Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання прального порошку
Очікувана вартість
87 990,00 UAH
UA-2019-09-09-000479-b 98bfe649af624ded90ede03704d29d86
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 15:21
Очікувана вартість: 87 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39830000-9 "Продукція для чищення" (Придбання прального порошку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2932 шт
Придбання прального порошку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, вул. Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:30
SCAN0003.PDF
13 вересня 2019 15:30
ТД_порошок_зі змінами_09.2019.doc
13 вересня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:30
SCAN0003.PDF
13 вересня 2019 15:30
ТД_порошок_зі змінами_09.2019.doc
09 вересня 2019 11:10
ТД_порошок_09.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 10 вересня 2019 08:00
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:53
Доброго ранку! Аналог з такими ж показниками можна пропонувати? Дякую
Відповідь: Доброго ранку!
Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№2,дод.3.
щодо товару
Дата подання: 10 вересня 2019 11:04
Дата відповіді: 11 вересня 2019 14:39
Порошок TORTILLA для дитячих речей існує фасовкою лише 400г. Чи можна пропонувати 400г?
Відповідь: Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№2,дод.3.
10.09.2019, 11:04
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 11:18
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№2,дод.3.
2)Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Стосовно ЕКО
Дата подання: 13 вересня 2019 12:56
Дата відповіді: 13 вересня 2019 16:00
«У додатку 2 тендерної документації як у найменуванні предмету закупівлі, так і в його необхідних характеристиках вказано приставку «Еко» (ЕКО порошок для прання дитячих речей). При цьому в п.7 таблиці 2 додатку 1, вимагається надати сертифікат відповідності стандарту ISO 14024:1999. IDT («еко-сертифікат»). Керуючись ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо роз’яснити чи надання учасником для пропонованого еквіваленту товару сертифікату його відповідності стандарту ISO 14024:1999. IDT буде розглядатись Замовником як виконання вимоги додатку 2 щодо наявності характеристики «ЕКО» ? »
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так. При наявності "еко-сертифікату".
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-000479-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 12 вересня 2019 10:09
Вимога щодо фасування
Вимагаємо змінити фасування ЕКО порошку для прання дитячих речей TORTILLA на 400г, так як виробники порошку для прання дитячих речей які мають сертифікат відповідності екологічним критеріям оцінювання життєвого циклу (еко -сертифікат) розроблений у відповідності до міжнародного стандарту ISO 14024:1999. IDT (ДСТУ ISO 14024:2002) виданого органом з оцінки відповідності акредитованим НААУ фасують порошок по 400г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 вересня 2019 15:09
Доброго дня!
Будуть внесені зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-09-000479-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 18 вересня 2019 17:26
Скарга
Скарга Платіжне доручення Копія сертифікату відповідності
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2019 22:10
рішення від 23.09.2019 № 13398 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 22:10
рішення від 07.10.2019 № 14371.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 22:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1.Внести зміни до тендерної документації згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39830000-9 "Продукція для чищення" (Придбання прального порошку) 2.Оприлюднити відповідне рішення на веб – порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Дата виконання рішення замовником: 15 жовтня 2019 12:03

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 17:26
Платіжне доручення 4635.pdf
18 вересня 2019 17:26
Скарга 0479-b.pdf
20 вересня 2019 12:07
Електронний підпис

Документи подані замовником

03 жовтня 2019 09:25
Пояснення по суті скарги

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 жовтня 2019 14:39
Коментар щодо відміни: відсутність в подальшій потребі в закупівлі віповідно п.1 стаття 31 Закону України Про публічні закупівлі
Документи:
15 жовтня 2019 14:39
Протокол