Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери, Ноутбуки, принтери, багатофункційні пристрої
Очікувана вартість
474 900,00 UAH
UA-2019-09-09-000595-a b8e179c6e6644ff4af0495dac31d8cb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Царик Людмила Василівна

0953567218 TSARYK.LYUD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КІЦМАНСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062127
Вебсайт: http://www.kitsman-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 57
Контактна особа: Царик Людмила Василівна
0953567218
TSARYK.LYUD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 11:36
Очікувана вартість: 474 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Комп’ютери – 17 шт., Ноутбуки – 12 шт., принтери – 9 шт, багатофункційні пристрої – 9 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 шт
Комп’ютери, Ноутбуки, принтери, багатофункційні пристрої. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька обл., Кіцмань, Незалежності, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору протягом 10 календарних днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна). Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 18:04
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
24 вересня 2019 18:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
18 вересня 2019 15:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
09 вересня 2019 13:15
проект договору (1).docx
24 вересня 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 18:04
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
24 вересня 2019 18:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
18 вересня 2019 15:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
09 вересня 2019 13:15
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc
18 вересня 2019 15:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
09 вересня 2019 13:15
проект договору (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 11:05
Дата відповіді: 10 вересня 2019 14:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічному завданні, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання або обладнання, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими.
В пропозиції учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару.
Ціна пропозиції учасника визначається відповідно до його системи оподаткування (з ПДВ або без ПДВ)
Уточнення
Дата подання: 10 вересня 2019 19:57
Дата відповіді: 11 вересня 2019 17:04
Шановний Замовник! В тендерній документації, а саме: Проект договору II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ 2.3 ... В разі виникнення поломок або несправностей під час гарантійного терміну час реагування на звернення та здійснення ремонту становить не більше 48 год. Чи обов'язкові ці вимоги? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: так

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-000595-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Медіа-Вест", Код ЄДРПОУ:23959024
Дата подання: 08 жовтня 2019 17:49
Вимога
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши Тендерну документацію Кіцманської міської ради на закупівлю: Комп’ютерне обладнання та приладдя (Комп’ютери, Ноутбуки, принтери, багатофункційні пристрої) (30200000-1) (ДК 021:2015) та тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» зазначаємо наступне:
Згідно Розділу 2, підрозділу 6 Тендерної документації Замовника “учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: “детальний опис технічних характеристик товару у формі порівняльної таблиці з технічним завданням Замовника””.
В Технічній специфікації учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару.
У Технічному Завданні, що є Додатком 3 до Тендерної документації Замовника міститься наступне застереження:
“В разі відсутності чи нечіткого зазначення виробника або моделі товару чи окремих складових частин даного товару, така пропозиція Учасника буде відхилена.”
Учасником ТзОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» у Порівняльній таблиці запропонованого товару з Технічними вимогами замовника(Технічній Специфікації) зазначено:
Модель пропонованого комп’ютера: Комп’ютер персональний стаціонарний виробництва ТОВ "Протех-IT-Україна".
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника:
“В пропозиції учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару. Недотримання вищевказаної вимоги є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника”.
Учасником ТзОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» у Тендерній Пропозиції зазначено:
Модель пропонованого комп’ютера: Комп’ютер персональний стаціонарний виробництва ТОВ "Протех-IT-Україна".

“Модель товару” є унікальною та характеризується як позначення, за яким, одні товари відрізняються від інших товарів.
Відповідно, Комп’ютер персональний стаціонарний виробництва ТОВ "Протех-IT-Україна", не являється моделлю пропонованого учасником комп’ютера.

Виходячи з вищезазначеного, учасником не було вказано у тендерній пропозиції та у Технічній специфікації моделі пропонованого комп’ютера.
Підсумовуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТзОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» повинна бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та Розділу V, підрозділу 3 Тендерної документації Замовника як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

Враховуючи зазначене вимагаємо:
1. Вимогу задовольнити;
2. Скасувати повідомлення від 08.10.2019р. про акцепт пропозиції учасника ТзОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» процедури закупівлі;
3. Відхилити пропозицію ТзОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації;
4. Провести оцінку тендерних пропозицій згідно ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 12:19
В пропозиції ТОВ «Протех – ІТ – Україна» вказано модель товару «Комп’ютер персональний стаціонарний виробництва ТОВ «Протех – ІТ – Україна», технічні характеристики запропонованого товару відповідають вимогам Замовника, а по деяких позиціях є кращими.

