ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону "Трудові резерви", м.Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
128 260 306,80 UAH
UA-2019-09-06-002225-b 9865a4d50d484cdf8fa8fdebac74789e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа замовника: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 14:35
Очікувана вартість: 128 260 306,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 641 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 642 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону "Трудові резерви", м.Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ведомость ресурсов и чертежи
Дата подання: 09 вересня 2019 16:40
Дата відповіді: 10 вересня 2019 10:25
День добрый.Можно -ли получить архитектурное решение в чертежах,а также нулевую смету,или хотя-бы ведомость ресурсов и используемой техники...спасибо за ответ.
Відповідь: Добрий день. З архітектурними рішеннями по предмету закупівлі ви можете ознайомитись за адресою замовника, попередньо повідомивши про час відвідування. Технічне завдання (Додаток 7 до Тендерної документації) складене на підставі кошторисів та містить обсяги робіт по яким учасник самостійно визначає вартість своєї тендерної пропозиції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000067 ● 2df80117f602467090e5fe1c4aab33e8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-07 18:37:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2019-09-06-002225-b 06.09.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, 04011650, Україна, Дніпро, вул. Старокозацька, 34
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону "Трудові резерви", м.Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), 128260306.8UAH, 45300000-0, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 9865a4d50d484cdf8fa8fdebac74789e, 2019-09-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 07 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, тендерну документацію (зі змінами), тендерну пропозицію акціонерного товариства «СК «СТРОЙІНВЕСТ» (далі – ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ»), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 09.09.2019, протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції від 07.10.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2019, договір від 24.10.2019 № 329/10-19 (далі – Договір), додаткову угоду від 17.01.2020 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 17.01.2020. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» умовам тендерної документації (пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації), зокрема на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинен надати довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування (автомобілі бортові, екскаватор, бульдозер, автогрейдер, каток дорожній вібраційний), необхідних для виконання Договору про закупівлю, проте у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (від 25.09.2019 № 251/1), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 10, 12, 13, 16, 22, 35, 36 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» та уклав договір із зазначеним учасником. Відповідно до вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. За результатами аналізу питання оприлюднення договору установлено, що Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 21.10.2019 договір без додатків які є невід’ємною його частиною (додатки оприлюднено 29.10.2019), чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 126 351 554,00
UAH з ПДВ
125 709 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 126 839 004,54
UAH з ПДВ
126 197 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 10:09
документи переможця
08 жовтня 2019 10:08
документи переможця
08 жовтня 2019 10:08
документи переможця
08 жовтня 2019 10:08
ІМД
08 жовтня 2019 10:08
кошторис акцепт
08 жовтня 2019 10:08
кошторис акцепт
30 вересня 2019 10:15
гарантия 13244.1.zip
30 вересня 2019 09:28
кошторис ч2.rar
30 вересня 2019 09:28
кошторис ч1.rar
30 вересня 2019 09:28
відповідність.rar
30 вересня 2019 09:28
Ліцензія завірена копія.zip
30 вересня 2019 09:28
гарантия 13244.zip

Публічні документи

28 вересня 2019 21:09
sign.p7s
28 вересня 2019 21:05
КОШТОРИСИ 2.rar
28 вересня 2019 21:05
КОШТОРИСИ 1.rar
28 вересня 2019 21:05
КОШТОРИСИ 3.rar
28 вересня 2019 21:05
КОШТОРИСИ 4.rar
28 вересня 2019 21:05
Цінова пропозиція.rar
28 вересня 2019 21:05
СТАТУТ, Фін. звітність.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Переможець 125 709 550,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
125 709 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 жовтня 2019 11:10
Договір 329-10-19.pdf укладений
24 жовтня 2019 11:09
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2020 16:32
ДУ№3.pdf зміни до договору
17 січня 2020 15:31
sign.p7s зміни до договору
29 жовтня 2019 12:55
Додатки до договору.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опубліковано додатки до договору, у зв'язку з виникненням технічної помилки при публікації договору
Номер договору про закупівлю: 329/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатки до договору №329/10-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 329/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку