Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штори на вітражі глядацького комплексу
Очікувана вартість
445 000,00 UAH
UA-2019-09-09-000188-c fb371fdbb35b47f591cc03a72ec94cdb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білеуш Тетяна Костянтинівна

+380412473390 teatr-akadem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський академічний муздрамтеатр
Код ЄДРПОУ: 02225341
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Соборний 6
Контактна особа: Білеуш Тетяна Костянтинівна
+380412473390
teatr-akadem@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 14:38
Очікувана вартість: 445 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплекти
Штори на вітражі глядацького комплексу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Соборний, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 14 Робочі 50
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 14:00
додаток_3.docx
17 вересня 2019 12:07
Таблиця змін ТД.docx
17 вересня 2019 12:07
додаток_3.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_7.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_6.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_4.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_3.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_2.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_1.docx
09 вересня 2019 11:49
оголошення.docx
09 вересня 2019 11:49
Тендерна документація.docx
09 вересня 2019 11:49
проект договору.docx
17 вересня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 14:00
додаток_3.docx
17 вересня 2019 12:07
Таблиця змін ТД.docx
17 вересня 2019 12:07
додаток_3.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_7.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_6.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_4.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_3.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_2.docx
09 вересня 2019 11:49
додаток_1.docx
09 вересня 2019 11:49
оголошення.docx
09 вересня 2019 11:49
Тендерна документація.docx
09 вересня 2019 11:49
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-000188-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 09 вересня 2019 18:06
Прошу зняти некоректні вимоги ТД.
18 Розрахунок вартості предмету закупівлі в у вигляді кошторису.
-Це є дискимінаційна вимога щодо тих підприємців, які не мають відповідної програми складання кошторису.

19 Довідка про наявність чи відсутність кредитної заборгованості перед банківськими установами.
- Прошу зняти або переформатувати цю вимогу, тому що немає такого банку або організації, яка може дати довідку про відсутність заборгованості перед всіма банківськими установами Світу. Або уточніть якого саме банку вимагається довідка.

===Ми готові до оскарження в АМКУ ще раз.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 вересня 2019 17:24
18. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить прямої заборони вимоги надання Учасниками вказаних Вами документів.

19. Просимо уважно вивчати ТД. Дана вимога ТД не встановлює визначену особу, яка повинна виготовити вказану довідку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-09-000188-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 09 вересня 2019 18:21
Прошу зняти незаконну вимогу ТД.
Замовник вимагає: "2.3. Учасник, в період уточнення, повинен приїздити на обміри розмірів одягу сцени, узгодити зразки тканини, ескізи виробів, кольорове рішення.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сканований акт засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що Учасник здійснив попередній виїзд для обстеження на об’єкт Замовника."
-Ця вимога суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" в частині подання всіх документів в електронному вигляді, а саме:
"ч.3 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Отже законодавством встановлено необхідність додержання конфіденційності щодо інформації про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Натомість Замовник встановлюючи відповідні вимоги порушує моє право як учасника на конфіденційність інформації про мене, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для моєї участі у тендері я маю отримувати за підписом Замовника фактично ДОЗВІЛ Замовника на участь в тендері та здійснювати додаткові витрати для участі у закупівлі. Отже встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують мої права та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаю внести зміни до тендерної документації у цій частині, шляхом видалення цієї вимоги з Тендерної Документації."
Також ця вимога суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" в частині "Стаття 14. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі
1. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель."
Ніяких інших форм або способів (отримання дозволу Замовника або завіреної Замовником Довідки та т.п. паперів) Закон не передбачає.

=== Ми готові до повторного оскарження цієї вимоги в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 вересня 2019 17:25
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.

П. 2.3 Додатку 2 ТД направлений на досягнення максимальної економії та ефективності даної закупівлі і крім того допомагає потенційному Учаснику визначитися з предметом закупівлі, деталізувати його і в разі перемоги в торгах виконати замовлення у визначені договором терміни.
Умова, викладена в п. 2.3 Додатку 2 ТД ніяким чином не порушує принципи здійснення закупівель – відкритості, прозорості та недискримінації учасників.
Крім того, у вимозі не вказано яким чином вимога п. 2.3 Додатку 2 ТД порушує принципи здійснення закупівель – відкритості, прозорості та недискримінації учасників, і Ваші права в тому числі.
Тому, ми вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-09-000188-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 09 вересня 2019 19:45
Прошу внести правки в ТД.
ТД: "Додаток № 3 до тендерної документації
Увага! Дану форму пропозиції, а також додатки до неї (Таблиця 5) переможець, подає у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір."
Прошу надати Таблицю 5 в складі ТД.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 вересня 2019 17:26
Таблиця №5 це мається на увазі таблиця у додатку №3 до тендерної документації.
Вважайте це опечаткою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-09-000188-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 12 вересня 2019 18:39
Прошу прямої відповіді або зміни вимоги ТД.
Замовник вимагає: "19 Довідка про наявність чи відсутність кредитної заборгованості перед банківськими установами.
- Прошу зняти або переформатувати цю вимогу, тому що немає такого банку або організації, яка може дати довідку про відсутність заборгованості перед всіма банківськими установами Світу. Або уточніть якого саме банку вимагається довідка."
Відповідь Замовника: "19. Просимо уважно вивчати ТД. Дана вимога ТД не встановлює визначену особу, яка повинна виготовити вказану довідку." - не дає такої інформації.

Ми не питаємо, чи встановлена Вами особа чи ні.
Ми питаємо ХТО або ЯКИЙ ОРГАН може видати таку довідку, яку вимагає Замовник, куди чи до кого має звернутись Учасник?

P.S. Ви третій раз уникаєте відповіді на це пряме питання. Це може мати тільки одну мету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 11:47
Нас влаштовує довідка за підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-09-000188-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 13 вересня 2019 23:00
Прошу Замовника внести змыни в ТД.
На нашу скаргу Замовник выдповыв: "Таблиця №5 це мається на увазі таблиця у додатку №3 до тендерної документації.
Вважайте це опечаткою."
Прошу Замовника зауважити, що відповідь на скаргу не є частиною ТД.
Повторно прошу Замовника внести зміни в ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2019 11:50
Дякую за зауваження. Зміни внесено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

12 вересня 2019 17:24
Протокол

Документи

12 вересня 2019 17:25
Протокол

Документи

12 вересня 2019 17:26
Протокол

Документи

17 вересня 2019 11:46
Протокол

Документи

17 вересня 2019 11:50
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 вересня 2019 16:40
Коментар щодо відміни: Рішення Житомирської обласної ради від 17.09.2019 за №1585 "Про внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік"
Документи:
24 вересня 2019 16:39
Протокол