Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
92 100,00 UAH
UA-2019-09-09-000170-a 04021d16ae86438dab075a0a27cafec5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ломанчук, Мельник

kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук, Мельник
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 11:00
Очікувана вартість: 92 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 лот
33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання акту наданих послуг з обох Сторін. Розрахунки за надані послуги здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно підписаного акту наданого Постачальником протягом 30-ти днів з моменту підписання акту з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; Періодична Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-000170-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 11 вересня 2019 13:16
Вимога щодо внесення змін в документацію.
Шановний Замовнику! КИЇВСЬКОЮ МІСЬКОЮ КЛІНІЧНОЮ ЛІКАРНЕЮ № 8 було оголошено 09.09.2019р. закупівлю (UA-2019-09-09-000170-a) та опубліковано документацію на закупівлю: «33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби)».
Викладені Медико-технічні вимоги носять дискримінаційний характер. Не існує жодного наказу де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна, чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Ваші медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його специфічними та технічними особливостями, які майстерно підготував для вас «заздалегідь обраний Вами переможець», містять перелік особливих характеристик.
Так, Позиція 1 містить обмеження діючих речовин: етанол не більше - 72,0 %. Склад: етанол не менше - 70,0 %; 2-пропанол - не більше 2,0%.;
Позиція 2 : Вміст діючих речовин: не менше - 70,0 %.Склад: етанол не менше - 70,0 %,
Позиція 3: Засіб, яким просочені серветки повинен вміщувати :не більш 55% ізопропілового спирт у та мати не більше 0,15% четвертинних амонійних сполук.
Всі ці позиції об’єднує призначення, а саме гігієнічна та хірургічна дезінфекція шкіри рук медичного персоналу (хірургів і членів хірургічної бригади, операційних медичних сестер) у закладах охорони здоров’я.
Тож, згідно такого призначення повинен виконуватись Наказ Міністерства охорони здоров'я України №236 від 04.04.2012р «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», а саме: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Отже, відповідно до цього Наказу, Замовник не може обмежуватись конкретним складом та тією концентрацією, яка відповідає лише заявленому засобу, наказ чітко вказує на застосування різних спиртів, а не обов’язково етанол, та саме понад 65% , а не «більше» чи «менше» 70%, чи взагалі не більше 55%, це принципова різниця.
Крім того, у ваших вимогах , позиції 1 п.6 та 2 п.4 міститься заборона інших швидкодіючих речовин, що суперечить цьому Наказу: Засіб не повинен містити барвників, четвертинних амонійних сполук, гуанідинів та їх похідних, кислот, ланоліну.
Далі у ваших вимогах є таке: позиція1 п. 5 та позиція 2 п.3 Наявність пом’якшуючих компонентів для догляду за шкірою, позиція 3 п. 4 Серветки обов’язково повинні мати в своєму складі комплекс догляду за шкірою що включає: пантенол; гліцерин . Питання таке, а чому саме в серветках ви вказали, що обов’язково до складу повинні входити саме пантенол та гліцерин, вам стало не досить що написано: комплекс догляду за шкірою, чи це для того, щоб відхиляти всі пропозиції в яких не буде вказано, що саме входить до цього комплексу? Тож звернемось за роз’ясненням до іншого Наказу МОЗ від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій «Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу», де передбачено, що властивості антисептиків на основі спирту* * Сучасні високоякісні антисептики містять різні пом'якшувальні добавки для догляду за шкірою рук. Також пунктом 8.4. Рекомендується застосовувати тип емульсії, протилежний емульсійний оболонці шкіри: емульсії типу М/В (масло/вода) повинні застосовуватись для жирної шкіри, а також при підвищеній температурі та вологості повітря; для сухої шкіри рекомендується застосовувати емульсії В/М (вода/масло), особливо при низькій температурі та вологості (табл. 2). Тож знову жодного схиляння до тієї чи іншої речовини не має, навпаки вже внесені пояснення, що всі антисептики містять в складі різні добавки, а от що до того, які засоби догляду за руками повинні застосовуватись окремо, перегляньте накази.
Також у вимогах п. 10 «Засіб для антисептичної обробки шкіри рук та поверхонь, №100» Технічних вимог до предмету закупівлі встановлено: «Засіб повинен бути розфасований в стіки по 2 мл.».
Підпунктом 4.3.2. пункту 4.3. Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010р. № 798 встановлено: «Антисептик в кількості не менше 3 мл вливають в заглиблення сухої долоні і енергійно втирають в шкіру рук та зап'ястя протягом 30 с», а Замовник в порушення цього Наказу чомусь встановлює вимоги, що засіб повинен бути розфасований в стіки по 2 мл, тобто Замовник свідомо наражає на небезпеку свій медичний персонал і головне пацієнтів. Крім того, така вимога є економічно необґрунтованою, оскільки у випадку якщо Замовник все ж дотримується якимось чином Наказу, то йде неефективне використання засобу замість одного стіку на 3 мл, медичним працівником використовується два стіки по 2 мл, і при цьому 1мл вже є додатковим засобом, що призводить до швидкого використання даних засобів, а відповідно і більшого використання державних коштів на закупівлю засобів, що є порушенням.
Також замовником встановлено дискримінаційну вимогу в пункті 5 Технічні вимоги до предмету закупівлі: «Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд пропозиції/Кваліфікація переможця/Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 2-х робочих днів безкоштовно передати (за актом прийняття-передачі) на вимогу Замовника по одній одиниці запропонованого товару (зразка Товару). У разі не виконання вимог даного пункту пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації». Дискримінація даної вимоги полягає в тому, що всі учасники подають свої пропозиції у встановлені строки через електронні майданчики з наданням всіх необхідних документів передбачених умовами закупівлі
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а відповідно зразок товару не може вважатись її невід’ємною частиною. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, інших документів, що вимагаються замовником у документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Документація Замовника не містить порядку визначення відповідності зразків товару вимогам Документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій.
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.
Зазначення даних вимог свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Статей 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а тому норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

