Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону "Трудові резерви", м.Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
128 260 306,80 UAH
UA-2019-09-06-002225-b 9865a4d50d484cdf8fa8fdebac74789e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 14:35
Очікувана вартість: 128 260 306,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 642 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 641000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону "Трудові резерви", м.Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 10:20
Тендерна документація.doc
20 вересня 2019 10:20
Перелік змін.docx
20 вересня 2019 10:20
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc
20 вересня 2019 10:20
Тендерна документація (Нова редакція).doc
20 вересня 2019 10:20
стаття 16 Додаток 1.doc
06 вересня 2019 16:01
Проект договору Додаток 6.doc
06 вересня 2019 16:01
Форма пропозиції Додаток 5.doc
06 вересня 2019 16:01
Тендерна документація.doc
06 вересня 2019 16:01
стаття 17 Додаток 2.doc
06 вересня 2019 16:01
стаття 16 Додаток 1.doc
06 вересня 2019 16:01
Інші документи Додаток 3.doc
06 вересня 2019 16:01
Документи для переможця Додаток 4.doc
06 вересня 2019 16:01
Додаток 7 Технічне завдання.doc
20 вересня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 10:20
Тендерна документація.doc
20 вересня 2019 10:20
Перелік змін.docx
20 вересня 2019 10:20
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc
20 вересня 2019 10:20
Тендерна документація (Нова редакція).doc
20 вересня 2019 10:20
стаття 16 Додаток 1.doc
06 вересня 2019 16:01
Проект договору Додаток 6.doc
06 вересня 2019 16:01
Форма пропозиції Додаток 5.doc
06 вересня 2019 16:01
Тендерна документація.doc
06 вересня 2019 16:01
стаття 17 Додаток 2.doc
06 вересня 2019 16:01
стаття 16 Додаток 1.doc
06 вересня 2019 16:01
Інші документи Додаток 3.doc
06 вересня 2019 16:01
Документи для переможця Додаток 4.doc
06 вересня 2019 16:01
Додаток 7 Технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ведомость ресурсов и чертежи
Дата подання: 09 вересня 2019 16:40
Дата відповіді: 10 вересня 2019 10:25
День добрый.Можно -ли получить архитектурное решение в чертежах,а также нулевую смету,или хотя-бы ведомость ресурсов и используемой техники...спасибо за ответ.
Відповідь: Добрий день. З архітектурними рішеннями по предмету закупівлі ви можете ознайомитись за адресою замовника, попередньо повідомивши про час відвідування. Технічне завдання (Додаток 7 до Тендерної документації) складене на підставі кошторисів та містить обсяги робіт по яким учасник самостійно визначає вартість своєї тендерної пропозиції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000067 ● 2df80117f602467090e5fe1c4aab33e8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 18:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2019-09-06-002225-b 06.09.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-08-28-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.08.2020 № 175

Дніпро



Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 21.07.2020 №003100-18/2578-2020
НАКАЗУЮ:


1. Призначити з 31 серпня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-09-06-002225-b, UA-2019-10-07-001909-b, здійснених Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 04011650).
2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель створити групу державних аудиторів у складі: головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби ХОДИРЄВА Лідія Миколаївна - керівник; головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби ХИТРЕНКО Людмила Володимирівна.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

2020-08-28 14:43:17


UA-I-2020-08-28-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 28.08.2020 № 175 Дніпро Про призначення перевірки закупівель Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 21.07.2020 №003100-18/2578-2020 НАКАЗУЮ: 1. Призначити з 31 серпня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-09-06-002225-b, UA-2019-10-07-001909-b, здійснених Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 04011650). 2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель створити групу державних аудиторів у складі: головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби ХОДИРЄВА Лідія Миколаївна - керівник; головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби ХИТРЕНКО Людмила Володимирівна. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

2020-08-28 14:54:48


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 126 351 554,00
UAH з ПДВ
125 709 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 126 839 004,54
UAH з ПДВ
126 197 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 10:09
документи переможця
08 жовтня 2019 10:08
документи переможця
08 жовтня 2019 10:08
документи переможця
08 жовтня 2019 10:08
ІМД
08 жовтня 2019 10:08
кошторис акцепт
08 жовтня 2019 10:08
кошторис акцепт
30 вересня 2019 10:15
гарантия 13244.1.zip
30 вересня 2019 09:28
кошторис ч2.rar
30 вересня 2019 09:28
кошторис ч1.rar
30 вересня 2019 09:28
відповідність.rar
30 вересня 2019 09:28
Ліцензія завірена копія.zip
30 вересня 2019 09:28
гарантия 13244.zip

Публічні документи

28 вересня 2019 21:09
Електронний підпис
28 вересня 2019 21:05
КОШТОРИСИ 2.rar
28 вересня 2019 21:05
КОШТОРИСИ 1.rar
28 вересня 2019 21:05
КОШТОРИСИ 3.rar
28 вересня 2019 21:05
КОШТОРИСИ 4.rar
28 вересня 2019 21:05
Цінова пропозиція.rar
28 вересня 2019 21:05
СТАТУТ, Фін. звітність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Переможець 125 709 550,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
125 709 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 16:32
ДУ№3.pdf зміни до договору
17 січня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 12:55
Додатки до договору.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 12:55
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 11:10
Договір 329-10-19.pdf укладений
24 жовтня 2019 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опубліковано додатки до договору, у зв'язку з виникненням технічної помилки при публікації договору
Номер договору про закупівлю: 329/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатки до договору №329/10-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 329/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 123 649 766,51
UAH (в тому числі ПДВ 20 608 294,41 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін