Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція зливостокової каналізації системи озер Опечень в Оболонському районі на ділянці озера Кирилівське. Додаткові роботи (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
28 167 000,00 UAH
UA-2019-09-06-002313-b 17f471a8746342f6b6390c5f55c24da1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 12:32
Очікувана вартість: 28 167 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 281 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція
Строк виконання робіт – не може перевищувати 390 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю у відповідності до календарного графіку виконання робіт.
Джерело фінансування - кошти спеціального фонду міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція зливостокової каналізації системи озер Опечень в Оболонському районі на ділянці озера Кирилівське. Додаткові роботи (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються шляхом їх оплати Замовником на підставі акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт, оформлених згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, за формами № КБ-2в та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Підрядника на умовах відстрочки платежу на термін до 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 16:19
Додаток 3.doc
06 вересня 2019 16:19
ТД_ (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-10-000026 ● ce66ff521a5e4f6b9275b0d32e0c54c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.02.2020 № 23
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.02.2020 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-09-06-002313-b 06.09.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником були дотримані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів, а отже висновок моніторингу з цього питання є необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам законодавства. Саме тому, замовник не може вжити заходів щодо усунення порушень. Замовник не допустив порушень під час складання тендерної документації тому і не може вжити заходів щодо їх усунення. Ураховуючи зазначене вважаємо, що висновок моніторингу з цього питання є таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-03-10 15:09:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про скасування висновку про результати монуторингу закупівлі
Дата публікації: 24 березня 2020

Документи:

24 березня 2020 16:37
Електронний підпис
24 березня 2020 16:37
221-902.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ 27 350 589,26
UAH з ПДВ
27 068 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельні Технології" 28 165 803,00
UAH з ПДВ
27 349 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 12:24
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:21
Документи переможця
21 вересня 2019 16:40
Електронний підпис
21 вересня 2019 16:36
Інші документи.pdf
21 вересня 2019 16:36
Інф. відповідності ст.17.pdf
21 вересня 2019 16:35
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ

ТОВ "Будівельні Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
Переможець 27 068 900,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 17:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
27 068 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:03
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 10:35
ДУ №7 від 24.09.2021 до дог №1226 БР Опечень Кирилівське.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 21:56
2021.docx зміни до договору
03 січня 2021 21:54
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 11:00
ДУ №6 від 17.12.2020 до дог 1226 Опечень Кирилівське.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 17:29
ДУ № 5 від 06.11.2020 до дог 1226 від 08.10.2019 Опечень Кирилівське.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 17:28
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 23:22
ДУ4 до 1226(1).pdf зміни до договору
23 квітня 2020 23:21
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 16:57
ДУ №3 від 28.02.2020 до дог 1226 Опечень Кирилівське.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 16:56
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 14:55
ДУ №2 від 14.02.2020 до дог 1226.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 08:58
ДУ № 1 від 16.12. 2019 до дог 1226 Опечень Кирилівське.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 08:56
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 16:50
Дог № 1226 від 08.10.19 печень реконст Кирилівське.pdf укладений
09 жовтня 2019 16:49
Повідомлення Княжна Либідь001.pdf укладений
09 жовтня 2019 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 14.1, 14.2 Договору від 08.10.2019 №1226 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього залишається незмінною. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вiд 22.11.2019 №2015 збільшується фінансування в 2019 році за об’єктом «Реконструкція зливостокової каналізації системи озер Опечень в Оболонському районі на ділянці озера Кирилівське. Додаткові роботи». 3. Внесення змін до п.2.2 Договору та уточнення до Договірної ціни (додаток №1) та викладення у новій редакції додатку №3 до Договору « План фінансування будівництва» у новій редакції. 4. Bci iншi умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1226
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 14.1, 14.2 Договору від 08.10.2019 №1226 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору шляхом підписання Додаткової угоди в частині: 1.Цiна цього залишається незмінною. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вiд 28.12.2019 №2290 оплата за об’єктом «Реконструкція зливостокової каналізації системи озер Опечень в Оболонському районі на ділянці озера Кирилівське. Додаткові роботи» у 2020 році у сумі 11 280 000,00грн з ПДВ буде здійснена за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету за КПКВ 2818311, КЕКВ 3210. 3. Внесення змін до реквізитів Замовника. 4. Викладення Додатку 3 «План фінансування будівництва» до договору у новій редакції.5. Bci iншi умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1226
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 14.1, 14.2 Договору від 08.10.2019 №1226 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору шляхом підписання Додаткової угоди в частині: 1.Цiна цього залишається незмінною. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вiд 28.12.2019 №2290 оплата за об’єктом «Реконструкція зливостокової каналізації системи озер Опечень в Оболонському районі на ділянці озера Кирилівське. Додаткові роботи» у 2020 році буде здійснена за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету за КПКВ 2818311, КЕКВ 3210. 3. Викладення Додатку 3 «План фінансування будівництва» до договору у новій редакції.4. Bci iншi умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1226
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника, уточнення договірної ціни, зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 1226
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивiльного кодексу Украiни, пунктами 1.8, 14.1, 14.2 Договору №1226 вiд 08.10.2019p. та у зв'язку iз прийняттям постанови Кабiнетy Miнicтpiв Украiни вiд 22.07.2020 №641 Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Цінa цього Договору залишається незмiнною. 2. Пункт 1.5 Договору, Додатки №2 та №3 викладено у новій редакції. 3. Внесено уточнення до Договiрної цiни (Додаток №1). 4. Iншi умови Договору залишаються незмiнними i Сторони пiдтверджують по них cвoї зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 1226
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенести виконання робіт у сумі 100 170,85 грн. на наступний бюджетний період у відповідності до бюджетних призначень. Викласти у новій редакції пункти 1.5, 16.1 договору та додатки 2 та 3 до договору.
Номер договору про закупівлю: 1226
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1226
Договір:
Номер додаткової угоди: 212
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків, викладено у новій редакція Додатки 2,3
Номер договору про закупівлю: 1226
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 068 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 511 483,33 UAH)