Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

5031 Заправка картриджів Південної філії УДЦР
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-09-09-000397-b e6b0a10664494652a07711360e995e4d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Юшкевич

+380482673408 odessa@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Південна філія Державного підприємства Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 23211596
Вебсайт: http://pv.ucrf.gov.ua/
Місцезнаходження: 65059, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 14, к.33
Контактна особа: Володимир Юшкевич
+380482673408
odessa@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до плану закупівель Південної філії УДЦР на 2019 рік, закупівля послуг з Заправки картриджів Миколаївського обласного відділу Південної філії УДЦР (за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), передбачалася по процедурі відкритих торгів. Двічі було оприлюднені процедури відкритих торгів: UA-2019-07-08-000181-b та UA-2019-07-25-000981-b, які визнані такими, що не відбулися. Відповідно п.п.4 п.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі вказаної послуги.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 10:58
Оскарження наміру укласти договір: 20 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
5031 Заправка картриджів Миколаївського обласного відділу Південної філії УДЦР (власні кошти підприємства).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Безготівкова оплата фактично наданих Послуг здійснюється Замовником після надання Послуг протягом 10 робочих днів після виставлення рахунку та підписанням Сторонами акту виконаних робіт (наданих послуг). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

09 вересня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 10:49
ПФ_ТД_заправка_картриджів_МОВ_25_07_2019.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ ЕН ТІ"
#34234214
Переможець 7 600,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 10:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ ЕН ТІ"
#34234214
7 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 13:08
ПФ_Дог_заправка_картриджів_МОВ_СіЕнТі_49_23_09_2019.pdf укладений
30 вересня 2019 12:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 266,67 UAH)