Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо (бензин А-95 Є5 13 500л., дизельне паливо Є5 20 000л.)
Очікувана вартість
1 072 000,00 UAH
UA-2019-09-09-000387-b 4448e779858a424bb96f1c39e4b1d627
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Панасенко

+380997923071 stender-ukbg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Олександр Панасенко
+380997923071
stender-ukbg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 14:25
Очікувана вартість: 1 072 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33500 літр
Паливо (бензин А-95 Є5 13 500л., дизельне паливо Є5 20 000л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 10:47
ТД 1.pdf
09 вересня 2019 10:47
Додатки.docx
09 вересня 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 10:47
ТД 1.pdf
09 вересня 2019 10:47
Додатки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо тендерної документації
Дата подання: 13 вересня 2019 09:59
Дата відповіді: 16 вересня 2019 17:52
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-09-09-000387-b по предмету закупівлі Паливо (бензин А-95 Є5 13 500л., дизельне паливо Є5 20 000л.) ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти в Тендерній документації Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: 1. Кожен Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі щодо терміну дії паперових карток (талонів) на один рік з моменту їх передачі Покупцю та з обов’язковим продовженням ще на один рік після закінчення їх строку дії (повинна містити підпис та печатку Учасника).Термін дії паперових карток (талонів) один рік з моменту їх передачі Покупцю. Термін дії карток після закінчення їх строку обов’язково продовжується ще на один рік. 2. Кожен Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі про наявність власної мережі АЗС (повинна містити підпис та печатку Учасника). При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС має можливість індивідуально для кожного замовника випускати талони з з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 1 рік після його отримання. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Щодо наявності власних АЗС повідомляємо, що дана вимога дискримінує учасників, які працюють за партнерськими договорами та договорами оренди. Окрім того дана вимога не являється обґрунтованою та значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Тендерної документації, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року. 2. Викласти пункт щодо наявності АЗС в наступній редакції: Кожен Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі про наявність власної/орендованої мережі АЗС або мережі АЗС партнерів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час організації та проведення процедури закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-09-000387-b), оголошеної 09 вересня 2019 року, Замовник неухильно дотримується усіх без винятку положення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, у тому числі базових принципів здійснення публічних закупівель, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), серед яких:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
При проведені закупівлі за процедурою відкритих торгів Замовником торгів, враховано особливості законодавства в частині визначення кваліфікаційних критеріїв до Учасників торгів. Всебічно досліджено питання встановлення вимог щодо підтвердження матеріально-технічної бази та обладнання Учасника. Керуючись специфікою предмета закупівлі, а саме: «Бензин А-95, Дизельне паливо», Замовник самостійно приймає рішення щодо переліку кваліфікаційних критеріїв, враховуючи особисті потреби та необхідність забезпечення безперервної діяльності комунального підприємства. Деталізація дотримання принципу недискримінації передбачено статтею 5 Закону. Зокрема, в частині першій цієї статті зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь процедурах закупівель на рівних умовах. Крім цього, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Умова щодо дискримінаційного характеру даного положення-необґрунтована, у зв’язку із безпосереднім проведенням аналізу ринку постачальників, які забезпечили б відповідність даного положення. Метою встановлення кваліфікаційних критеріїв є вибір Постачальника, який забезпечив би своєчасність, якість та повноту виконання зобов’язань за договором, укладеним із урахуванням потреб Замовника торгів, Замовник не повинен нехтувати особистими потребами, особливостями місцезнаходження, та характером здійснення діяльності, задля забезпечення участі всіх учасників, які не в змозі виконати технічні умови поставки товару, що є предметом торгів. Пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.» Тендерна документація - ключовий документ, який готується замовником при організації торгів. Завданням тендерної документації полягає у визначенні замовником вимоги до змісту та порядку оформлення тендерної пропозиції. В залежності від специфіки предмету закупівлі можливі об’єктивні обмеження, пов’язані з неможливістю виконання потенційними учасниками певних кваліфікаційних чи технічних вимог.
Дана вимога є обов’язковою та не підлягає скасуванню, враховуючи потребу щодо відбору добросовісного постачальника, що, у свою чергу, забезпечить однакові умови щодо отримання талонів, строку дії талонів та реалізації відпуску пального на всіх АЗС, зазначених Учасником. Нами вжити усі запобіжні заходи щодо виключення виникнення даного роду ситуації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-000387-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 12 вересня 2019 13:37
ВИМОГА (ТД)
Вилучити дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 18:05
Розгляд вимоги учасника ТОВ «Фест моушен груп» про внесення змін до тендерної документації по предмету закупівлі «Нафта і дистиляти» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09130000-9» та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2019-09-09-000387-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40878412
Дата подання: 01 жовтня 2019 16:31
Вимога.
Детальний опис вимоги додається.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 13:37
IMG_0005.pdf

Документи

Документи подані скаржником

01 жовтня 2019 16:31
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-09-000387-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40878412
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:23
Скарга, щодо рішення замовника.
Детальний опис скарги додається.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2019 11:04
Скарга відкликана скаржником
Причина: .
Дата: 11 жовтня 2019 11:05
рішення від 08.10.2019 № 14413 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 11:04
рішення від 17.10.2019 № 14907.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 21:52

