Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
33 500,00 UAH
UA-2019-09-06-001583-a 60445872511c48f182bb821f9a112ce5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 13:25
Очікувана вартість: 33 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмету закупівлі визначені у
п. 3.5. Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 Одиниця
Канцтовари. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державних, казенних, комунальних підприємств.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Харківське шосе, 148-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – відстрочка платежу. Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості товару, зазначеного в рахунку-фактурі та/або видатковій накладній, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 17:40
ДЕЗ_Канцтовари_2.pdf
06 вересня 2019 17:40
ДЕЗ_Канцтовари_2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:24
Дата відповіді: 09 вересня 2019 17:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щиро вдячні Вам за звернення. У свою чергу інформуємо, що всі учасники під час подання своїх пропозицій мають змогу зазначити торгову марку та модель, модифікацію, артикул тощо щодо запропонованого товару. Водночас, нами будуть розглядатись технічні та якісні характеристики запропонованих товарів, які мають в обов’язковому порядку відповідати технічним вимогам, вказаним в п. 3.5. Документації.
У той же час, повідомляємо, що наше Комунальне підприємство є платником податку на додану вартість, а тому під час проведення закупівель товарів/робіт/послуг бюджет закупівель включає ПДВ. Доводимо до Вашого відома, що розглядатиме не лише пропозиції Учасників що є платниками ПДВ, але й цінові пропозиції не платників ПДВ. Разом з тим Учасник, який не є платником ПДВ, при обчисленні своєї цінової пропозиції, має врахувати, що пропозиція не повинна перевищувати бюджет закупівлі Замовника, з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 23 214,24
UAH з ПДВ
22 813,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна" 24 263,40
UAH з ПДВ
22 814,10
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 29 040,00
UAH з ПДВ
26 697,30
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" 27 151,26
UAH з ПДВ
26 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 33 282,00
UAH з ПДВ
33 282,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 21:44
Витяг ПДВ загальний.pdf
10 вересня 2019 21:44
ВИТЯГ з ЄДР 27.06.2019.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 09:32
Технічні вимоги.pdf
11 вересня 2019 09:32
Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2019 09:32
Паспорт.pdf
11 вересня 2019 09:32
Листи.pdf
11 вересня 2019 09:32
Договір.pdf
11 вересня 2019 09:32
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 17:31
цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2019 17:31
Статут.pdf
10 вересня 2019 17:31
Рішення власника.pdf
10 вересня 2019 17:31
Приказ 36-К.pdf
10 вересня 2019 17:31
опис.pdf
10 вересня 2019 17:31
лист щодо санкцій.pdf
10 вересня 2019 17:31
інформація про учасника.pdf
10 вересня 2019 17:31
захист довкілля.pdf
10 вересня 2019 17:31
гарантійний лист.pdf
10 вересня 2019 17:31
Витяг ПДВ.pdf
10 вересня 2019 17:30
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
10 вересня 2019 17:30
Витяг ЄДР.pdf
10 вересня 2019 17:30
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 09:43
проект договору.pdf
11 вересня 2019 09:43
Настільне приладдя.pdf
11 вересня 2019 09:43
зволожувач Kores.PDF
11 вересня 2019 09:43
Коректор-рідина.pdf
11 вересня 2019 09:43
Ручки, маркери.pdf
11 вересня 2019 09:43
Чинка.pdf
11 вересня 2019 09:43
Пластик.PDF
11 вересня 2019 09:43
Папка на завязках.pdf
11 вересня 2019 09:43
СкоросшивательКартон.pdf
11 вересня 2019 09:43
ТЕНДЕРПОЛНИЙ200619.pdf
11 вересня 2019 09:43
листи.pdf
11 вересня 2019 09:43
витяги.pdf
11 вересня 2019 09:43
цінова.pdf
11 вересня 2019 09:43
Корректор, чистящие.pdf
11 вересня 2019 09:42
Диски, батарейки.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 18:01
Документы.zip
10 вересня 2019 18:01
сканирование0006.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 22 813,80
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:33

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
22 813,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 09-24-ЕТ-907.PDF укладений
24 вересня 2019 17:47