Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби металеві конструкційні
Очікувана вартість
2 040 700,00 UAH
UA-2019-09-09-000045-c 27a7b5e9a2254947bfcfb943e5ac05fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лаврухіна Юлія Олександрівна

+380613957349 ootp36518@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Лаврухіна Юлія Олександрівна
+380613957349
ootp36518@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 12:51
Очікувана вартість: 2 040 700,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


код ДК 021:2015 (44210000-5) «Конструкції та їх частини» (Вироби металеві конструкційні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3581 шт
Вироби металеві конструкційні (джерело фінансування: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 15:16
відповіді на питання .doc
09 вересня 2019 09:37
тендерна документація.doc
09 вересня 2019 09:37
проект договора.doc
18 вересня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 15:16
відповіді на питання .doc
09 вересня 2019 09:37
тендерна документація.doc
09 вересня 2019 09:37
проект договора.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 13 вересня 2019 18:43
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:39
Наше підприємство є крупним металотрейдером у Запорізькому регіоні та маємо намір прийняти участь у цій закупівлі, проте визначені Замовником технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі містять протиріччя, що не дозволяють нашому підприємству реалізувати власне право у зв’язку з наступним. вимоги технічних, якісних та кількісних характеристик товару визначених умовами тендерної документації містять вимоги до якості продукції, що планується до постачання з посиланням на недіючі сьогодні в Україні стандарти, зокрема: 1. позиції № 6 – 14 Додатку № 1 тендерної документації посилається на стандарт ДСТУ 2251-93, який у відповідності до наказу «Про прийняття та скасування національних нормативних документів» від 28.08.2019 р. № 301 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0301774-18) втратив чинність починаючи з 01.01.2019 р. У зв’язку з викладеним, просимо пояснити наступне, Замовник бажає закупити товар, який виготовлено до 2019 р.? 2. У позиції № 1 Додатку № 1 тендерної документації Замовник посилається на ГОСТ 19425-74, який не дії в Україні, у зв’язку з чим просимо підтвердити вказані вимоги до цієї позиції або внести зміни до тендерної документації. 3. Позиція № 2 Додатку № 1 тендерної документації Замовник посилається на ГОСТ 26020-83, який не дії в Україні, у зв’язку з чим просимо підтвердити вказані вимоги до цієї позиції або внести зміни до тендерної документації. 4. Позиція № 29-32 Додатку № 1 тендерної документації Замовник посилається на ДСТУ 3760:2006, який не дії в Україні, у зв’язку з чим просимо підтвердити вказані вимоги до цієї позиції або внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Специфікація на закупівлю товару: код ДК 021:2015 (44210000-5) «Конструкції та їх частини» (Вироби металеві конструкційні) сформована відповідно до заявки замовника для комплектування виготовлення єдиної конструкції та відповідає технічним характерис-тикам, які вказані у ЗРЗ-2019 цехом-замовником. Окремі групи продукції можливо віднес-ти до різних кодів Державного класифікатора. До коду 44210000-5 відноситься група «Конструкційні вироби та їх частини», до якої можливо віднести різні комплектуючі мета-левих конструкцій.
вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 13 вересня 2019 18:43
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:39
Наше підприємство є крупним металотрейдером у Запорізькому регіоні та маємо намір прийняти участь у цій закупівлі, проте визначені Замовником технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі містять протиріччя, що не дозволяють нашому підприємству реалізувати власне право у зв’язку з наступним. Отже, вивчаючи специфікацію на закупівлю (Додаток № 1 до тендерної документації) встановлено, що товарна позиція - кутик 70х70х6 С245, ДСТУ 2251-93 ДСТУ 2651:2005, в кількості 1,51 т. – не виготовляється підприємствами виробниками в Україні, існуючі на ринку України пропозиції з продажу цієї товарної позиції, з вказаними Замовником технічними, якісними, кількісними характеристиками, є лише відносно товару походженням з Російської Федерації, виробником якого є ПАО «Магнитогорский металургический комбінат». Також зазначаємо, що за перевіркою списку підприємств щодо яких діють персональні спеціальні економічні та інших обмежувальні заходи встановлено - до ПАО «Магнитогорский металургический комбінат» не застосовано жодних санкцій, крім цього, фізичні особи кінцеві бенефіціарні власники ПАО «Магнитогорский металургический комбінат» в санаційних списках України не значаться. Продукція визначена Додатком № 1 тендерної документації до ввозу на митну територію не вказана. На підставі викладеного, просимо роз’яснити, чи буде підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції з зазначенням товару країна походження якого є Російська Федерація, виробник ПАО «Магнитогорский металургический комбінат».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. В стовпчику «ГОСТ, ТУ» п.14 додатку №1 до тендерної документації (Кутик 70х70х6 С245) вказані ДСТУ 2251-93, ДСТУ 2651:2005.
