Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гірська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04363647 |
Вебсайт: | http://www.gora-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5 |
Контактна особа: |
Дмитро Іванович Бойко +380683629926 gora.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2019 23:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2019 23:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2019 23:30 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 14:18 |
Очікувана вартість: | 17 898 369,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 178 983,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Місце виконання робіт :
- вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області
Обсяг: детальніше визначено в Додатку №5 до тендерної документації
Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): До 31.07.2020 року
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 23:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 23:10 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc | |
06 вересня 2019 23:10 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc | |
06 вересня 2019 23:10 |
Проект_договору.doc | |
06 вересня 2019 23:10 |
ВТ_кап_ремонт_ДНЗ_Берізка_нов_ред_09.2019.doc |
06 вересня 2019 23:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 вересня 2019 23:10 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc
|
|||
06 вересня 2019 23:10 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc
|
|||
06 вересня 2019 23:10 |
Проект_договору.doc
|
|||
06 вересня 2019 23:10 |
ВТ_кап_ремонт_ДНЗ_Берізка_нов_ред_09.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Шановний замовнику!
Просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможця на закупівлю Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) ТОВ «Будівельна група «ЕВРОМОНТАЖСЕРВІС», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Невідповідність тендерної документації ТОВ «Будівельна група «ЕВРОМОНТАЖСЕРВІС» полягає в наступному:
1. Тендерною документацією вимагалося надати:
Довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за аналогічним предметом закупівлі за 2016-2019 роки із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону.
Аналогічним вважається Договір з капітального ремонту приміщень.
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати:
- копія договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці;
- копії документів, що підтверджують факт виконання робіт (актів виконаних робіт) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю);
- копії податкових накладних (лише для платників ПДВ);
Учасник, ТОВ «Будівельна група «ЕВРОМОНТАЖСЕРВІС» в довідці зазначив договір 19/08/02 від 12 серпня 2019року на суму 420 000,00грн.. На підтвердження інформації зазначеній в довідці учасник надав договір не в повному обзязі , відсутні додатки № 1, 2 – тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
2. Тендерною документацією вимагалося надати:
Довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за аналогічним предметом закупівлі за 2016-2019 роки із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону.
Аналогічним вважається Договір з капітального ремонту приміщень.
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати:
- копія договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці;
- копії документів, що підтверджують факт виконання робіт (актів виконаних робіт) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю);
- копії податкових накладних (лише для платників ПДВ);
Учасник, ТОВ «Будівельна група «ЕВРОМОНТАЖСЕРВІС» в довідці зазначив договір 19/08/02 від 12 серпня 2019року на суму 420 000,00грн. На підтвердження факту виконаних робіт по договору, учасник надав копії актів виконаних робіт та копії податкових накладних на суму 254 700,00грн., що не підтверджує факт виконання вказаного в довідці договору - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам
3. Тендерною документацією вимагалося надати:
«Банківську гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
При цьому учасник надає у тендерній пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком»
Учасником надані копії ліцензії незавірені банком- тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
4. Тендерною документацією була передбачена вимога :
« Усі сторінки (аркуші) Тендерної пропозиції повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку у разі її використання), за винятком оригіналів документів та нотаріально завірених копій документів, виданих Учаснику.»
Учасником надана копія Статуту не містить підпис та печатку на всіх сторінках - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
5. Тендерною документацією вимагалося надати:
« Усі сторінки (аркуші) Тендерної пропозиції повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку у разі її використання), за винятком оригіналів документів та нотаріально завірених копій документів, виданих Учаснику.»
Учасником наданий проект договору який не містить підпис та печатку на всіх сторінках - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам
6. Тендерною документацією вимагалося надати:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій (наведено у пункті 2 розділу 5»
Учасником не наданий опис та приклади формальних помилок - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
7. Тендерною документацією вимагалося надати:
« Проект договору наведено у Додатку № 9 до цієї тендерної документації.
Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов»
Учасником наданий проект договору не в повному обємі , відсутні додаток № 1,2 - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
8. Тендерною документацією Додаток № 2 вимагалося надати:
«У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера)»
Учасником не надана в складі тендернної документації інформацію про кінцевого бенефіціарного власника - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам
9. Тендерною документацією Додаток № 2 вимагалося надати:
«Якщо Учасник торгів не передбачає залучати субпідрядні організації на виконання робіт (надання послуг) в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору, він в обов’язковому порядку письмово повідомляє про зазначене Замовника».
Учасником не надана в складі тендерної пропозиції повідомлення про не залучення субпідрядника в обсязі не менше20% - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вище викладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) ТОВ «БК ПЕГАС». Визнати пропозицицію ТОВ «Будівельна група «ЕВРОМОНТАЖСЕРВІС», такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Завершити процедуру закупівлі у встановленому порядку.
У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та інших органів що розглядають справи повязані з корупціїєю.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 жовтня 2019 21:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-03-000023 ● 3e07fc5d1223413496734515a4f9b5c2
- Статус: вирішено ● Дата: 19 листопада 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2019 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2019 № 287
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-09-06-002711-b 06.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-11 16:56:32
про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.10.2019 № 300
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2019-09-06-002711-b.c5,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-09-06-002711-b (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 06 вересня 2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 02 жовтня 2019 року № 287 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Торги скасовано. Порушення усунуто
2019-11-07 22:45:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
.
2019-11-12 09:51:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЄВРОМОНТАЖСЕРВІС" |
16 412 137,95
UAH з ПДВ
|
15 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП «Ялик» |
15 601 791,42
UAH з ПДВ
|
15 601 791,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
16 830 101,40
UAH з ПДВ
|
16 830 101,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" |
17 488 500,00
UAH з ПДВ
|
17 488 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЄВРОМОНТАЖСЕРВІС" #42774706 |
Рішення скасоване |
15 600 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 22:38
|
ПП «Ялик» #34019103 |
Очікує рішення |
15 601 791,42
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 22:41
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЄВРОМОНТАЖСЕРВІС" #42774706 |
Відхилено |
15 600 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 22:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 07 листопада 2019 22:44 |
Коментар щодо відміни: | за результатами моніторингу торгів на закупівлю Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-09-06-002711-b), Державною аудиторською службою України було виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та вимоги ча |
07 листопада 2019 22:44
|
Електронний підпис |
07 листопада 2019 22:43
|
Протокол_відміна_торгів_ДНЗ_07.11.2019.doc |