Документи подані скаржником

08 жовтня 2019 17:49
вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 440 309,70
UAH з ПДВ
437 957,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛУЧИК ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ" 471 471,00
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 474 174,00
UAH з ПДВ
471 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 10:28
Електронний підпис
01 жовтня 2019 09:04
Електронний підпис
01 жовтня 2019 09:02
Лист щодо ціни.pdf
01 жовтня 2019 09:02
Лист щодо санкцій.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 12:32
Технічне завдання ст 2.png
02 жовтня 2019 12:32
Технічне завдання ст 1.png
02 жовтня 2019 12:32
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.png
02 жовтня 2019 12:32
Лист гарантія 3.png
02 жовтня 2019 12:32
Лист - гарантія.png
02 жовтня 2019 12:32
Лист - гарантія 2.png
02 жовтня 2019 12:32
Заява згода.png
02 жовтня 2019 12:32
Довідка ощадбанк.png
02 жовтня 2019 12:32
Договір.pdf
02 жовтня 2019 12:32
Витяг.pdf
02 жовтня 2019 12:32
Виписка.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 11:03
тех характ.PDF
02 жовтня 2019 11:03
Статут.pdf
02 жовтня 2019 11:03
свідоцтво ПДВ.PDF
02 жовтня 2019 11:03
Свідоцтво БРЕІН.jpg
02 жовтня 2019 11:03
протокол зборів.PDF
02 жовтня 2019 11:03
пропозиція.PDF
02 жовтня 2019 11:03
проект договору.PDF
02 жовтня 2019 11:03
порівняльна тавблиця.PDF
02 жовтня 2019 11:03
паспорт.PDF
02 жовтня 2019 11:03
наказ.PDF
02 жовтня 2019 11:03
Ліцензійна угода.jpg
02 жовтня 2019 11:03
лист відгук Медіа Вест.pdf
02 жовтня 2019 11:03
Лист №534 01-26.pdf
02 жовтня 2019 11:03
доручення.PDF
02 жовтня 2019 11:03
договір Мамаївці 2019.pdf
02 жовтня 2019 11:03
договір 199.pdf
02 жовтня 2019 11:03
довідки та листи2.PDF
02 жовтня 2019 11:03
довідки і листи.pdf
02 жовтня 2019 11:03
довідка про аналог.PDF
02 жовтня 2019 11:03
довідка приватбанк.pdf
02 жовтня 2019 11:03
гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "ЛУЧИК ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "Медіа-Вест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 437 957,28
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 11:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
437 957,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 20:18
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 15:15
Image (5) (1).jpg зміни до договору
25 жовтня 2019 15:14
Image (4) (1).jpg зміни до договору
25 жовтня 2019 15:14
Image (3) (1).jpg зміни до договору
25 жовтня 2019 15:14
Image (2) (1).jpg зміни до договору
25 жовтня 2019 15:14
Image (1).jpg зміни до договору
25 жовтня 2019 15:14
3_Image.jpg укладений
25 жовтня 2019 15:14
2_Image (3).jpg укладений
25 жовтня 2019 15:14
1_Image (2).jpg укладений
25 жовтня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:09
Image (4) (2).jpg укладений
22 жовтня 2019 11:08
Image (7) (1).jpg укладений
22 жовтня 2019 11:08
Image (10).jpg укладений
22 жовтня 2019 11:08
Image (5) (1).jpg укладений
22 жовтня 2019 11:07
Image (6) (1).jpg укладений
22 жовтня 2019 11:07
Image (3) (3).jpg укладений
22 жовтня 2019 11:07
Image (2) (4).jpg укладений
22 жовтня 2019 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету (внесення змін в Специфікацію)
Номер договору про закупівлю: 654
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 437 957,28
UAH (в тому числі ПДВ 72 992,88 UAH)