ДСТУ 2251-93 (ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. КУТИКИ СТАЛЕВІ ГАРЯЧЕКАТАНІ. РІВНО-ПОЛИЧНІ.Сортамент) розроблений замість ГОСТ 8509-93, який був прийнятий міждержа-вною радою з стандартизації, та діяв на території СНД.
ДСТУ 2651:2005(Сталь вуглецева звичайної якості) розроблена замість ГОСТ 380-2005. Ступінь відповідності вказаних стандартів – ідентичний, а не є еквівалентний. Тобто, уча-сник торгів має право вказати стандарт, за яким буде поставлений товар. Технічна комісія розгляне надану тендерну пропозицію на предмет відповідності технічним вимо-гам.
вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 13 вересня 2019 18:43
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:41
Наше підприємство є крупним металотрейдером у Запорізькому регіоні та маємо намір прийняти участь у цій закупівлі, проте визначені Замовником технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі містять протиріччя, що не дозволяють нашому підприємству реалізувати власне право у зв’язку з наступним. Отже, вивчаючи специфікацію на закупівлю (Додаток № 1 до тендерної документації) встановлено, що кутик 70х70х6 С245, ДСТУ 2251-93 ДСТУ 2651:2005, в кількості 1,51 т. – не виготовляється підприємствами виробниками в Україні, існуючі на ринку України пропозиції з продажу цієї товарної позиції, з вказаними Замовником технічними, якісними, кількісними характеристиками, є лише відносно товару походженням з Російської Федерації, виробником якого є ПАО «Магнитогорский металургический комбінат». У відповідності до розділу 3 тендерної документації Замовником визначено наступне право та умови подання тендерних пропозицій учасниками з еквівалентним товаром, а саме: «…Якщо учасником пропонується товар, що є еквівалентом, він повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію: - детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики;вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; В іншому випадку замовник має право відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації». Враховуючи відсутність товарної позиції - кутик 70х70х6 на ринку України, а також відсутності жодної інформації про мету використання Замовником кутика 70х70х6 не можливо визначитись, що саме за товар буде еквівалентом кутику 70х70х6. На підставі цього, просимо, для подання належної тендерної пропозиції, зазначити характеристики товару, який буде еквівалентом кутика 70х70х6.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. В стовпчику «ГОСТ, ТУ» п.14 додатку №1 до тендерної документації (Кутик 70х70х6 С245) вказані ДСТУ 2251-93, ДСТУ 2651:2005.
ДСТУ 2251-93 (ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. КУТИКИ СТАЛЕВІ ГАРЯЧЕКАТАНІ. РІВНО-ПОЛИЧНІ.Сортамент) розроблений замість ГОСТ 8509-93, який був прийнятий міждержавною радою з стандартизації, та діяв на території СНД.
ДСТУ 2651:2005(Сталь вуглецева звичайної якості) розроблена замість ГОСТ 380-2005. Ступінь відповідності вказаних стандартів – ідентичний, а не є еквівалентний. Тобто, уча-сник торгів має право вказати стандарт, за яким буде поставлений товар. Технічна комісія розгляне надану тендерну пропозицію на предмет відповідності технічним вимогам.
вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 13 вересня 2019 18:44
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:40
Згідно оголошення про проведення цієї закупівлі, Замовником оголошено закупівля товару одним лотом за кодом «ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини». Однак, уважно ознайомившись з вимогами Додатку № 1 тендерної документації встановлено, що перелік товару містить різну класифікацію товару, що є порушенням та може обмежувати конкуренцію. Наприклад, маємо на увазі - товарна позиція № 28 Додатку № 1 тендерної документації «колюча спираль «Єгоза» 500/5 (бухта) або еквівалент, ТУ 28.7-21804553-001:2009 або еквівалент, в кількості 184 шт.» проте ця вказана товарна позиція відповідає іншому коду ДК, а саме: «ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту» та інше. Враховуючи наведене, просимо переглянути класифікацію товарів згідно Додатку № 1 тендерної документації та розділити цю закупівлю на лоти у відповідності з класифікатором товару за ДК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Специфікація на закупівлю товару: код ДК 021:2015 (44210000-5) «Конструкції та їх частини» (Вироби металеві конструкційні) сформована відповідно до заявки замовника для комплектування виготовлення єдиної конструкції та відповідає технічним характерис-тикам, які вказані у ЗРЗ-2019 цехом-замовником. Окремі групи продукції можливо віднес-ти до різних кодів Державного класифікатора. До коду 44210000-5 відноситься група «Конструкційні вироби та їх частини», до якої можливо віднести різні комплектуючі мета-левих конструкцій.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000032 ● 39c7e4bb7ebe488c91ff3c62a24b186b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.12.2019 № 343

