Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
“Взуття для працівників відомчої охорони”
Очікувана вартість
341 178,60 UAH
UA-2019-09-09-000143-b ● a8c2a974ea8d439bbaaf98d0e715f5b2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ніна Лис +380442540108 nina.lys@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2019 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 11:29 |
Очікувана вартість: | 341 178,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,88% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
Кількість, обсяг поставки товару: туфлі чоловічі – 223 пари; черевики зимові чоловічі – 70 пар; чоботи зимові чоловічі – 15 пар; черевики тактичні чоловічі – 15 пар, всього – 323 пари. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведена в Додатку 1 “Специфікація та опис товару” до цієї тендерної документації. Місце поставки товару: вул. Пухівська, 7, м. Київ, 02222. Строк поставки товару не повинен перевищувати 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
323 пара
“Взуття для працівників відомчої охорони” (джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами обох Сторін акта про приймання-передавання товару у повному обсязі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2019 09:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2019 09:40 |
Додаток 5. Проект_договору (2).docx | |
09 вересня 2019 09:40 |
Тендерна документація взуття.docx |
09 вересня 2019 09:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2019 09:40 |
Додаток 5. Проект_договору (2).docx
|
|||
09 вересня 2019 09:40 |
Тендерна документація взуття.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-09-000143-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЖІМО", Код ЄДРПОУ:21501203
Дата подання: 12 вересня 2019 15:41
Про усунення дискримінаційних вимог по предмету закупівлі
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною другою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено критерії, які повинна містити тендерна документація, зокрема, така документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ми позбавлені можливості прийняти участь у конкурсних торгах, оскільки, в порушення вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) щодо недискримінації учасників державних закупівель, Замовник в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики в Документації встановив умови по черевиках тактичних чоловічих та черевиках зимових чоловічих, які дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь вітчизняних виробників, які могли б запропонувати аналогічні найменування товару, що є предметом закупівлі,а цим позиціям предмета закупівлі не відповідає продукція двох виробників, технічні характеристики вищеназваного взуття, що є предметом закупівлі, чітко повторюють технічні характеристики взуття, яке виробляє лише один виробник. Враховуючи вищевикладене, зазначені умови Документації можуть виконати суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію лише певного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
З метою виправлення допущеного порушення просимо внести зміни до тендерної документації в додаток 1 та договору по черевиках тактичних чоловічих та черевиках зимових чоловічих щодо можливого подання учасниками еквіваленту, що має аналогічні характеристики. (в разі не задоволення наших вимог ми змушені будемо звертатися до АМКУ про усунення дискримінаційних умов закупівлі)
Розгорнути
Згорнути
Частиною другою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено критерії, які повинна містити тендерна документація, зокрема, така документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ми позбавлені можливості прийняти участь у конкурсних торгах, оскільки, в порушення вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) щодо недискримінації учасників державних закупівель, Замовник в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики в Документації встановив умови по черевиках тактичних чоловічих та черевиках зимових чоловічих, які дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь вітчизняних виробників, які могли б запропонувати аналогічні найменування товару, що є предметом закупівлі,а цим позиціям предмета закупівлі не відповідає продукція двох виробників, технічні характеристики вищеназваного взуття, що є предметом закупівлі, чітко повторюють технічні характеристики взуття, яке виробляє лише один виробник. Враховуючи вищевикладене, зазначені умови Документації можуть виконати суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію лише певного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
З метою виправлення допущеного порушення просимо внести зміни до тендерної документації в додаток 1 та договору по черевиках тактичних чоловічих та черевиках зимових чоловічих щодо можливого подання учасниками еквіваленту, що має аналогічні характеристики. (в разі не задоволення наших вимог ми змушені будемо звертатися до АМКУ про усунення дискримінаційних умов закупівлі)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 16:58
Відповідно до статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація повинна містити, у т.ч.:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
У додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товару” та додатку до проекту договору “ТЕХІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ” зазначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики на всі чотири найменування взуття, а також посилання на стандартні характеристики, передбачені існуючими стандартами (ДСТУ, ГОСТ).
Оскільки технічна специфікація тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, у технічній специфікації тендерної документації відсутній вираз “або еквівалент”.
Разом з тим ще раз наголошуємо, що Закон дозволяє використовувати вираз "або еквівалент" лише у разі якщо таке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є необхідним, і таке посилання повинно бути обґрунтованим.
У зв’язку з цим Національний банк України не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації (проекту договору), та наголошує, що такі умови тендерної документації жодним чином не порушують принципи здійснення закупівель, визначені у статті 3 Закону, у т. ч. принцип "недискримінація учасників".
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
У додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товару” та додатку до проекту договору “ТЕХІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ” зазначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики на всі чотири найменування взуття, а також посилання на стандартні характеристики, передбачені існуючими стандартами (ДСТУ, ГОСТ).
Оскільки технічна специфікація тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, у технічній специфікації тендерної документації відсутній вираз “або еквівалент”.
Разом з тим ще раз наголошуємо, що Закон дозволяє використовувати вираз "або еквівалент" лише у разі якщо таке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є необхідним, і таке посилання повинно бути обґрунтованим.
У зв’язку з цим Національний банк України не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації (проекту договору), та наголошує, що такі умови тендерної документації жодним чином не порушують принципи здійснення закупівель, визначені у статті 3 Закону, у т. ч. принцип "недискримінація учасників".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЖІМО" |
278 640,00
UAH з ПДВ
|
278 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІМ ВЗУТТЯ "Б. НІКОЛАС" |
299 400,00
UAH з ПДВ
|
293 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АФАНАСЬЄВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" |
307 870,00
UAH з ПДВ
|
295 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Рогозіна Наталія Василівна |
341 178,60
UAH з ПДВ
|
332 178,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЖІМО" #21501203 |
Переможець |
278 640,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 11:19
|
Договір №101538 від 17.10.2019 року.pdf | укладений |
17 жовтня 2019 11:14
|