Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники та освітлювальна арматура (софіти)
Очікувана вартість
287 500,00 UAH
UA-2019-09-07-000003-a cd202f09e63746708072e0b2a0d32052
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Олена Сергіївна

380444569470 kdhu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське державне хореографічне училище
Код ЄДРПОУ: 02214946
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Парково-Сирецька, 4
Контактна особа: Бондаренко Олена Сергіївна
380444569470
kdhu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2019 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 11:50
Очікувана вартість: 287 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Світильники та освітлювальна арматура (софіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Парково-Сирецька, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється в гривнях з відстрочкою платежу, шляхом безготівкового розрахунку на поточний рахунок Постачальника, в строки не пізніше 5 (п'яти) банківських днів з моменту отримання партії товару. До рахунку на оплату товару (далі – рахунок) додається: видаткова накладна. У разі відсутності на розрахунковому рахунку Замовника коштів (як установи, що фінансується за рахунок коштів державного бюджету), Замовник зобов'язується провести оплату Товару Постачальнику протягом 30 (тридцяти) днів з моменту надходження на рахунок Замовника коштів. Така затримка не вважається порушенням з боку Замовника. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2019 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2019 10:58
3 ТД софіти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:20
Дата відповіді: 12 вересня 2019 10:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). Відповідно до п.6.1 розділу ІІІ тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
- довідку, в якій міститься інформація про відповідність товару, що пропонуються до поставки, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі з урахуванням вимог, що зазначені у Додатку 2 до тендерної документації (складається учасником в довільній формі);
- інформацію в довільній формі, з ДЕТАЛЬНИМ ОПИСОМ товару, що пропонується (технічні та якісні характеристики) та відомостями про товаровиробника та країну походження товару.
- інші документи.
У разі, якщо Учасник пропонує еквівалент товару, він надає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений Замовником.
Враховуючи вищезазначені вимоги тендерної документації, УЧАСНИКИ ЗАКУПІВЛІ В ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ПОВИННІ ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ ТОРГОВУ МАРКУ ТА МОДЕЛЬ, ЗАПРОПОНОВАНОГО НИМИ ТОВАРУ.

2) Відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Враховуючи вищезазначені вимоги тендерної документації, ФІЗИЧНІ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦІ МАЮТЬ ПРАВО БРАТИ УЧАСТЬ В ТОРГАХ.
Відповідно до п.1.2 розділу V тендерної документації: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – Ціна. До ціни має бути включено податок на додану вартість (для учасників-платників ПДВ).
Враховуючи вищезазначені вимоги тендерної документації, УЧАСНИКИ ТОРГІВ ПОДАЮТЬ СВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО, В ТОМУ ЧИСЛІ ПОДАТКОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАБІ ЛАЙТ" 244 358,00
UAH з ПДВ
244 358,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМОНТАЖ ЮА" 287 480,00
UAH з ПДВ
287 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 16:06
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:05
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:49
Щодо санкцій.pdf
20 вересня 2019 15:49
Упаковка товару.pdf
20 вересня 2019 15:49
Товар у зібраному стані.pdf
20 вересня 2019 15:49
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 15:49
Печатка Тоариства.pdf
20 вересня 2019 15:49
Наказ Габіда.pdf
20 вересня 2019 15:49
Інформація з ЄДРПОУ.pdf
20 вересня 2019 15:49
Відповідність ДСТУ.pdf
20 вересня 2019 15:49
Виписка зі Статуту.pdf
20 вересня 2019 15:49
Бенефіціар.pdf
20 вересня 2019 15:49
_Рішення.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 14:28
Реєстр банкрутств.pdf
09 жовтня 2019 14:28
НАЗК Техмонтаж.zip
09 жовтня 2019 14:28
НАЗК Мусієнко.zip
09 жовтня 2019 14:27
Електронний підпис
07 жовтня 2019 14:59
Довідка МВС (1).pdf
07 жовтня 2019 14:59
Довідка ДФС.pdf
07 жовтня 2019 14:59
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:44
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:42
Протокол.pdf
20 вересня 2019 15:42
Паспорт Мусієнко Т.І.pdf
20 вересня 2019 15:42
Наказ Техмонтаж .pdf
20 вересня 2019 15:41
8. Стаття 17.pdf
20 вересня 2019 15:41
4. Гарантія_санкції.pdf
20 вересня 2019 15:41
33. Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2019 15:41
31. Не платник ПДВ.pdf
20 вересня 2019 15:41
30. Виробництво 2019.pdf
20 вересня 2019 15:41
3. Дані з ЄДРПОУ.pdf
20 вересня 2019 15:41
29. Гарантія тара.pdf
20 вересня 2019 15:41
27. Гарантія_монтаж.pdf
20 вересня 2019 15:41
26. Гарантія_досткавка.pdf
20 вересня 2019 15:41
24. Гарантія_12 місяців.pdf
20 вересня 2019 15:41
23. Довідка_МТБ.pdf
20 вересня 2019 15:41
22. Згода_печатка.pdf
20 вересня 2019 15:41
2. Витяг з протоколу ЗЗУ.pdf
20 вересня 2019 15:41
17. Довідка_Бенефіціар.pdf
20 вересня 2019 15:41
16. Додвідка про учасника.pdf
20 вересня 2019 15:41
15. Формальні помилки.pdf
20 вересня 2019 15:41
14. Гарантія_ДСТУ.pdf
20 вересня 2019 15:41
13. Гарантія_довкілля.pdf
20 вересня 2019 15:41
11. Гарантійний ремонт.pdf
20 вересня 2019 15:41
1. Витяг зі Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАБІ ЛАЙТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМОНТАЖ ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАБІ ЛАЙТ"
#43123824
Рішення скасоване 244 358,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 13:45
ТОВ "ГАБІ ЛАЙТ"
#43123824
Відхилено 244 358,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 13:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМОНТАЖ ЮА"
#41957002
Переможець 287 480,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 13:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМОНТАЖ ЮА"
#41957002
287 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:27
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 15:48
договір софіти.pdf укладений
21 жовтня 2019 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 287 480,00
UAH