Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Путрівська 119-б, в с. Путрівка Васильківського району Київської області» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
4 934 580,00 UAH
UA-2019-09-06-001546-b 1c11148d4c004d649f46a55e76ecce19
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Леонідівна Чернова

+380447124400 vascpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38312395
Місцезнаходження: 08600, Україна , Київська обл., м. Васильків, вул. Декабристів, 87
Контактна особа: Олена Леонідівна Чернова
+380447124400
vascpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:56
Очікувана вартість: 4 934 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Путрівська 119-б, в с. Путрівка Васильківського району Київської області» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08600, Україна, Київська область, Васильківський район, с. Путрівка, вул. Путрівська 119-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник, при наявності відповідного бюджетного фінансування, може перерахувати Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання (устаткування), роботи у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23.04.2014 р. «Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95% їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевих бюджетів та кошти Державного бюджету України Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 12:38
ТД амбулаторія Путрівка зі змінами 19.09.2019.doc
19 вересня 2019 12:38
Змiни до Тендерноi документацii 19.09.2019.doc
18 вересня 2019 13:12
Змiни до Тендерноi документацii 18.09.2019.doc
18 вересня 2019 13:12
Додаток 8 зі змінами 18.09.2019.docx
06 вересня 2019 14:17
Оголошення ВТ.doc
06 вересня 2019 14:17
Додаток 4.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 2.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 1.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 6.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 5.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 3.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 7.docx
19 вересня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 12:38
ТД амбулаторія Путрівка зі змінами 19.09.2019.doc
18 вересня 2019 13:12
ТД амбулаторія Путрівка зі змінами 18.09.2019.doc
06 вересня 2019 14:17
ТД амбулаторія Путрівка (1).doc
19 вересня 2019 12:38
Змiни до Тендерноi документацii 19.09.2019.doc
18 вересня 2019 13:12
Змiни до Тендерноi документацii 18.09.2019.doc
18 вересня 2019 13:12
Додаток 8 зі змінами 18.09.2019.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 8.docx
06 вересня 2019 14:17
Оголошення ВТ.doc
06 вересня 2019 14:17
Додаток 4.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 2.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 1.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 6.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 5.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 3.docx
06 вересня 2019 14:17
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-06-001546-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП", Код ЄДРПОУ:37165039
Щодо строків виконання робіт
В примірній тендерній документації в п. 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) : до 31.12.2019р.; в оголошенні про проведення закупівлі -31.12.2020 р.. Який строк виконання робіт по цьому об'єкту? Дякуємо !
Скасована
Дата: 18 вересня 2019 14:03
Причина: внесення коригувань Замовником
Номер вимоги: UA-2019-09-06-001546-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 30 вересня 2019 22:46
Статут ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ 10»
06.02.2018 року прийнято ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», а 17.06.2018 року – набрав чинності.

Даним законом товариствам надано було право та час (1 рік – до 17.06.2019 року)на приведення Статутів у відповідність до ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».

Відповідно до п. 3 Глави VIII. Прикінцеві та перехідні положення ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»:
«3. Протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю.»

Статут ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ 10» (нова редакція, м. Київ ,2017 року) затверджений Загальними зборами учасників Протоколом № 1 від 03 жовтня 2017 року, тобто до набрання чинності та прийняття ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».

