МЛ №5 .rar
15 вересня 2019 10:39
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 12:00
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 10:53
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ДЕЗ-2018"

ТОВ "УНІВЕР-САН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 27 183,60
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 09:33
ТОВ "ДЕЗ-2018"
#42617164
Переможець 54 260,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 09:44

Документи

27 вересня 2019 09:33
протокол 9.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕЗ-2018"
#42617164
54 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір агро прод.pdf укладений
22 жовтня 2019 10:00