Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп`ютери
Очікувана вартість
2 024 000,00 UAH
UA-2019-09-09-000537-c ebe44ab295924eb1832cafc8f5e6ef07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міхова Алла Іванівна

+380487283839 gosp@od.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20987385
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Міхова Алла Іванівна
+380487283839
gosp@od.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2019 16:24
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 16:24
Початок аукціону: 25 вересня 2019 11:57
Очікувана вартість: 2 024 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 шт
Персональні комп`ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 16:20
Додаток 3. Проект договору.doc
09 вересня 2019 16:20
Додаток 2.Тендерна пропозиція.doc
09 вересня 2019 16:20
Додаток 1.Технічні вимоги.doc
09 вересня 2019 16:20
ТД Персональні комп_ютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:46
Дата відповіді: 10 вересня 2019 15:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вимоги до предмету закупівлі (Персональні комп`ютери) викладено в Додатку 1 до тендерної документації та ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими.
Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створенння конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 1 623 600,00
UAH з ПДВ
1 623 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вертекс IT 1 996 368,00
UAH з ПДВ
1 928 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 1 934 064,00
UAH з ПДВ
1 934 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 15:00
109 сторінка Acer_AnnualReport.pdf
26 вересня 2019 14:58
Acer_TW_ASIN Letter.pdf
26 вересня 2019 14:58
2018_Acer_AnnualReport_EN.PDF
24 вересня 2019 15:47
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:41
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
24 вересня 2019 15:41
Acer Certificates_ISO_9001 копія.pdf
24 вересня 2019 15:41
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
24 вересня 2019 15:41
Acer Certificates_ISO_14001 копія.pdf
24 вересня 2019 15:41
Acer - Вывод СЭС.PDF
24 вересня 2019 15:41
інформ лист про ПЗ.pdf
24 вересня 2019 15:41
Довідка windows 10 pro.pdf
24 вересня 2019 15:40
38. електричні вимоги.pdf
24 вересня 2019 15:40
30.Договір ЦНАП Київ.pdf
24 вересня 2019 15:40
29.Договір МОЗ.pdf
24 вересня 2019 15:40
28. санкції.pdf
24 вересня 2019 15:40
28. Договір КІНТЕГРО.pdf
24 вересня 2019 15:40
27. Опис 2.pdf
24 вересня 2019 15:40
26 . Опис 1.pdf
24 вересня 2019 15:40
25. Наказ про призначення.pdf
24 вересня 2019 15:40
24. 90 робочих днів.pdf
24 вересня 2019 15:40
23. Витяг ЄДР 19.09.2019.pdf
24 вересня 2019 15:40
22.Витяг пдв.pdf
24 вересня 2019 15:39
22. Витяг ЄДР 19.09.2019.pdf
24 вересня 2019 15:39
21.Виписка.pdf
24 вересня 2019 15:39
21. Статистика АСАП ДЕМО.pdf
24 вересня 2019 15:39
21. Витяг пдв.pdf
24 вересня 2019 15:39
20.Виписка.pdf
24 вересня 2019 15:39
20. Статистика АСАП ДЕМО.pdf
24 вересня 2019 15:39
20. паспорт код Возний.pdf
24 вересня 2019 15:39
2. Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2019 15:39
19. паспорт код Возний.pdf
24 вересня 2019 15:39
18. Опис 2.pdf
24 вересня 2019 15:39
17.Статут новий.pdf
24 вересня 2019 15:39
17. Опис 1.pdf
24 вересня 2019 15:39
16.1. 120 робочих днів.pdf
24 вересня 2019 15:39
15. Наказ про призначення.pdf
24 вересня 2019 15:39
14.4.Договір ЦНАП Поділ.pdf
24 вересня 2019 15:39
14.3.Договір ЦНАП Київ.pdf
24 вересня 2019 15:39
14.2.Договір МОЗ.pdf
24 вересня 2019 15:39
14.1. Договір КІНТЕГРО.pdf
24 вересня 2019 15:39
13.Статут новий.pdf
24 вересня 2019 15:39
11-~1.PDF

Публічні документи

23 вересня 2019 13:43
Електронний підпис
23 вересня 2019 13:42
7 Статут Софт Продакшн.pdf
23 вересня 2019 13:42
5 2 Договор 52_24062019.pdf
23 вересня 2019 13:42
5 1 Договор 302_19062019.pdf
23 вересня 2019 13:42
3 Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2019 13:42
2 11 Підвищені вимоги.pdf
23 вересня 2019 13:42
2 7 Сервісні центри DELL.pdf
23 вересня 2019 13:42
2 6 Dell щодо Microsoft.pdf
23 вересня 2019 13:42
8 Виняг платника ПДВ.pdf
23 вересня 2019 13:42
2 2 DELL ISO 9001_2015 завір_копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ Вертекс IT

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Відхилено 1 623 600,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 17:03
ТОВ Вертекс IT
#41894854
Переможець 1 928 784,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 17:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Вертекс IT
#41894854
1 928 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:52
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2020 09:50
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 12:39
Договір укладений
16 жовтня 2019 12:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 928 784,00
UAH (в тому числі ПДВ 321 464,00 UAH)