Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства Буської районної ради "Буська центральна районна лікарня" в с. Ріпнів Буського району Львівської області
Очікувана вартість
202 670,00 UAH
UA-2019-09-06-001604-a 65323f99a1474abd8d477f03b02dad11
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запоточний Мар'ян Іванович

+380326421857 busk.uoz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Буської районної ради "Буська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01997633
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77
Контактна особа: Запоточний Мар'ян Іванович
+380326421857
busk.uoz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства Буської районної ради "Буська центральна районна лікарня" в с. Ріпнів Буського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80542, Україна, Львівська область, с. Ріпнів, вул. Зелена,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

06 вересня 2019 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пирч Володимир Степанович
#2402800054
Переможець 202 670,00
UAH
06 вересня 2019 18:07

Документи

06 вересня 2019 18:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 15:26
д.у.1.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 18:10
договір укладений
06 вересня 2019 18:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Підрядник дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. Розділу 4. «Порядок розрахунків» та викласти у новій редакції: «4.1. Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником у безготівковій формі, таким чином: 1) Попередня оплата на придбання матеріалів у розмірі 30% від загальної суми договору в сумі 60 801.00 грн. (шістдесят тисяч вісімсот одна грн. 00 коп.) здійснюється Замовником, згідно Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014р № 117, протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами даного Договору шляхом перерахування коштів на не бюджетні рахунки, відкриті в органах казначейства. 2) Остаточний розрахунок у розмірі 70% в сумі 141 869.00 грн. (сто сорок одна тисяча вісімсот шістдесят дев’ять грн. 00 коп.) здійснюється Замовником протягом вересня – жовтня 2019 року дня підписання актів приймання виконаних робіт Сторонами шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника.» 2. Сторони вирішили доповнити договір пунктом 13.7. розділу «13. Інші умови» та викласти його у наступній редакції: «13.7. Всі додатки до цього Договору оформлені належним чином та є його невід’ємною частиною: Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни; Додаток № 2 - Кошторисна документація; Додаток № 3 – Календарний графік. Додаток № 4 - План фінансування будівництва 3. Всі інші умови укладеного Договору залишаються без змін, сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дана Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору № 11 від 06 вересня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML