Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні дошки)
Очікувана вартість
2 240 000,00 UAH
UA-2019-09-06-001640-b ● 59611ad31aeb464da6dd865ceee55890
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143301 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10 |
Контактна особа: |
Свереняк Олександр Тарасович +380314326147 rayvo.vinogradiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2019 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 12:32 |
Очікувана вартість: | 2 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 комплекти
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні дошки) (Джерело фінансування закупівлі - залишок державної освітньої субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Копанська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 14:31 |
Додаток 5.doc | |
06 вересня 2019 14:31 |
Додаток 4.doc | |
06 вересня 2019 14:31 |
Додаток 3.doc | |
06 вересня 2019 14:31 |
Додаток 2.doc | |
06 вересня 2019 14:31 |
Додаток 1.doc | |
06 вересня 2019 14:31 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:49
Дата відповіді: 10 вересня 2019 10:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В тендерній документації відсутні посилання на конкретну торгову марку.
2) В тендерній документації зазначено, що учасник має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
3)Усі учасники будь-якої форми оподаткування рівні при подачі своїх пропозиції. Вартість пропозиції повинна включати усі податки та збори. Вартість пропозиції учасників будуть оцінуватись виходячи з тієї ціни, яка буде вказана у пропозиції.
2) В тендерній документації зазначено, що учасник має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
3)Усі учасники будь-якої форми оподаткування рівні при подачі своїх пропозиції. Вартість пропозиції повинна включати усі податки та збори. Вартість пропозиції учасників будуть оцінуватись виходячи з тієї ціни, яка буде вказана у пропозиції.
Уточнення
Дата подання: 10 вересня 2019 12:30
Шановний Замовнику! Чи будете Ви розглядати інтерактивні дошки, які за технічними характеристиками не гірші ніж вказані Вами у вимогах, але розумний лоток буде іти опційно? Дякуємо за відповідь.
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-06-001640-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 10 вересня 2019 12:42
Вимога, щодо внесення змін в тендерну документацію
Шановний Замовнику!
Для підтвердження відповідності базового програмного забезпечення на інтерактивні дошки та можливості його використання у навчальних закладах, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме додати вимогу ОБОВʼЯЗКОВОГО надання в тендерній пропозиції "копії документів МОН України, які підтверджують, що базове програмне забезпечення до інтерактивних дошок схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах". Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Для підтвердження відповідності базового програмного забезпечення на інтерактивні дошки та можливості його використання у навчальних закладах, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме додати вимогу ОБОВʼЯЗКОВОГО надання в тендерній пропозиції "копії документів МОН України, які підтверджують, що базове програмне забезпечення до інтерактивних дошок схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах". Дякуємо!
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 вересня 2019 16:23 |
Коментар щодо відміни: | На виконання вимог абзацу 2, частини1, статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
24 вересня 2019 16:23
|
Протокол |