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 16:23
Скарга.pdf
04 жовтня 2019 16:23
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 845 910,00
UAH з ПДВ
803 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" 867 750,00
UAH з ПДВ
804 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 871 230,00
UAH з ПДВ
835 184,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 904 500,00
UAH з ПДВ
904 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 17:32
Банкрутство_повна_17.07.pdf
25 вересня 2019 17:32
Довідка.zip
25 вересня 2019 17:32
Кучабська.zip
25 вересня 2019 17:32
Кучабська_06.09.pdf
25 вересня 2019 17:32
ДФС до 29.09.pdf
25 вересня 2019 17:32
ДФС до 29.09.p7s
25 вересня 2019 15:45
Електронний підпис
23 вересня 2019 14:38
Електронний підпис
23 вересня 2019 14:36
Субпідрядники.pdf
23 вересня 2019 14:36
паспорт ДПЗ.PDF
23 вересня 2019 14:36
паспорт А95.PDF
23 вересня 2019 14:36
Лист гарантія по 17 ст.pdf
23 вересня 2019 14:36
паспорт ДПЛ.PDF
23 вересня 2019 14:36
ліцензія.pdf
23 вересня 2019 14:36
Лист гарантія ОБК.pdf
23 вересня 2019 14:36
Витяг_01.08.rtf
23 вересня 2019 14:36
Установчі завірені.7z
23 вересня 2019 14:36
Перелік АЗС Україна (2).pdf
23 вересня 2019 14:36
Декларації.pdf
23 вересня 2019 14:36
Опис товару.pdf
23 вересня 2019 14:36
Зразки талонів.pdf
23 вересня 2019 14:36
Вересень 2019.7z
23 вересня 2019 14:36
Проект договору.pdf
23 вересня 2019 14:36
Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2019 14:36
згідно 17 закону.pdf
23 вересня 2019 14:36
Паспорт КІО.pdf
23 вересня 2019 14:36
Відомості про учасника.pdf
23 вересня 2019 14:36
Довідка про працівників.pdf
23 вересня 2019 14:36
Довідка 17ст..pdf
23 вересня 2019 14:36
Гарантійний лист _БНК.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 11:44
Електронний підпис
24 вересня 2019 11:41
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 11:41
Статут.pdf
24 вересня 2019 11:41
Сертифікат,паспорт А-95.pdf
24 вересня 2019 11:41
Сертификат, паспорт ДП.pdf
24 вересня 2019 11:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 вересня 2019 11:41
Проект договору.pdf
24 вересня 2019 11:41
Перелік АЗС.pdf
24 вересня 2019 11:41
Кваліфікація 17ст..pdf
24 вересня 2019 11:41
ДСНС.pdf
24 вересня 2019 11:41
Довідка технічні вимоги.pdf
24 вересня 2019 11:41
Витяг з ЄДРПОУ 13.08.2019.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 14:51
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:51
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:51
Перелік АЗС.pdf
24 вересня 2019 14:11
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:07
Установчі документи.pdf
24 вересня 2019 14:07
Відомості підписанта.pdf
24 вересня 2019 14:07
17. Договори оренди.pdf
24 вересня 2019 14:07
Договір поставки.pdf
24 вересня 2019 14:07
Стаття 17.pdf
24 вересня 2019 14:07
19.Торгова Марка.pdf
24 вересня 2019 14:07
Технічні умови.pdf
24 вересня 2019 14:07
СТ 17 загальна.pdf
24 вересня 2019 14:07
Пояснення щодо ДСТУ.pdf
24 вересня 2019 14:07
Довідка МТБ.pdf
24 вересня 2019 14:07
Довкілля.pdf
24 вересня 2019 14:07
Лист гарантія.pdf
24 вересня 2019 14:07
Довідка з банку.pdf
24 вересня 2019 14:07
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 15:05
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:04
тех вимоги.pdf
20 вересня 2019 15:04
статут від 10.12.2018.pdf
20 вересня 2019 15:04
ст 17.pdf
20 вересня 2019 15:04
пропозиція.pdf
20 вересня 2019 15:04
Прелік АЗС Україна.pdf
20 вересня 2019 15:04
Копія паспорта ДП 16072019.pdf
20 вересня 2019 15:04
Копія паспорта А-95 15072019.pdf
20 вересня 2019 15:04
довідка щодо ск.pdf
20 вересня 2019 15:04
довідка про договори.pdf
20 вересня 2019 15:04
довідка про виробника.pdf
20 вересня 2019 15:04
вн Міськзеленбуд всі.pdf
20 вересня 2019 15:04
Відгук Міськзеленбуд.pdf
20 вересня 2019 15:04
витяг ПДВ от 11012019 копія.pdf
20 вересня 2019 15:04
Витяг з ЄДР 20082019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 803 970,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
803 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:52
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 09:06
Підписаний договір.pdf укладений
21 жовтня 2019 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 803 970,00
UAH (в тому числі ПДВ 133 995,00 UAH)