Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (охорона приміщень)
Очікувана вартість
1 591 172,00 UAH
UA-2019-09-06-002607-b 40e86a10e1554e3c91fc80115dce6a04
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Свиридонова

+380666127524 marinasmv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 39394856
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Сімферопольська, 17-А
Контактна особа: Марина Свиридонова
+380666127524
marinasmv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 12:38
Очікувана вартість: 1 591 172,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 773,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (охорона приміщень) кошти державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 11:43
ДОДАТОК №6 ДОГОВІР.doc
06 вересня 2019 18:27
ТД охорона ГУ ДПС 2019 (1).doc
09 вересня 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 11:43
ДОДАТОК №6 ДОГОВІР.doc
06 вересня 2019 18:27
ТД охорона ГУ ДПС 2019 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Меморандум про співпрацю з органами поліції МВС України
Дата подання: 10 вересня 2019 12:58
Дата відповіді: 11 вересня 2019 13:54
У тендерній документації зазначено вимогу, а саме: "Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у складі тендерної пропозиції учасник подає сканкопії оригіналів документів, що містять інформацію про учасника та інші умови тендерної пропозиції, а саме: Меморандум про співпрацю з органами поліції МВС України" Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Аналізуючи вищевикладену норму, суб’єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи мають право взаємодіяти та співпрацювати, однак не мають такого обов’язку. У зв’язку з чим, для уникнення дискримінації всіх учасників, окрім тих, хто співпрацює з правоохоронними органами, просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання Меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена Замовником – ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ ДФС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон).
Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», документаціядля проведення закупівлі може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами Замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі.
Вимога щодо наявності Меморандум про співпрацю з органами поліції МВС України встановлена Замовником з метою забезпечення належної якості послуги, яка закуповується за державні кошти, та дотримання принципу максимальної ефективності.
Відповідно до розділу V «Взаємодіясуб’єктівохоронноїдіяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охороннудіяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охороннудіяльність»),всім (без виключення) суб’єктамохоронноїдіяльностінадано право спільно з правоохоронними органами організовувативзаємодію і надавативзаємодопомогу у діяльності, щоспрямована на попередження, припинення і розкриттякримінальнихправопорушень та забезпеченняохоронигромадського порядку.
За тендерною документацієюОб’єктамиохорони є територіальні органи державної влади, на території якихзнаходиться велика кількістьматеріальнихцінностей, а такожпостійноперебуваєзначнакількість людей. За умовивиникненнянепередбачених та надзвичайнихситуацій на Об’єктахохорони (кримінальніправопорушення та/абопорушеннягромадського порядку) підтримкаправоохороннихорганів персоналу охорони та групшвидкогореагуванняучасникабезперечнодозволяєскоротититерміндії таких випадків та уникнутиабо максимально знизитиризикнегативнихнаслідків як для громадян, щоперебувають в цей час на Об’єктіохорони, так і для Замовника (у т.ч. і в частиніматеріальнихзбитків).
Відповідно дотендерноїдокументаціїЗамовниквимагаєвідучасниканаявність меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС та не вважаєцедискримінаційноювимогою з наступнихпідстав. Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеженняабоперевага, щозаперечуєабозменшуєрівнездійснення прав. Оскільки Законом про охороннудіяльність не обмежується право будь-якогосуб’єктаохоронноїдіяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то цевласнийвибір кожного суб’єктаохоронноїдіяльності (як і, наприклад, власнерішення кожного суб’єктаохоронноїдіяльностіщодопридбання пульту центрального спостереження, транспортнихзасобів та створеннягрупшвидкогореагуваннятощо). Замовниквважає, щоспівпрацяучасника з правоохоронними органами у формі, визначенійчиннимзаконодавством, є одним ізважливихпоказниківйогокваліфікації та вимогащодонаявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічнізакупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-06-002607-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 09 вересня 2019 16:39
щодо двох дискримінаційних вимог Замовника
Додатком 2 до тендерної документації вимагається від учасника торгів: 4) Копії документів на право власності на нежитлове приміщення (офісу) або договору оренди нежитлового приміщення (офісу) розташованого в м. Дніпро.
Вимоги Замовника, що Учасник повинен мати офіс у м. Дніпрі, суттєво обмежують коло учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме, ведуть до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також можна стверджувати, що дані дискримінаційні вимоги в тендерній документації прописані під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено: 6) Учасник повинен мати досвід роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років, з наданням документального підтвердженням даного факту.
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У частині 2 ст. 16 Закону наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону не зазначається межа або конкретний досвід, визначений стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином, Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років
Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів.
Ураховуючи викладене вимагаємо видалити вищевказані вимоги як незаконні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 14:10
Відповідь на запитання: «Офіс у м. Дніпро»
Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена Замовником – ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ ДФС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон).
Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям:наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро, тощо.
Так, даний критерій був застосований, задля в подальшому належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, в тому числі йщодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпрі (з наданням копій договорів купівлі-продажу або оренди офісного приміщення) є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів органів державної влади, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Так, враховуючи територіальне розміщення Об’єктів Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці м. Дніпро та прилеглих районахвідповідних груп швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників Виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці м. Дніпро та прилеглих районах, частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Дніпрі.
Крім того, Виконавець повинен буде забезпечити відвідуваннявідповідальними начальниками охорониВиконавця Об’єктівпротягомробочоготижня, не менше 3-х разів на тиждень, для здійсненняорганізаційнихзаходів, задляналежноговиконаннязобов’язань за Договором, і їхпогодження з керівництвомЗамовника, що територіально знаходиться у м. Дніпро.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництвав межах відповідної адміністративної одиниціз відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у м. Дніпрі відповідно.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, мета включення даного кретерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівель приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-06-002607-b.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ", Код ЄДРПОУ:38981412
Дата подання: 10 жовтня 2019 15:29
Скарга на неправомірність прийнятого замовником рішення
Скаржник не погоджується з рішенням замовника щодо обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ "СБ-БУЛАТ", виходячи з наступного. Учасник ТОВ "СБ-БУЛАТ" не виконав належним чином вимогу – надати копію аналогічного договору. Учасник ТОВ "СБ-БУЛАТ" не надав належним чином оформлену довідку, яка підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору. Учасник ТОВ "СБ-БУЛАТ" не надав належним чином оформлену довідку, яка містить відомості про учасника. Учасник ТОВ "СБ-БУЛАТ" не надав належним чином оформлену довідку, яка підтверджує наявність знань у працівників про правила безпечного виконання послуг з охорони. Учасник ТОВ "СБ-БУЛАТ" не надав належним чином оформлену довідку, яка підтверджує наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації. Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "СБ-БУЛАТ" не відповідає кваліфікаційним критеріям у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації.  Враховуючи викладене, керуючись ч.3 ст.8 та ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо зобов’язати замовника: - скасувати рішення про обрання ТОВ "СБ-БУЛАТ" переможцем процедури закупівлі; -  завершити процедуру закупівлі з дотриманням вимог законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2019 15:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" 1 523 520,00
UAH з ПДВ
1 523 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБ-Булат" 1 585 730,00
UAH з ПДВ
1 574 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" 1 589 539,20
UAH з ПДВ
1 576 843,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 11:36
Довідки із Банків.pdf
01 жовтня 2019 11:36
Довідка ДПС.pdf
21 вересня 2019 13:03
Сертіфікат АЯКС.pdf
21 вересня 2019 13:03
Серифікат відео.pdf
21 вересня 2019 13:03
Фиат Типо св. рег..pdf
21 вересня 2019 13:03
Фиат ДОБЛО св.рег..pdf
21 вересня 2019 13:03
Договір оренди ТЗ.pdf
21 вересня 2019 13:03
Акт прийому передачи ТЗ.pdf
21 вересня 2019 13:03
Статут СБ Булат.pdf
21 вересня 2019 13:02
Наказ на директора.pdf
21 вересня 2019 13:02
Копії Ліцензій.pdf
21 вересня 2019 13:02
Калькуляція витрат.pdf
21 вересня 2019 13:02
Звіт та баланс.pdf
21 вересня 2019 13:02
Договір страхування.pdf
21 вересня 2019 13:02
Відгук до договору.pdf
21 вересня 2019 13:02
Витяг СБ Булат 19.09.2019 г..pdf
21 вересня 2019 13:02
Витяг НДС Булат 22.09.15.pdf
21 вересня 2019 13:02
Аналогічний договір.pdf
21 вересня 2019 13:02
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 10:53
Статут.pdf
20 вересня 2019 10:53
Аналогічний договір.pdf
20 вересня 2019 10:53
Ліцензія.pdf
20 вересня 2019 10:53
Технічний паспорт.pdf
20 вересня 2019 10:53
Лист відгук.pdf
20 вересня 2019 10:53
ДОВIДКА ДОСВIД РОБОТИ.pdf
20 вересня 2019 10:52
Диплом фахівця.pdf
20 вересня 2019 10:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ"

ТОВ "СБ-Булат"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ"
#38981412
Відхилено 1 523 520,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 17:57
ТОВ "СБ-Булат"
#38434033
Переможець 1 574 304,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 18:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СБ-Булат"
#38434033
1 574 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 листопада 2019 16:39
Коментар щодо відміни: згідно до частини 3 статті 31 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями.
Документи:
13 листопада 2019 16:39
Електронний підпис
13 листопада 2019 16:37
відміна.pdf