Статут ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ 10» наразі є таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства - є не чинним у відповідності з прикінцевими та перехідними положеннями ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2019 12:16
Відповідь в прикріпленому файлі
Номер вимоги: UA-2019-09-06-001546-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 30 вересня 2019 23:42
Вимога до замовника
Відомості про участника СВС Груп, вказані два банка, Райфазен та ДКСУ, довідки з ДКСУ про відсутність заборгованості відсутня.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2019 12:18
Відповідь в прикріпленому файлі
Номер вимоги: UA-2019-09-06-001546-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 02 жовтня 2019 17:30
Вимога до замовника
ТОВ "БУДІНДУСТРІЯ 10" ецп нету)
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2019 12:19
Відповідь в прикріпленому файлі
Номер вимоги: UA-2019-09-06-001546-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП", Код ЄДРПОУ:37165039
Дата подання: 04 жовтня 2019 13:16
Щодо наданих Учасниками документів
не відповідність наданих документів Учасників вимогам встановленими Замовником (у вкладенні).
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 жовтня 2019 14:52
Відповідь в прикріпленому файлі
Номер вимоги: UA-2019-09-06-001546-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 08 жовтня 2019 14:06
Вимога до замовника
При цьому, у тендерній документації відсутні вимоги до переліку обладнання та матеріально-технічної бази, які повинні бути включені до довідки, а також необхідність зазначення всього переліку обладнання, машин та механізмів, зазначених у Підсумковій відомості ресурсів чи у Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 жовтня 2019 14:53
Відповідь в прикріпленому файлі
Номер вимоги: UA-2019-09-06-001546-b.a7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 11 жовтня 2019 00:13
Вимога до Замовника
Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Вами зазначено, що при визначені кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, Учасник зобов’язаний надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником за переліком, наведеним в Додатку 1.
При цьому, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації визначено перелік документів, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та повинні бути надані Учасником.
Враховуючи положення Додатку №1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт надається у вигляді Таблиці № 1.
Разом з тим, для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних у Таблиці 1, до довідки додаються:
- оригінали або копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції).
- наявність у учасника власного автотранспорту підтверджується оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів);
- наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) договору (договорів) оренди або оригіналом (оригіналами) чи копією (копіями) договору (договорів) про надання послуг з транспортування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції)
Звертаємо увагу, що відповідно до умов тендерної документації Вами не зазначено переліку обладнання та матеріально-технічної бази, які повинні бути включені до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також відсутня умова стосовно необхідності зазначення всього переліку обладнання, машин та механізмів, зазначених у Підсумковій відомості ресурсів чи у Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
При цьому, наголошуємо, що нами, Приватним підприємством «ЯЛИК» (далі – ПП «ЯЛИК»), було дотримано всіх умов тендерної документації.
Крім того, звертаємо увагу, що перелік видів робіт, які передбачені у Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», не передбачає обов’язкової наявності зазначеної у даному переліку техніки в наданій учасником кошторисній документації, адже певні види робіт можуть виконуватися іншими машинами та механізмами, що є аналогічними по функціональним та технічним характеристикам, а саме:
1 – відповідно до Локального кошторису 2-1-1 роботи з заповнення дверних прорiзiв готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металопластику у кам'яних стінах, заповнення дверних прорiзiв готовими дверними блоками площею понад 2 до 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах, заповнення дверних прорiзiв готовими дверними блоками площею бiльше 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах, заповнення дверних прорiзiв готовими дверними блоками площею до 2 м2 з метала у кам'яних стiнах можуть виконуватись навантажувачем телескопічним, який використовується ПП «ЯЛИК» на підставі договору суборенди транспортного засобу №080419 від 08.04.2019 року, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «САДРИТ-МОРА», а роботи з розроблення грунту з навантаженням на автомобiлi-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на гусеничному ходу з ковшом мiсткiстю 0,4 [0, 35-0,45] м3, група грунтiв 2 можуть виконуватись автогрейдером, який використовується ПП «ЯЛИК» на підставі договору про надання послуг №02-01/19 від 02.01.2019 року, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Дорожний Торговий Дім».
2 - відповідно до Локального кошторису 2-1-2 роботи з прокладання трубопроводiв каналiзацiї з полiетиленових труб низького тиску дiаметром 50 мм, прокладання трубопроводiв каналiзацiї з полiетиленових труб низького тиску дiаметром 100 мм, улаштування круглих збiрних залiзобетонних каналiзацiйних колодязiв дiаметром 1 м у сухих грунтах можуть виконуватись навантажувачем телескопічним, який використовується ПП «ЯЛИК» на підставі договору суборенди транспортного засобу №080419 від 08.04.2019 року, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «САДРИТ-МОРА».
3 - відповідно до Локального кошторису 6-1-1 роботи з засипки траншей i котлованiв бульдозерами потужнiстю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням грунту до 5 м, група грунтiв 1, можуть виконуватись автогрейдером, який використовується ПП «ЯЛИК» на підставі договору про надання послуг №02-01/19 від 02.01.2019 року, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Дорожний Торговий Дім».
4 - відповідно до Локального кошторису 7-1-2 роботи з розроблення грунту з навантаженням на автомобiлi-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на гусеничному ходу з ковшом мiсткiстю 0,4 [0,35-0,45] м3, група грунтiв 2, улаштування дорожніх корит із переміщенням грунту на відстань до 100 м при глибині корита до 250 мм, роботи на вiдвалi, група грунтiв 2-3, улаштування одношарової основи зі щебеню за товщини 15 см, улаштування основи зі щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норм 27-13-1 - 27-13-3 можуть виконуватись автогрейдером, який використовується ПП «ЯЛИК» на підставі договору про надання послуг №02-01/19 від 02.01.2019 року, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Дорожний Торговий Дім»; роботи з установлення бетонних поребриків на бетонну основу до 100 мм, установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу понад 100 мм до 150 мм можуть виконуватись навантажувачем телескопічним, який використовується ПП «ЯЛИК» на підставі договору суборенди транспортного засобу №080419 від 08.04.2019 року, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «САДРИТ-МОРА»; з улаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 7 м можуть виконуватись за допомогою катка, який використовується ПП «ЯЛИК» на підставі договору про надання послуг №02-01/19 від 02.01.2019 року, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Дорожний Торговий Дім».
5 - відповідно до Локального кошторису 7-1-4 роботи з розроблення грунту бульдозерами потужнiстю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням грунту до 10 м, група грунтiв 2, додавання на кожнi наступнi 10 м перемiщення грунту [понад 10 м] бульдозерами потужнiстю 59 кВт [80 к.с.], група грунтiв 2, планування площ бульдозерами потужнiстю 59 кВт [80 к.с.] за 3 проходу можуть виконуватись автогрейдером, який використовується ПП «ЯЛИК» на підставі договору про надання послуг №02-01/19 від 02.01.2019 року, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Дорожний Торговий Дім».
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції Приватного підприємства «ЯЛИК» умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

04 жовтня 2019 12:16
Протокол 268.pdf

Документи подані скаржником

30 вересня 2019 23:41
Листи ч1.PDF
30 вересня 2019 23:42
Листи ч1.PDF

Документи

04 жовтня 2019 12:18
Протокол 269.pdf

Документи

04 жовтня 2019 12:19
Протокол 270.pdf

Документи подані скаржником

Документи

10 жовтня 2019 14:52
Протокол 276.pdf

Документи

10 жовтня 2019 14:53
Протокол 277.pdf

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 00:12
ВИМОГА.docx
11 жовтня 2019 00:13
263ДЦ.xls

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000064 ● 1c716fe59d8e4bfd8f8124000398a49c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019 11:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.10.2019 № 190
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 09.10.2019 № 190

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-09-06-001546-b 06.09.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Крім того статтею 18 Закону визначено процес подання скарги до Антимонопольного комітету України Учасником, у випадку, якщо він не погоджується з результатами торгів. Технічно через будь-який майданчик, який акредитовано КМУ, для роботи через Систему prozorro не має можливості «повернути на кваліфікацію» учасника, пропозицію якого відхилено. Тому усунути порушення не має технічної можливості. Крім того, відповідно до Додатком №1 до тендерної документації встановлено: 1. Документи, що підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт надається у вигляді Таблиці № 1. «будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт» це означає, що будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі, а отже зазначені у підсумковій відомості ресурсів, наданих учасниками у складі тендерних пропозицій. Отже, оскільки учасником ПП «Ялик» зазначено техніку у ПВР, та не зазначено у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 27.09.2019 №013/27/09/19 наступного обладнання, вказаного у ПВР (підсумкова відомість ресурсів): «Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т», «Бульдозера, потужністю 59 кВт (80к.с.)», «Асфальтоукладальник універсальний продуктивністю 600 т/год», що не відповідає пункту 1 розділу 3 тендерної документації та п. 1 Додатку №1 тендерної документації та у зв’язку з чим пропозиція підлягає відхиленню.

