Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до вантажних вагонів
Очікувана вартість
1 368 000,00 UAH
UA-2019-09-09-000630-c 6319bd5aae3946ee98a83b238813efe9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 368 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до вантажних вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Балка надресорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
24 шт
Рама бокова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 16:54
Зміни до тендеру_3180_03.10.2019.doc
03 жовтня 2019 16:54
3180 ТД зч до вантажних вагонів_нова редакція_03.10.2019.docx
01 жовтня 2019 18:39
Зміни до тендеру_3180_01.10.2019.doc
27 вересня 2019 11:22
Зміни до тендеру_3180_27.09.2019.doc
09 вересня 2019 17:17
Додаток №9.docx
03 жовтня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 16:54
Зміни до тендеру_3180_03.10.2019.doc
03 жовтня 2019 16:54
3180 ТД зч до вантажних вагонів_нова редакція_03.10.2019.docx
01 жовтня 2019 18:39
3180 ТД зч до вантажних вагонів_нова редакція_01.10.2019.docx
27 вересня 2019 11:22
3180 ТД зч до вантажних вагонів_нова редакція_27.09.2019.docx
09 вересня 2019 17:17
3180 ТД зч до вантажних вагонів.docx
01 жовтня 2019 18:39
Зміни до тендеру_3180_01.10.2019.doc
27 вересня 2019 11:22
Зміни до тендеру_3180_27.09.2019.doc
09 вересня 2019 17:17
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-000630-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 12 вересня 2019 11:49
Внесення змін до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 жовтня 2019 17:03
Замовник не вбачає доцільним внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-09-000630-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЗОВМАШ, Код ЄДРПОУ:40421945
Дата подання: 12 вересня 2019 13:53
щодо внесення змін очікуваної вартості та умов оплати
Ми вдячні за співпрацю наших підприємств у минулому та наголошуємо, що ТОВ «Азовмаш» дбайливо ставиться до взаємин з АТ «Українська залізниця».
Щодо процедури закупівлі Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до вантажних вагонів), оголошення №UA-2019-09-09-000630-c на постачання Рам бокових та Балок надресорних, замовником якої є Філія «ЦЗВ», повідомляємо наступне:
Очікувана вартість закупівлі встановлена із розрахунку, що орієнтовна очікувана ціна за один вагонний комплект великого вагонного литва (4 рами бокові та 2 балки надресорні) складатиме 190 000,00 грн. без ПДВ.
Вважаємо за необхідне зазначити, що вказана усереднена очікувана ціна за одиницю предмету закупівлі нижча ніж собівартість виробництва продукції великого вагонного литва (рама бокова, балка надресорна) в першому півріччі 2019 року та не дозволить покрити витрати, пов’язані з її виробництвом та збутом.
Зростання собівартості виробництва, рівень інфляції унеможливлюють збереження цін, за якими ТОВ «Азовмаш» мало можливість постачання Рам бокових та Балок надресорних у 2018 році. Додатково нагадуємо, що з квітня поточного року Акціонерним Товариством «Українська залізниця» було проведено підвищення вартості вантажних перевезень залізничним транспортом на 14,2%, що також свідчить про загальне подорожчання товарів та послуг на ринку України. Тому вважаємо доцільним збільшити очікувану вартість продукції до постачання мінімум на 14,2%.
Умови оплати за поставлений товар в формі відтермінування платежу не менше ніж на 30 банківських днів є прийнятними лише за умови випуску банківської гарантії виконання замовником договору в частині розрахунків за поставлений товар.
Враховуючи вищенаведене, звертаємося до Вас з пропозицією щодо внесення відповідних змін до тендерної документації за оголошенням UA-2019-09-09-000630-c а саме:
1. встановити очікувану вартість закупівлі, при якому литво коштує не менше 216 700,00грн. без ПДВ за 1 вагонний комплект (4 рами бокові та 2 балки надресорні).
2. до умов сплати в формі відтермінування платежу не менше ніж на 30 банківських днів обов’язкове надання банківської гарантії виконання Замовником договору в частині розрахунків за поставлений товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 18:43
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 11:48
Вимога

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 13:53
Вимога

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій