Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи служби замовника на об’єктах з капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: Проспект Свободи, 6 ; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Очікувана вартість
11 762,00 UAH
UA-2019-09-09-000549-c 9ed002806ac5402f99154c5b8efe745c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Роботи служби замовника на об’єктах з капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: Проспект Свободи, 6 ; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04108, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Свободи, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За результатами виконаних робіт Виконавець складає Акт у 2-х примірниках і передає його Замовнику приймання виконаних робіт за формою КБ-2В Розрахунки здійснюються Замовником в безготівковому порядку, на підставі підписаного акту приймання виконаних будівельних робіт протягом 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 вересня 2019 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
разі його наявності ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"
#36047326
Переможець 11 762,00
UAH
09 вересня 2019 16:47

Документи

09 вересня 2019 16:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 16:53
Догоовір укладений
09 вересня 2019 16:51