На підставі вищевикладеного, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010р. № 798 та Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 04.04.2012р. №236, Вимагаємо від Замовника внести зміни до п. 10 «Засіб для антисептичної обробки шкіри рук та поверхонь, №100», позицій 1 п. 5, 6, позицій 2 п. 3, 4 та позиції 3 п. 4 Технічних вимог до предмету закупівлі за предметом закупівлі: «33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби)» (UA-2019-09-09-000170-a) у відповідності до вищезазначеного Наказу, а також видалити з Документації пункті 5 Технічні вимоги до предмету закупівлі.

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.

У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 10:41
Ваша вимога відхиляється оскільки:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік технічних характеристик до предмету закупівлі «33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби)» визначений Замовником виходячи із специфіки потреб нашого медичного закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками та з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя пацієнтів та персоналу.
Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару, не є торговельними марками та не містять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є унікальними. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфікуючих засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло продавців.
Почастішали випадки підробки документів, які ведуть до постачання товару невідповідної якості та невідповідності технічному завданню, і тільки після підписання договору реєстрації його в казначействі і отримання товару на склад виявляється ця невідповідність, а повернути товар дуже складна процедура чим і користуються недобросовісні постачальники. Ми залишаємо за собою право попросити у переможця зразки товару.
Дезінфікуючі засоби, що потрібні нашому закладу повинні бути належним чином зареєстровані в МОЗ України та мати Свідоцтво про державну реєстрацію або бути внесеними до державного реєстру дезінфекційних засобів, що вже свою чергу передбачає їх відповідність усім наказам МОЗ.
Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості поставки дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам.
Розгорнути Згорнути
Ваша вимога відхиляється оскільки:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік технічних характеристик до предмету закупівлі «33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби)» визначений Замовником виходячи із специфіки потреб нашого медичного закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками та з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя пацієнтів та персоналу.
Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару, не є торговельними марками та не містять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є унікальними. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфікуючих засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло продавців.
Почастішали випадки підробки документів, які ведуть до постачання товару невідповідної якості та невідповідності технічному завданню, і тільки після підписання договору реєстрації його в казначействі і отримання товару на склад і виявляється ця невідповідність, а повернути товар дуже складна процедура чим і користуються недобросовісні постачальники. Ми залишаємо за собою право попросити у переможця зразки товару.
Дезінфікуючі засоби, що потрібні нашому закладу повинні бути належним чином зареєстровані в МОЗ України та мати Свідоцтво про державну реєстрацію або бути внесеними до державного реєстру дезінфекційних засобів, що вже свою чергу передбачає їх відповідність усім наказам МОЗ.
Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості поставки дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА" 92 091,00
UAH з ПДВ
92 091,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 15:38
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:30
Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2019 15:30
Технічні документи.pdf
13 вересня 2019 15:30
Істотні умови.pdf
13 вересня 2019 15:30
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА"
#1583902723
Переможець 92 091,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:53

Документи

16 вересня 2019 15:53
Електронний підпис
16 вересня 2019 15:52
протокол 133.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА"
#1583902723
92 091,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2019 15:53
Електронний підпис
16 вересня 2019 15:52
протокол 133.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 09:57
договір 50-20.pdf укладений
24 вересня 2019 09:56