Київ


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
85 UA-2019-09-09-000045-c 09.09.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 1 666 640,10
UAH
1 666 640,10
UAH
Документи
ТОВ "Універсалскладсервіс" 1 883 944,22
UAH
1 883 944,22
UAH
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВИФТ" 1 999 961,63
UAH
1 999 961,63
UAH
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 18:06
Електронний підпис
25 вересня 2019 18:06
Цінова пропозиція, дод.2.pdf
25 вересня 2019 18:06
Статут з описом.pdf
25 вересня 2019 18:06
Специфікація, дод.1.pdf
25 вересня 2019 18:06
Лист-пояснення про ЄП.pdf
25 вересня 2019 18:06
Лист-пояснення про АТ.pdf
25 вересня 2019 18:06
Лист-заявка.pdf
25 вересня 2019 18:05
Довідка про санкції.pdf
25 вересня 2019 18:05
407675.rar

Публічні документи

25 вересня 2019 11:22
Електронний підпис
25 вересня 2019 11:21
07_Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2019 11:20
20_Договір страхування.pdf
25 вересня 2019 11:20
16_Специфікація.pdf
25 вересня 2019 11:20
12_Протокол звільнення.pdf
25 вересня 2019 11:20
08_Технічна пропозиція.pdf
25 вересня 2019 11:20
04_Статут (НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 14:24
Dovidka_19283395340590380457.pdf.p7s
29 жовтня 2019 14:24
Dovidka_19283395340590380457.pdf
24 вересня 2019 15:24
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:23
Статут.pdf
24 вересня 2019 15:23
Лист-заявка.pdf
24 вересня 2019 15:23
Лист про санкції.pdf
24 вересня 2019 15:23
Додаток №1Специфікація.pdf
24 вересня 2019 15:23
Довідка про договори.pdf
24 вересня 2019 15:23
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "Універсалскладсервіс"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВИФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Відхилено 1 666 640,10
UAH
29 жовтня 2019 09:52
ТОВ "Універсалскладсервіс"
#33795338
Відхилено 1 883 944,22
UAH
29 жовтня 2019 10:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВИФТ"
#35553385
Переможець 1 999 961,63
UAH
29 жовтня 2019 10:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

29 жовтня 2019 09:52
Електронний підпис
29 жовтня 2019 09:52
п. 1.1 від 28.10.2019.doc
03 жовтня 2019 15:16
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:14
п. 1.3 від 03.10.2019.doc
27 вересня 2019 13:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Універсалскладсервіс" #33795338

№ рішення у справі

№ 54/58-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

29 жовтня 2019 10:06
Електронний підпис
29 жовтня 2019 09:53
п. 1.1 від 28.10.2019.doc

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВИФТ" #35553385

№ рішення у справі

№ 54/58-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВИФТ"
#35553385
1 999 961,63
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 13:07
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 17:02
Договір 533(7)19УК.pdf укладений
12 листопада 2019 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 12 листопада 2020
Сума оплати за договором: 2 399 953,95
UAH (в тому числі ПДВ 399 992,32 UAH)