2019-10-17 13:50:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІНДУСТРІЯ 10" 4 024 386,00
UAH з ПДВ
3 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП" 4 484 026,68
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 4 603 832,71
UAH з ПДВ
4 578 832,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 22:21
Поясн. записка, дог.ціна.pdf
26 вересня 2019 22:21
Підсум. від. рес. 31-45.pdf
26 вересня 2019 22:21
Підсум. від. рес. 16-30.pdf
26 вересня 2019 22:21
Підсум. від. рес. 1-15.pdf
26 вересня 2019 22:21
Лок кошторис 7 1 4.pdf
26 вересня 2019 22:21
Лок кошторис 7 1 3.pdf
26 вересня 2019 22:21
Лок кошторис 7 1 2.pdf
26 вересня 2019 22:21
Лок кошторис 7 1 1.pdf
26 вересня 2019 22:21
Лок кошторис 6 1 1.pdf
26 вересня 2019 22:21
Лок кошторис 2 1 6.pdf
26 вересня 2019 22:21
Лок кошторис 2 1 5.pdf
26 вересня 2019 22:21
Лок кошторис 2 1 4.pdf
26 вересня 2019 22:21
Лок кошторис 2 1 3.pdf
26 вересня 2019 22:21
Лок кошторис 2 1 2.pdf
26 вересня 2019 22:21
Лок кошторис 2 1 1.pdf
26 вересня 2019 22:21
Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 22:21
Протокол 3 коп..pdf
26 вересня 2019 22:21
Протокол 3 ориг.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 7 ориг.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 7 коп.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 6_ориг.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 6 коп.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 5_ориг.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 5 коп.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 4_ориг.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 4 коп.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 3_ориг.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 3 коп.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 2_ориг.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 2 коп.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 1_ориг.pdf
26 вересня 2019 22:21
Трудова угода 1 коп.pdf
26 вересня 2019 22:21
Статут.pdf
26 вересня 2019 22:21
Протокол ориг.pdf
26 вересня 2019 22:21
Протокол 1 коп.pdf
26 вересня 2019 22:21
Проект договору.pdf
26 вересня 2019 22:21
поясн.записка.pdf
26 вересня 2019 22:21
підсумкова від.ресурсів.pdf
26 вересня 2019 22:21
ПДВ.pdf
26 вересня 2019 22:21
Опис коп.pdf
26 вересня 2019 22:21
Наказ_№1 коп.pdf
26 вересня 2019 22:21
Наказ №1 ориг.pdf
26 вересня 2019 22:21
Наказ 2к_коп.pdf
26 вересня 2019 22:21
Наказ 2к_ ориг.pdf
26 вересня 2019 22:21
локальний кошторис.pdf
26 вересня 2019 22:21
Ліцензія копія.pdf
26 вересня 2019 22:21
Копия_договор_19_02_19.pdf
26 вересня 2019 22:21
договірна ціна.pdf
26 вересня 2019 22:21
Договір 12-03_2019.pdf
26 вересня 2019 22:21
від.ресурсів факт.pdf
26 вересня 2019 22:21
Виписка.pdf
26 вересня 2019 22:21
Вiдгук оригінал.pdf
26 вересня 2019 22:21
акт вик.робіт оригінал.pdf
26 вересня 2019 22:21
22. Гарантійний лист.pdf
26 вересня 2019 22:21
20. Довідка про декларац.pdf
26 вересня 2019 22:21
18. Довідка санкції.pdf
26 вересня 2019 22:21
17. Довідка активи.pdf
26 вересня 2019 22:21
16. лист строки.pdf
26 вересня 2019 22:21
15. Довідка зах довкілля.pdf
26 вересня 2019 22:21
14. Довідка ст 17.pdf
26 вересня 2019 22:21
13. Довідка аналогічн дог.pdf
26 вересня 2019 22:21
12. Довідка працівники.pdf
26 вересня 2019 22:21
11. Довідка мтб.pdf
26 вересня 2019 22:21
08. тех завдан.pdf
26 вересня 2019 22:21
06. Довідка рестр.pdf
26 вересня 2019 22:21
05. Довідка банкрут.pdf
26 вересня 2019 22:21
04. Довідка судим.pdf
26 вересня 2019 22:21
02. Довідка корупц.pdf
26 вересня 2019 22:21
01. Довідка корупц.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 10:03
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:03
Копії наказів, ЦПХ.rar
27 вересня 2019 10:02
Копії наказів, ЦПХ.rar
27 вересня 2019 09:38
Електронний підпис
27 вересня 2019 09:37
Інф з кодом доступу.PDF
26 вересня 2019 20:29
Електронний підпис
26 вересня 2019 20:26
Проект договору.PDF
26 вересня 2019 20:26
ЛІЦЕНЗІЯ ДСНС У.pdf
26 вересня 2019 20:26
ЦП Частина 5.PDF
26 вересня 2019 20:26
ЦП Частина 4.PDF
26 вересня 2019 20:26
ЦП Частина 4-1.PDF
26 вересня 2019 20:26
Статутні 1.rar
26 вересня 2019 20:26
Листи ч1.PDF
26 вересня 2019 20:26
Довідки.PDF
26 вересня 2019 20:26
Довідка про субпідр..PDF
26 вересня 2019 20:26
Довідка Райффайзен.pdf
26 вересня 2019 20:26
Акти до дог.ЦНАП.PDF
26 вересня 2019 20:26
Відгук ЦНАП.pdf
26 вересня 2019 20:26
Договір ЦНАП.pdf
26 вересня 2019 20:26
Договірpdf (1).pdf
26 вересня 2019 20:26
Додатки до Договору (1).pdf
26 вересня 2019 20:26
АКт.PDF
26 вересня 2019 20:26
Відгук Департамент 2018 р..pdf
26 вересня 2019 20:26
Кваліфік.частина 1.PDF
26 вересня 2019 20:26
Копії наказів, ЦПХ.rar
26 вересня 2019 20:26
Кваліфік.частина 2.PDF
26 вересня 2019 20:26
Коштори.розр.2.PDF
26 вересня 2019 20:26
Кошторис.розр. 1.PDF
26 вересня 2019 20:26
Кошторис.розрах. 3.PDF
26 вересня 2019 20:26
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

27 вересня 2019 04:50
Електронний підпис
27 вересня 2019 04:49
2.0 Працівники_2час.rar
27 вересня 2019 04:49
2.0 Працівники_1час.rar
27 вересня 2019 04:49
Інші документи.rar
27 вересня 2019 04:49
Кошторис.rar
27 вересня 2019 04:49
Довідки пдф.rar
27 вересня 2019 04:49
Договір надання послуг.rar
27 вересня 2019 04:49
Відгуки.rar
27 вересня 2019 04:49
Договір оренди СА8888СМ.rar
27 вересня 2019 04:49
Штатний розпис діючий.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІНДУСТРІЯ 10"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП"

ПП «Ялик»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІНДУСТРІЯ 10"
#41635711
Відхилено 3 690 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 14:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП"
#37165039
Відхилено 3 700 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 14:14
ПП «Ялик»
#34019103
Відхилено 4 578 832,71
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 14:17

Документи

04 жовтня 2019 14:12
Електронний підпис
04 жовтня 2019 12:27
Протокол 271.pdf
30 вересня 2019 13:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 жовтня 2019 14:14
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:13
Протокол 272.pdf

Документи

04 жовтня 2019 14:17
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:15
Протокол 273.pdf
04 жовтня 2019 14:15
Протокол 274.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
04 жовтня 2019 14:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі