Будівництво спеціалізованого залу боксу на території спортивного комплексу «Поділля» ДЮСШ № 1 по вул. Проскурівській, 81 в м. Хмельницькому (коригування)
Очікувана вартість
112 188 000,00 UAH
UA-2019-09-09-000674-c 7c2570c1e4304945bc80b0f965685c1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження замовника: 29013, Україна, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа замовника: Поліщук Тетяна Миколаївна
+380382656535
ukb_1@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 14:10
Очікувана вартість: 112 188 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112 188,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво спеціалізованого залу боксу на території спортивного комплексу «Поділля» ДЮСШ № 1 по вул. Проскурівській, 81 в м. Хмельницькому (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Проскурівська, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику(крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно – монтажних робіт: 20%
Понад 15 млн. грн.: 20%
Понад 12 млн. грн. до 15млн. грн. включно: 17%
Понад 9 млн. грн. до 12 млн. грн. включно: 15%
Понад 6 млн. грн. до 9 млн. грн. включно: 10%
Понад 3 млн. грн. до 6 млн. грн. включно: 5%
До 3 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 25 працівників: 10%
Від 15 до 25 працівників включно: 5%
Від 7 до 15 працівників включно: 3%
До 7 працівників: 0%

Тендерна документація

25 вересня 2019 17:36
Перелік змін.docx
25 вересня 2019 17:36
1. ЗТД Зал боксу.doc
10 вересня 2019 09:39
Електронний цифровий підпис
09 вересня 2019 19:41
1.5. Додаток 5 Інформація.doc
09 вересня 2019 19:41
1.4. Додаток 4 Субпідрядники.doc
09 вересня 2019 19:41
1.3. Додаток 3 Проект договору.doc
09 вересня 2019 19:41
1.2. Додаток 2 Технічне завдання.doc
09 вересня 2019 19:41
1.1. Додаток 1 Пропозиція (1).doc
09 вересня 2019 19:41
1.ТД_Зал боксу.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000020 ● ff0f18c7ef304657847824469668c7be
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01 15:23:23
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

01.11.2019 № 313
Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-09-09-000674-c 09.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII) Управлінням капітального будівництва Департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради розглянуто Висновок про результати моніторингу закупівлі робіт «Будівництво спеціалізованого залу боксу на території спортивного комплексу «Поділля» ДЮСШ № 1 по вул. Проскурівській, 81 в м. Хмельницькому (коригування) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт»), оголошення UA-2019-09-09-000674-c. За результатами розгляду Висновку, керуючись а.2 ч.8 ст.7-1 Закону №922-VIII, можемо повідомити наступне. Так, відповідно до вимог п.2 розділу ІІІ тендерної документації (нова редакція), затвердженої протокольним рішенням тендерного комітету № 17 від 25.09.2019, Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно п. 3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ста двадцяти календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про що у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист. Також пунктом 3.2.7 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Участь у тендерній процедурі «Відкриті торги», згідно оголошення UA-2019-09-09-000674-c, на закупівлю робіт «Будівництво спеціалізованого залу боксу на території спортивного комплексу «Поділля» ДЮСШ № 1 по вул. Проскурівській, 81 в м. Хмельницькому (коригування) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт») було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: ТОВ «МБМ.», ПП «БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ» та приватне мале підприємство «Лідер». За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ПП «БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ». В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ» було встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції надано архів «банківські документи», в якому містяться наступні документи: «БГ № 25918_15Г_Т_0(6197_29) від 02.10.2019 року_ПП БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ (1)», «заява про надання гарантії», «договір із банком» та інші. Так, відповідно до заяви про надання гарантії № 8 від 26.09.2019, строк дії гарантії повинен становити з 03.10.2019 до 04.02.2020. Згідно виданої АТ «АБ «РАДАБАНК» банківської гарантії № 25918/15Г-Т/0 від 02.10.2019 строк дії гарантії з 03.10.2019 до 04.01.2020. Згідно ч.7 ст.28 Закону №922-VIII, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником, на підставі ч.7 ст.28 Закону №922-VIII, 08.10.2019 до АТ «АБ «РАДАБАНК» засобами електронного зв`язку (із подальшим підтвердження у паперовому вигляді) було надіслано запит № 01-16-630 про надання інформації про вірний кінцевий строк електронної банківської гарантії № 25918/15Г-Т/0 від 02.10.2019 року. Згідно листа № 6367/29 від 09.10.2019 АТ «АБ «РАДАБАНК» повідомило Замовника про те, що в банківській гарантії № 25918/15Г-Т/0 від 02.10.2019 було допущено технічну описку. Вірне значення терміну дії в а.5 цієї Гарантії необхідно розуміти з «03» жовтня 2019 року по «04» лютого 2020 року(включно) та надано Замовнику копію вірного примірника банківської гарантії. Відповідно до п.5.3.3 розділу V тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема: • відсутність на окремих документах підпису. До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону; форма тендерної пропозиції, гарантійні листи. • допущення у пропозиції описок, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції. Отже, з урахуванням вищезазначеного пояснення, зазначена в банківській гарантії технічна описка є формальною (несуттєвою) помилкою та не впливає на зміст пропозиції, а тому замовником було правомірно обрано переможцем процедури закупівлі ПП «БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ». У зв`язку із вищевикладеним, Управлінням капітального будівництва Департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради не вбачається порушень вимог Закону під час проведення зазначеної закупівлі. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником. Додатки: 1. Генеральний договір про надання банківських гарантій; 2. Заява про надання гарантії № 8 від 26.09.2019; 3. Запит № 01-16-630 від 08.10.2019; 2. Лист АТ «АБ «РАДАБАНК» № 6367/29 від 09.10.2019; 4. Банківська гарантія БГ № 25918_15Г_Т_0(6197_29) від 02.10.2019 року.

2019-11-15 16:27:46

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради, 02498582, Україна, місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво спеціалізованого залу боксу на території спортивного комплексу «Поділля» ДЮСШ № 1 по вул. Проскурівській, 81 в м. Хмельницькому (коригування), 112188000UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 7c2570c1e4304945bc80b0f965685c1b, 2019-09-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів виконавчого комітету Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.09.2019 № 16, тендерну пропозицію приватного підприємства «Будремпроект-Стандарт» (далі – ПП «Будремпроект-Стандарт»), протокол засідання тендерного комітету від 10.10.2019 № 18, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 30.10.2019 № 03-1-19. За результатами моніторингу установлено, що пунктом 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, терміном дії – не менше 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Водночас учасник ПП «Будремпроект-Стандарт» у складі пропозиції надав банківську гарантію термін дії якої становить 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції (03.10.2019), чим не дотримав вимоги пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Будремпроект-Стандарт», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним Договір., 12 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "МБМ." 111 879 235,71
UAH з ПДВ
103 600 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 72 520 000 Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" 107 732 456,54
UAH з ПДВ
103 000 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 72 100 000 Документи
ПП Приватне мале підприємство "Лідер" 105 173 303,93
UAH з ПДВ
103 000 091,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 72 100 063.70 Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 13:02
sign.p7s
02 жовтня 2019 11:20
ТЗ2.rar
02 жовтня 2019 11:20
Субпідрядники.rar
02 жовтня 2019 11:20
ЛК-266-418.pdf
02 жовтня 2019 11:20
ЛК-1-265.pdf
02 жовтня 2019 11:20
Кваліфікація.rar
02 жовтня 2019 11:20
Інше.rar
02 жовтня 2019 11:20
Інше 2.rar
02 жовтня 2019 11:20
Договори 1.rar
02 жовтня 2019 11:20
Декларації.rar

Публічні документи

11 жовтня 2019 09:05
sign.p7s
11 жовтня 2019 09:03
довідки МВС та ДФС.PDF
03 жовтня 2019 19:17
sign.p7s
02 жовтня 2019 11:51
sign.p7s
02 жовтня 2019 11:42
субпідрядники.rar
02 жовтня 2019 11:42
кошториси частина 2.rar
02 жовтня 2019 11:42
кошториси частина 1.rar
02 жовтня 2019 11:42
банківські документи.rar

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:14
sign.p7s
02 жовтня 2019 16:12
Кошториси зал боксу.rar
02 жовтня 2019 16:12
Зал боксу.rar
02 жовтня 2019 16:12
Гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
Переможець 103 000 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 18:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 18:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
103 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 жовтня 2019 14:45
Договір про закупівлю укладений
30 жовтня 2019 14:38

Актуальні тендери

До пошуку